6 Mayıs 2014

IG/Nisan zamanı gelmiş :)


İnstagram Nisan seçmeceleri ile yine burdayım...
Ne çabuk geçti bu Nisan, yine zamana yenik düştüm bu ay..
Ama olsun ;)
Mayısta açıkları kapatırım ben....


Büyükada'da fayton turu şahane ♥
Pembe kapıların ardında beyaz panjurlu evim olsun benim de, 
Dileğimi ahanda diledim :)))


Kargalarla sohbet etmeye başlamıştı ki ağzını açıp pirelerle maça başladı... 
Yol halleri, gezme halleri işte :)


Succulentlerim çiçek açtı.... Hemde ilk defa ♥


Kafa çok şişince kapı itina ile kapatılır ve kısa kaçamak yapılır :)))) 
Şşşşşşşştttttt sessiz olun, kimse duymasın 


Bende anasının kuzusuyum ama :))) 
Bu selfie işi anneme göre ablak surat fotosu...
Başkada bişi değil :))))



Proje proje dedi anneyi kandırdı sonucunda dürbünlü silah çıktı... 
O kadar çok uğraştı ki ses edemedim....
Bu ne demek oluyor sen istersen alma, ben bi şekilde yaparım... 
Bi arada legolardan yapıyordu bu işi :)))


Dil pabuç kadar demiyomuydum size... İşte ispatı :))))))))


Hava soğuk ama çiçeklerime baktıkça içim ısınıyor benim ♥♥♥♥ 


Edirne usulü ciğer muhteşem... 
Mmmmmmmm :))) 


Yakışıklımla öğle yemeği keyfi yaptık. 
Bu yaşa gelmiş bi waffle yememiş zaten :)))) 
Nasıl olur da bu lezzetten bunca zaman kusur kalmışmış.. 
Evde yediğin kreplere ne oluyor dedim, onlar ayrıymış waffle başkaymış :))))

Salı sallanmadan iyi haftalar efem ;)
Bu arada İG adresim sebboytun ;)



15 yorum:

  1. Efsane Büyük Ada turunuz :)
    Oytun o fotoğrafların hepsinin rövanşını alacak bir gün senden haberin var mı :))
    Annenle olan fotoğrafınız çok şeker ama annen çok haklı selfie diye uğraşıp ablak çıkmayanımız var mı ?
    Öperim seni güzel insan :)

    YanıtlaSil
  2. heeeepsine ayrı ayrı bayıldım ;)
    IG de takip isteği gönderen benim ad soyad sonunda 5 yazan :D sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  3. keşke gerçek olsa;

    daha ne turlar var sırada bir bilsen ;) evdeyken paşaya uyu diyorum uykum yok diye bağrınıyor, dolayısıyla benim rövanşımdı onlar ahhaaaaa ;)
    ablak ablak bakmakda güzel be Damla, boşver sen annemi :)))
    bende seni öptüm güzel insan ♥

    YanıtlaSil
  4. gonca;

    gördüm gördüm seni :)) yaşasınnnn ♥

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. annen ile olan fotoğrafına bayılıyoruummm

    Allah uzun ömür versin :)

    YanıtlaSil
  7. Büyükada'ya gidip de hayal kurmayan var mıdır? :)
    Sevdiklerinizle beraber böyle güzel anların artması dileğiyle. ;)

    YanıtlaSil
  8. Waffle olmadan bizimkiler ne yapıyorlarmış bilmem.

    Sen istediğin kadar silah alma, onlar bir tahta parçasını da silah yapıp oynuyorlar.

    Selfie çok tatlı çıkmış bence, benim annem de aynı şeyi derdi eminim, onun denetiminden geçmeden fotoğraf saklayamıyoruz:-)

    YanıtlaSil
  9. OHH KEYFİNİZ BOL OLSUN :)

    YanıtlaSil
  10. Adanın annesi;

    Amin canım. Allah onları başımızdan eksik etmesin...
    Bende çok sevdim bu fotoğrafı, ablak diyince o kadar çok güldüm ki :))

    YanıtlaSil
  11. Güven;

    Nasıl güzel bir dilektir bu :)))
    Hepimiz için diyelim, hazır hala şansımız varken ♥

    YanıtlaSil
  12. Handan;

    Bildiğimiz akıtma yahu işte, süsleyince waffle oluyor :))) Bunu bi anlasalar ;)

    Silah almama kararıma sadığım arkadaş, tahta parçasıyla oynamaya devam etsinler bence de ;)

    Benimkide hemen bakıyım der, çirkin çıkmışsa bide kızar ne biçim fotoğraf çekiyorsunuz diye...
    Haaaa birde göbeğimi çekme der her fotodan önce :))) Biz göbekliyiz ya ahahahaaa ;)

    YanıtlaSil
  13. Nesrin;

    Sağol canım seninde keyfin bol olsun

    YanıtlaSil
  14. her ne kadar sevmiyorum desemde bu ıg ye fotoğraf yüklemeyi seviyorum sanırım.pıtı pıtı..

    nisan güzel geçmiş ,darısı mayıs'ın başına.

    selfiesiz ıg,tussuz yemeğe benzermiş(başka birşey bulamadım tanımlama adına)

    keyifli günler.

    YanıtlaSil
  15. 4;
    IG yi anında paylaş olarak kullanıyoruz ya o yüzden bu kadar zevkli diye düşünüyorum :)

    Hakikaten selfiesiz IG tuzsuz yemek :))

    Sanada keyifli mayıslar canım ;)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)