9 Mayıs 2014

psikopat kıtır ergen iyi hafta sonları der :))


Bi tarafım hakikaten manyak :)
Bunu da bugün tescillemiş bulunmaktayım...
Gururluyum sayın blogdaşlar :)))

Sabah sakin sakin bindim pamuğuma, işe geliyorum...
Ama nasıl keyifliyim... (niyetim bugün bunu yazmaktı aslında)
Şarkılar söylüyorum....
Burda çarşı dediğimiz topu topu 3 caddenin birine itina ile girmişim...
İlerliyorum...
Yol tek şeride düşüyor...
Hiç problem değil...
Benim şeridim açık...
Sağ şerittekiler düşünsün dimi ama :)))

Herifin teki sağımda tacizde...
Ama hiç önemli değil...
Burun farkıyla öndeyim...
Yol vermek istesem de -ki istemiyorum- imkanım yok :)))
Amaninnn ne güzel değil mi?

Herif dedim ya az önce sağ şerittekine...
Altındaki cüsseli siyah aygıra güvenerekten tak bir hamle -ki aygır diyorum, kendisi arazi tipi bişey...
Anammmm !!!!!
Direksiyonu kırmak zorundayım... Sürtecek manyak yoksa...
Kaldırımın tepesine çıkıyorum...
Hayır sürttürsem ben haklıyım ama pamuğuma daha yeni boya koruma attırdım yahu :(((

Büyük zevkle geçti herif öne...
Hadi diyorum bozma edebini Şebnem...
Hırtla hırtlaşma...

Ama şeytanın bacağı yok ki kırasın...
Adamla aynı otoparka giriyoruz...
Benim sakin kalmam imkansız artık...
Arabadan büyük bir ihtişamla inen herife laf çakıyorum aklımca " başına kuş kondumu, mutlumusun"
Herifcioğlu ne derse beğenirsiniz... evet çok mutlu oldum...
Yok artık sakin hiç kalamam...
Başlıyoruz laf dalaşına...
Şeytan diyor çık herifin tepesine çak ayakkabının topuğunu !!!
Ama lanet olsun bende topuklu ayakkabı yok ki...
Babet ne kadar canını acıtabilir ayı postlu mahlukatın...

En son cümlem " aldım plakanı "
Evet herif muhtemelen benimle dalga geçti :)))
Ama ne zamana kadar....
Vuslat çok yakın tıurınınımmmmmmm :))

Gelirsin ofise...
Bulursun adamın bilgilerini plakadan (ben sigortacıyım bu arada söylemişmiydim)
Çarşısı 3 caddeden oluşan avuç içi kadar şehirde tüm sigortacılar birbirini tanır...
Alırsın meslektaşından numarasını :)))
Ararsınnnn büyük zevkle...
Sayarsın hatırı sayılır lafları ve sonuna da eklersin "arabanı çizdiler galiba "
Adamın dehşetle nefes alışını hissedersin telefonda :))
Çat kapatırsın telefonu...
Ve büyük zevkle hayal kurarsın otoparka nasıl koştuğunu :))))

Bazen psikopat olabiliyorum kabul ediyorum :)))
O kadar kusur kadı kızında da var dimi ama ;)

İyi hafta sonları efem....

Bu arada arabayı falan çizmedim :))))))))






16 yorum:

  1. aygıra kızdım biraz ama,
    çok güldürdün beni.:)

    YanıtlaSil
  2. 4;

    Aygır gibi araba ama napıyım :))))
    Olayın cereyanı bitince bende güldüm halima ;)

    YanıtlaSil
  3. Hak etmiş, eline diline sağlık. Sigortacı olmasan ne olacaktı ya. Yine şanslısın :)

    YanıtlaSil
  4. resimli günlük;

    Bayan şoför görüp, üstüne üstüne gitmelerine sinir oluyorum :(( Sigortacı olmasan ne yapıcam tüm günümü sinir harbi içinde geçirecektim... Rahatladım vallahi :))

    YanıtlaSil
  5. aygırın yaptıklarına kızdım aslen.:)
    trafikte halen öyle mantıkla ilerliyorlar ki,kadın şoförleri halen kabullenemiyorlar.

    YanıtlaSil
  6. 4;
    Kadın şoförler onlara ne yapıyorlarsa artık... Psikolojilerini anlamak imkansız :(

    YanıtlaSil
  7. Ay adamin arabaya kosusunu gormek isterdim dogrusu,slemdin yeminle canim.aksam aksam guldurdun beni,cok yasa emi:)

    YanıtlaSil
  8. Çoook iyi yapmışsın. İçinde kalmamış hiç olmazsa.
    Densiz terbiyesize bak ya! Çok manyak insanlar var çok.

    YanıtlaSil
  9. sevtap;

    Bendeee :)) ama hayali bile bana yetti :))
    Yaşasınnnn :))

    YanıtlaSil
  10. sezer;

    Evet rahatlasım... Bişey yapamasaydım hakikaten içimde şişecekti Sezer...

    YanıtlaSil
  11. Handan;

    ahahahaaa :)) delirdim evet :)))

    YanıtlaSil
  12. Haddi bee, cizseydin eyiydi o aygiri :))

    YanıtlaSil
  13. :) ay şebnem çok güldüm ya.. çok iyi yapmışsın valla.. ohhh canına değsin..

    YanıtlaSil
  14. mevlüde;
    ahahahaaaa :)) korkusu yetmiştir ona ;)

    YanıtlaSil
  15. sevgi;

    bencede ;) ohhh canıma değsin :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)