22 Kasım 2010

deli dolu bir bayram geçirdik....



Bayram tatilimiz 9 gündü değil mi?
Bana hiç öyle gelmedi de :)))
Hoş bana 29 günde yetmezdi gerçi;  gönül aylaklıktan yana oldukça...

Bayramlaşma kuyruğumuz her sene yavaş yavaş azalsada el öpme sırasına girmenin tadı farklıydı...
Hele bayram kahvaltısının tadı açık havada enfesti...
Oğluşumun yemiş toplarken duyduğu heyecanı görmek keyifliydi...
Dalından bizim için saklanan meyveleri, sebzeleri toplamak bol kahkahalıydı...
Birde bayram boyunca bir köpek ediniverince ooooo tadına doyulmadı...
İsminide oğluşum yapıştırıverdi hemen Odie :)
Odie aşağı, odie yukarı :)

Bu güzelliklerin üstüne birde dönüş kabusumuz var tabi...
8 saatlik yolu 2 günde zor bitirdik arabamız yolda arızalanınca...
Allahtan kalacak yerimiz vardı da kabusu katlamadık 2 ye...

Bizden şimdilik bu kadar, herkese iyi haftalar diliyorum...

4 yorum:

  1. Ah ahhh orda olup senin benim yemislerimin icine dustugun gibi oglusun yemis torbasina sulanmak vardi:)) Bayramin iyi gecmesine cok sevindim..

    Donusunuz tam bir kabus olmus ama Allah a sukur size bir sey olmamis, cok badireli gecmis ama neyseki sag salim varmissiniz..

    YanıtlaSil
  2. sen unutmadınmı daha yemişlerinin içine düştüğüm günleri :) Zaman aşımına uğradı bilesin hahaaa :))

    dönüşümüz hakikaten muhteşem oldu bir dahda olmasın mümkünse :)

    YanıtlaSil
  3. oy kuzum ya delikanlı olmuş bu ya çok öptüm sizi...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)