7 Mayıs 2014

üç minik pirinç tanesinin bize ettiği....



Geçtiğimiz hafta sonu bir yayınevinin Türkiye genelinde sınavı vardı.
Öyle çok sınav sınav koşuşturmaktan yana değilim, ancak deneyim kazanmasını da istiyorum...
Heyecanını yenmeyi öğrensin, test tekniğini geliştirsin, bıdıdabıdı işte :))

Sınava gitmeden önce de anneanneye uğramamız gerekti, nüfus cüzdanımızı almak için...



Anneannemiz sınava gidiyor ya paşaya 3 tane minik pirinç yutturmuş, Allah zihin açıklığı versin oğlum demiş, öpmüş, koklamış göndermiş....
İşte sorunumuz da burda başladı bizim...
Arabaya bindi surat beş karış...
Bir panik anlatıyor ama sormayın gitsin...

"Anneannem pişmemiş 3 tane pirinç yutturdu bana...
Bide okunmuş dedi üstelik...
Pirince nasıl okuyorlarki...
Sınav sorularınının cevaplarını mı okuyorlar ki...
Karnım ağrıyor, herhalde pirinçten...
Offff sırtımda ağrımaya başladı...
Galiba buda pirinçten...
Kaburga kemiğimde sanki bi sertlik var...
Pişmediği için orayamı gitti acaba...
Hıdıdabıdıdabıdı..........................."

Hiç susmadı :)))
Verdiğim yanıtları dinlemedi bile....

Birde Zeynep'imiz var bizim... Onuda aldık, sınava götürmek için...
Zeynep arabaya biner binmez onada aynı nağmeleri anlatmaya başladı... Susmadan...

Zeynep; bende bir kere okunmuş su içmiştim dedi...
Bizimki sakinleşti hemen...
Karnın ağrıdımı senin de dedi hemen...
Saçmalama Oytun diye birde azar işitti. Dua okunmuş su hiç karın ağrıtır mı?
Bizimki bir daha bu konuyu açmadı ahahahahaaaaaa :)))

Neymişşşş.....
Çok bilmiş Zeynep hıdıdabıdı Oytun'un hakkından gelirmiş :))
Ben ne desem dinlemeyen Oytun'un hakkından bacak kadar boyuyla Zeynep çokbilmişliğiyle gelirmiş :))))



22 yorum:

  1. Bu Oytun beni öldürecek :)
    Bak ama tipik erkek annesini dinlemez ama kızları dinler ...

    YanıtlaSil
  2. Keşke gerçek olsa;

    Tipik erkek ki ne erkek :) Ben dinleticem ona kızları ahahaaa :))
    Ben de tipik kaynana yuppiiiii :))

    YanıtlaSil
  3. hahaha :)) süpersiniz :) anlatımın da harika ;)

    YanıtlaSil
  4. Ah kızların işi çok zor, hayatı erkeklere öğretmeye daha çoook küçükken başlıyorlar :)

    YanıtlaSil
  5. resimli günlük;

    bak buda başka bir bakış açısı :)))

    YanıtlaSil
  6. Bu küçük adamlar bize horozlanıyorlar hep zaten:-)

    Bende de acayip bir kaynana potansiyeli var, a ha ha, ne olacak bilmem:-)

    YanıtlaSil
  7. Handan;

    Erkek anası olmak zor iş, hele bir de kaynana ruhunu çokça taşıyorsak :))
    Bunlar bizi adam ederler törpüleye törpüleye ;)

    YanıtlaSil
  8. Okurken kendi küçüklüğümü düşündüm tebessümle, anneme neler çektirdim acaba diye. O yaşlarda yaşıtların bir sözü, bakışı vs. daha etkili oluyor ebeveynlerden, kendimden biliyorum. :)

    YanıtlaSil
  9. Algısı ayrı, ifadesi ayrı, iknası ayrı tatlı Oytun :-)) Bayıldım

    YanıtlaSil
  10. Güven;

    Kesinlikle... Hepimiz etkilenirdik yaşıtlarımızdan. En doğru bizim doğrumuzdu :))

    YanıtlaSil
  11. :) ayy çok güldüm, sesli güldüm.. ofis arkadaşım öylece yüzüme bakıyor şu an.ve ben hala sırıtıyorum.. kaburga kemiğine kaçmışmış.. allahım... yeriiiimmm seni ben ya..

    YanıtlaSil
  12. sevgi ;

    kaburga kemiğine kaçan pirinç tanesinin hikayesi diye bir çocuk kitabı yazmak lazım :)) çocuklarımızı okunmuş pirinçlerle ilgili bilgilendirelim ahahahaaaaa ;)

    Bu arada bende senin halini hayal edip güldüm :))

    YanıtlaSil
  13. yaşıtlar hakikaten daha etkili oluyor biz ne kadar söylesek nafile :)

    YanıtlaSil
  14. sınav stresi işte bu.
    kıyamam ona.

    bize de lazım bir Zeynep.
    :)

    YanıtlaSil
  15. maviye iz süren;
    Evet bizim söylediklerimiz bir kulaktan girip diğer kulaktan çıkıyor nedense :))

    YanıtlaSil
  16. 4;

    Her eve bir Zeynep lazım galiba :))))) Baya çok bilmiştir kendileri :))

    YanıtlaSil
  17. Bende Zeynep'i istiyorum,alemsin vallaha zevkle okuyorum yazilarini:)

    YanıtlaSil
  18. Sevtap;

    Sanada gönderelim evet Zeynep'i ;)

    Öpüyorum canım...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)