6 Haziran 2017

30 şarkı meydan okuması #4 ve soooonnn ♥

Eveeettttt
Bir çelınçın daha sonuna geldik :)))
Yapımda, yayında emeği geçen herkese kucak kucak kalp gönderdim.
Yine çok eğlendik :)))
Darısı diğerlerinin başına....


22- Seni ileriye taşıyan bir şarkı....

Beni ileriye taşıyor mu çok emin değilim ama bu şarkı beni güzel bir yolculuğa hazırlıyor sanki...
Hoşgeldin diyerek sonuna kadar sevgiyle açılan kapılara....

Yeni güne, yeni bir umuda, yeni insanlara, sevgiye, dostluğa...
Tüm güzelliklere "hoşgeldin"




23- Herkesin dinlemesi gerektiğini düşündüğün bir şarkı...

Şarkıyı dinlediğinizde neden bu şarkıyı paylaştığımı çok iyi anlayacaksınız...
Hatırlamayanlara bir hatırlatma olsun bu şarkı...
Üzerine çok söz söylemeye gerek yok...



24- Dağılmamış olmasını dilediğin bir gruptan bir şarkı...

İlhan Şeşen'i severim ama Grup Gündoğarken hallerini daha çok severim...
Her dinlediğimde de yazık ettiler ayrılarak derim...
Amca ve yeğenleri sevmiştik hepimiz... Herkes kendi yoluna gitmeseydi keşke...




25- Artık hayatta olmayan sanatçıdan bir şarkı....

Tüm kaybettiklerimize elbette çok üzüldük... Ama bu çocuğun ölümüne gerçekten çok üzülmüştüm...
Çok genç yaşta olmasından mı hayallerine yeni kavuştuğundan mı bilmem çok burkulmuştu içim... Hala da aklıma geldikçe üzülürüm...

Kerim Tekin'den bahsediyorum, sonra da aynı sebeplerden Barış Akarsu eklendi bu duyguma...
İkisini de ayırmayacağım bu sebeple birbirlerinden....







26-  Aşık olmak istemene yol açan bir şarkı....


"Sevince durma, durma koş ardından
Zaman yoktur git aşkı sen ondan...
Sevince tüm insanlar bir başka...
Durma dostum sen de yer ver aşka..."

demiş Erkin Koray :) Dinlememek olmaz di mi ama ;)




27- Kalbini kıran bir şarkı...

Öyle kalbimi kıran bir şarkı yok benim... Ama kalp kırıklığını anlatan güzel şarkılar var....
İlk aklıma geleni paylaşıyorum bu sebeple; "Can Kırıkları"





28- Sesini çok sevdiğin şarkıcıdan bir şarkı...

Bu kadının sesini çok seviyorum... Tavrını, işvesini, kanun çalışını da....
Daha bir sürü sevdiğim ses var ama bu aralar Birsen Tezer ♥




29- Çocukluğundan hatırladığın bir şarkı....

Hahahaayytttt :))) Bak beni nerelere götürdü şimdi bu soru....
Bana eskiden akşam gölgesi derlerdi...
Evde TV açılmaya görsün, hemen önüne geçer şarkı söyler oynarmışım :)))
Millet kaçak izleyek Şebnem kaçak önü ilgi çekecek :))
Şimdi olsa döverler adamı :)))
Benimkiler vallahi sabırlılarmış :)))

İşte o zamanlardan bir şarkı gelsin....

Delisin!!!!



30- Sana seni anlatan bir şarkı...

Bu madde çok zor işte... Ne anlatır bilmem ki beni...
Beni değil ama bizi anlatan bir şarkı gelsin... Geçenlerde de paylaşmıştım hatta...
Biz böyleyiz dedik ya hani, işte o ;)
Tüm asi ruhlara gelsin bu şarkı o sebeple...


30 yorum:

  1. Ayten ALpman'ın şarkıyla hep bir bütün olduğumuz o günler ne kadar geride kalmış:( o Türkiye yok artık:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelecek Müjde inşallah yeniden... Gelecek arkadaşım, ümidimizi kaybetmeyelim ♥

      Sil
  2. Gelip dinleyip, kaçıyorum.))))

    YanıtlaSil
  3. MFÖ'den Yaşı 17 bana gelsin o zaman :))
    Sarı Laleleri dinlerken yandım uandımı dinlerken de bir hoş olurum
    güzelmiş bu çelınç
    senin şarkılar da süper
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşı 17 ♥ Ne güzel şarkıdır hakikaten o da...
      Tam sevilesi mavi annem ♥

      Öpüyorum seni

      Sil
  4. Bu ara ne kadar popüler oldu bu meydan okuma..Her soruya uygun bir şarkı bulmak gerçekten de tam bir meydan okuma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama çok zevkli yazması Yeşim...
      Çok eğlendim ben :)

      Sil
  5. Yaa hepsi çok güzel. Sondan başladım dinlemeye şimdi :)

    YanıtlaSil
  6. Gene en güzel şarkıları şeçmişsin hepimizin yerine.
    "Biz böyleyizzzzzzzzzzzzzzzz"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biiizzz bbööylleeeyiiizzzzz ♥

      Öptüm seniiiii ♥

      Sil
  7. Ah Barış ah...Ne güzel çocuktu.

    Cici kızlar ne şekerlerdi :)

    Ayten Alpman'ın şarkısı en güzel tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyamıyorum hala o çocuğa ben :/

      Cici kızlar benim favorimdi, çok güzel delisin yapardım sonra kendim deli oldum ahahaaaa :)

      Öptüm arkadaşım ♥

      Sil
  8. Müzik konusundada ortak noktalarımız varmış.

    YanıtlaSil
  9. Kerim Tekin ve Barış Akarsu'yu görünce için cız etti ya...Genç yaşta gittiler :(

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten bu çelıncı kaçırdığıma üzüldüm. Tüh ya.
    Senin seçmelerin yine Şebo farkını yansıtıyor beybi.
    Kayıplar gerçekten üzücüydü. Ben sanatçı olmasa da Defne Joy Foster a da çok üzülmüştüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbir şey kaçırılmış değildir Nilhanım. Yap sen biz okuruz :)))

      Beğenmene sevindim cancan ♥

      Ahhh defne :(
      Çok üzülürüm her hatırladığımda bende...

      Sil
  11. Birsen Tezer diyorum:) Birkaç kez canlı dinlenme fırsatını da buldum, harika bir insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir kere dinledim ama hergün olsa hergün dinlerim Semi...
      Afeti devran bir kadın benim için.

      Sil
  12. Zevkle takip ettiğim çelınç oldu, yenilerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  13. Hepsi ayrı değerli sanatçılar ama Erkin Koray parçalarını bıkmadan dinlerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sevdiğim Arapsaçıdır benim ♥
      Eskimeyen şarkıları var, sevmemek imkansız

      Sil
  14. Multitap'ı paylaşmanız ne kadar güzel oldu, efendim. Unuttuğum ama çok beğendim bir parçaydı, teşekkürler!!! :)

    YanıtlaSil
  15. Ne güzel şarkılar seçmişsin :) Şu çelınç ne anlamadım hala ama Nehir de videolarından bahsedip duruyo. Senin posta bakılırsa iyi bişii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hedefleme gibi birşey evet sanırım, benim de çok anladığımdan değil aslında :))
      Oytunda youtube da videolarına sardı bu çelınçların. Bak bize de aşılamaya başladılar :)

      Öpüldün tekrar

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)