3 Eylül 2013

bir iyi bir ehhhh :))


Yazacak çok şey var aslında ama bu hafta izlediğim filmlerden başlayayım dedim...


Oldukça sık "Noluyo beee" dedirten güzel bi çalışma ilk filmimiz... Fakir Baykurt'un Kaplumbağalar kitabından uyarlanarak hazırlanmış ve yer yer düşündüren mizahi bir üslup kullanılmış... Sevgili hükümet babamıza da oldukça göndermeleri de var tabi ki :)

Filmdeki tek eksik tabi ki bana göre yan oyuncuların çok başarılı olamamaları. Ama konu öyle güzel işlenmişki o açığı kapatıyor...

Yetkin Dikinciler şahane... Altan Erkekli lafım bile olamaz.... Ama Ahmet Mekin Hoca rolüyle inanılmaz bütünleşmiş... Çakmak çakmak mavi gözleriyle tam yurdum insanı :)) İlk defa böyle bi rolde izledim onu ama can katmış Hoca'ya... Bayıldım bayıldım....

Genlerimde kırım tatarlığı bulundurmam sebebiyle daha bi sempati de beslemiş olabilirim tabiki... Zira konu bir kırım tatar köyünde geçiyor...

Bol bol gülerken kabullenişlerimizin garipliğini bol bol irdeleyeceğiniz bu filmi mutlaka izleyin diyorum başka da bişey demiyorum.....




Mutlu aile defteri baba otoritesi üzerine kurgulanan ve otoriteyi komedileştirmeye çalışan bir film diyebilirim....

Filmin başlangıcı muhteşem... Kahkahalarınızı ısıtıp tam sesli efektlere dönüştürmeye başladığınızda film sönüyor ve sıkılmakla sıkılmamak arasında gidip geliyorsunuz...

Asuman rolüyle Binnur Kaya yine tam cuk oturmuş... Tuncel Kurtiz otoriter baba rolüne çok yakışmış... O bakışlar, ahhh o bakışlar tek ayak durmaya sebep hakikaten :))

Birde yüksek başlangıçtan sonra konuyu tam toparlayabilselermiş hoş olurmuş...

Yine de bel altı espri kullanılmadan yapılan komedi tarzını canlı tutmaya çalıştıklarından dolayı ehhhhhhhh!!!! diyorum.... Ve kararı size bırakıyorum....

Şimdilik bu kadar... Kendinize hoşça bakın efem :)


10 yorum:

  1. Hemşeriyiz:) Benim anne tarafım da Kırım tatarlarından. Dayımın Kırım Türkleri Derneği başkanlığı yapmışlığı bile vardır. Etkinlikleri takip ediyorsunuzdur belki.

    YanıtlayınSil
  2. sezer;

    Vay beeee :)) zira kan çekiyor diye boşu boşuna demiyorlar :))
    Etkinlikleri evet takip ediyorum. Çoğunluğu istanbulda olduğu için katılamıyorum hatta üzülüyorum... Dayılarımın çoğu derneğe üyedir ;)

    Tatardaşım seni kocaman öpüyorum...

    Savlukman kal ;)

    YanıtlayınSil
  3. " hoşça bakın " ne güzel bir dilek ,öneri , selam sözü olmuş ;)

    YanıtlayınSil
  4. Gonca;

    O senin hoşça bakışından canım ;)

    YanıtlayınSil
  5. Onerdigin filmleri izliyorum vakit buldukca... Bunlarada bakacagim bir ara. Diyet ne alemde ondanda haber ver bakalim, kacak gocek yapmaaaa

    YanıtlayınSil
  6. mevlüde;

    Nerelerdesin kuzum sen ya...
    Diyet haladevam cicim... Bi ara yazıyım hatta direnme günlerimi ;)

    YanıtlayınSil
  7. 2 aylik tatili bitirdim, 4 erkegin tarumar ettigi evi toparlamakla mesgulum. 2 hafta sonra donerim insallah (temizligi bitirmeye omrum vefa ederse:))
    Ayyyy ne eglenceli yazarsin sen simdi o direnmeleri:) Hadi bekliyorum sabirsizlikla... opuldun

    YanıtlayınSil
  8. mevlüde;
    oy oy oyyyyyy :)) kolay gele kuzum sana :))

    YanıtlayınSil
  9. huzurlu olan hersey suan favorım..:(

    YanıtlayınSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)