24 Nisan 2014

Bir veda daha...


Çocukluğum hep mutlu anılarla doludur benim...
Şanslıydım....
Her iki aileninde ortalıklarda dolaşan en küçük bireyiydim....
Altın top misali...
Sevgi dolu büyüdüm ben o yüzden...

Halam yok benim aslında, babamlar iki erkek kardeşler...
Babamın teyzelerine bize hala dedirtmişler, iyi ki de dedirtmişler...
Benim altın kızlar misali 3 tane halam var, birbirinden muhteşem...
Ama birisi var ki, çocukluğumun mihenk taşlarından...
Adımı bile onlar koymuşlar :)

Kalabalık bir sülaleye sahip olduğumuz için annem bizim için, ilk kim görürse o adını koysun demiş... Kimse kırılsın, darılsın istememiş kıyamam :)
Beni de ilk Şükran halam ve eniştem görmüş hastanede.... Mutlaka hatırlarsınız, Şebnem dergilerini... Benim doğduğum zamanlarda Şebnem dergilerinin yeni çıktığı dönemlermiş, ordan esinlenmişler halam ve eniştem...
Şebnem olsun bu kızın adı demişler....

Böylelikle hayatıma dahil olmuşlar....

5-6 yaşlarımdan sonra daha net onlarla anılarım... Evlerinin ayrılmaz bir parçası gibiydim... Özellikle ramazan ayları, evlerine kamp kurardım... Halamın dizi dibinde büyüdüm ben...
İlk kulağımı o deldirmişti mesela :)
Ne dersem kıyamam yapardı... Kıyamazdı bana hiç...

Sevgi arsızıydım, paylaşamazdım onları çok iyi hatırlıyorum...
Ablalarımı, abimi, eniştemi, halamı kimselere kaptırmak istemezdim...
Benden başkasını sevmesinler isterdim, çocukluk işte...

Çocukluk anılarımın en kıymetlilerinden onlar benim...

Bugün kıymetlim, sevgi bakışlım melek oldu... Vedalaşmaya gidemedim :(
Mesafeler işte böyle anlarda daha zor...
Son görevimi uzaktan dualarımla yapabildim ancak...
Olsun, o benim onu ne kadar sevdiğimi bilir... Kırılmaz bana...

Sıcacık gülümsemeni, sevgi dolu bakışlarını ve yumuşacık sesini aldım, sakladım sımsıkı...
Rahat uyu yerinde...
Babam karşılamıştır şimdi seni... Kucaklamıştır sımsıkı...
Mekanın cennet olsun güzel yüreklim ♥
Güle güle....





















19 yorum:

  1. Allah rahmet eylesin ne mutlu böyle güzel anılarınızın olması...

    YanıtlaSil
  2. başın sağolsun canım, allah rahmet eylesin

    YanıtlaSil
  3. Başınız sağolsun, nur içinde yatsın...

    YanıtlaSil
  4. Allah rahmet eylesin...
    Başınız sağolsun.

    YanıtlaSil
  5. Allah rahmet eylesin sevgili halacığına. Sizlere de sabır versin.

    YanıtlaSil
  6. Başınız sağ olsun Şebnemcim:( Halacığın nur içinde yatsın.

    YanıtlaSil
  7. Başınız sağ olsun. Allah rahmet eylesin...

    YanıtlaSil
  8. Basin sag olsun canim allah rahmet eylesin :(

    YanıtlaSil
  9. Allah rahmet eylesin :( Başınız sağ olsun

    YanıtlaSil
  10. hepiniz sağolun arkadaşlar...

    YanıtlaSil
  11. allah rahmet eylesin.. başınız sağolsun..

    YanıtlaSil
  12. Zordur gidenin özlemine katlanmak... alışmak çok uzun zaman alır... Rabbimden Böylesine sevilenin gittiği yerde huzur içinde olmasını, geride kalan sevenlerine sabırlar vermesini dilerim...

    YanıtlaSil
  13. Allahim sabirlar versin, mekani cennet olsun. Bende bu yuzden uzagim bu aralar. Insan olume alisamiyor, aci azalmiyor ama zamanla aciya alisiliyor ne yazikki :((

    YanıtlaSil
  14. Mevlüde;

    Canım başın sağolsun, sabırlar diliyorum sana...

    YanıtlaSil
  15. Merak ettim seni, iyi misin?

    YanıtlaSil
  16. Handan;

    İyiyim canım, işler yoğundu ondan sesim çıkmadı...
    Öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  17. Allah sabırlar versin,halanız nurlar içinde yatsın.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)