15 Ocak 2018

Bu hafta #2


2018 in 15 gününü yedik bile :))
Dilekler, niyetler, yaşasınlar havalarda gezinerek girdiğimiz 2018 başımıza henüz kuş kondurmuş değil ama bekliyoruz :)) Umutluyuz ♥

Yılbaşı biletlerine bir amorti bile vurmadı ama Süper Loto devretmiş, oynamak lazım... Hala zengin olma şansımı ayakta tutuyorum ne güzel 😂😂

2017 hesap kapamalarını hala bitiremedim, bu hafta da devam edecek... Sonra yeniden ay bitecek, ayı kapatmaya çalışacağım... Ne kısır döngü bu Allahım 😒

Oytun'un sınavları bitti şükür ve okulundan şahane bir tatil hediyesi aldı. Oytun sensiz yapamıyoruz okulu kapatmayacağız dediler ahahhaaa :) Bir hafta daha okula gitmeye devam edecekler... Tüm çocuklar parti havasında bu haberi kutluyor :))) Her an psikopata bağlayabilirler yalnız :)

Bu hafta sevgili ütüm Safinaz bana feci halde kazık atıyordu ki ucundan sıyırdım. 2 haftalık dev boyutlu yığını TV karşısına kurup ütü yapıp sevgili cinayetçi kızlarımın entrikalarını izliyordum ki aneymmm ütüm birdenbire ısıtmamaya başladı. Yok elektrik gelmiyor gibi gibi... Evirdim, çevirdim, klasik Türk mantığı salladım falan tık yok... Prize takıyorum, çıkartıyorum, tekrar takıyorum... Kırmızı ışık 2 defa yanıp sönüyor sonra tık yok... Google amcada araştırmaya başladım ki Philips'in WhatsApp hizmeti varmış ve gece 12 ye kadar açıkmış...Hadi dedim Şebo, böyle bir hizmet alırsan yere göğe sığdıramazsın sen bu Philips'i...


Ve yanıt verdiler :)))
Gördüğünüz üzere saat 21:17... Bravo hakikaten...
Başta biraz kastılar yetkili servise müracat edin sabah diye ama yok lamba iki kez yanıyor, yok tık diye bir ses geliyor diye azıcık zorlayınca çeşitli şeyler denettirdiler bana...
Kireç bağlamış benim Safinaz, fizik tedaviye soktuk ve ben mutlu tabi ki...


Bu kadar mutlu ütü yapacağım hiç aklıma gelmezdi yeminle :)))

Bu hafta ince bir kitap bitirdim, okunacaklar arasında uzun zamandan beri bekliyordu "Kaybeden Hepsini Alır".. Şimdi Stewan Zweig'in kitabına başladım...  Eski kitap okuma rutinimi yavaş yavaş geri kazanıyorum galiba :)

Bunun dışında da başka bir şey yok bende...

Mutlu haftalar olsun hepimize ♥


Yapılacaklar;

- 2017 hesaplarını kapat artık ve Oytun'un İngilizce kelime ezberleme problemine oyun aramaya devam et.

- Gümüşçüden tık yok, aylar geçti üzerinden. Öldü mü kaldı mı bir kontrol et yine...

- Banka işlerini hallet Cuma gününe kadar

- Süper Loto oyna ♥

- Gardrobun yine karmaya bağladı, onları düzelt. Yoksa işin içinden çıkılmıyor.

- Kolları kısaltılacak kazağını terziye ver...

- Hediye alman lazım, doğumgünü var...

- Şubat tatili gelmeden kitap siparişi ver ergenlere.

23 yorum:

  1. Oytun'a kötü haber olmuş üzüldüm, tatili dört gözle bekliyorlar, benim de süpürgemle başım dertte çözeceğiz inşallah :) kitap okuma rutininin bana da bulaşması dileğiyle, iyi haftalar.. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oytun fena :))
      Kıyamam çocuklara, şu sınav maratonu ne hale getiriyor onları :/
      Allahtan yarım gün gidecekler, tam gün olsaydı o zaman kötüydü işte.

      Sil
  2. seviyorum bu tarz paylaşımları benimde 2017 ile ilgili kapatmam gereken hesaplar var paylaşımını okuyunca onu hatırladım canım....
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  3. Ütü işinin hallolmasına çok sevindim, Oytun'u tebrik ediyorum:)Maşallah, kitabını güle güle oku Şebo'cuğum ama sayısal lotoya parana yazık diyorum naçizane fikrim bebeğim yaaaa milli piyango (sayısal vs. hepsi dahil) başbakanlığa bağlık!!O da kime bağlı biliyorsun.:))Onca para toplanıyor toplanıyor vatandaşa mı verir sence?????Yıllarca oynadım ama akp ile sınavlar, seçimler her şeyde hile yapılınca jeton düştü...herkese söylüyorum oynamayın paranıza yazık Tayyip'i zengin ediyorsunuz...:( hiç para toplanmasa ne kadar kızacak...bak İslam'a göre kumara giriyor ve yasak, istese bir KHK ile piyango, sayısal mayısal kaldırır ama yapmıyor niye? ....:)))

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bunu da düşünmüyor değilim tabi ki Müjde, adamlar her şeyi yapıyor, bunu da yapar...
      "Ah bir zengin olsam" şarkısını da söyletmeyecekler adama...

      Sil
  4. Tüketici görüşlerini önemseyen ve sorunları çözümlemeye çalışan firmaları severim..Umarım bir an önce kireç sorunu çözülür ve iyileşir Safinaz :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ütü masası önümde öylece kalakalınca çok bozuldum ama gece gece yardımları ilaç gibi geldi Yeşim...
      Seviyorum böyle firmaları kesinlikle ♥

      Sil
  5. Umarım Safinaz iyileşir ve performansı eski haline gelir. Bu aralar bilgisayar tamiri gına gelmişken bir başka şeye katlanamam herhalde:) Firmanın sorunu dikkate alması ise iyi bir gelişme olmuş. Oytun'a başarılar, sana da kolay gelsin Şebnem, sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Safinazım iyileşti şükür :) Şıkır şıkır işliyor.
      İnşallah sizin bilgisayarınız da eski haline gelir. Bilgisayar konusu gerçekten sıkıcı oluyor bozulduğunda, yok eski yokşöyle yok böyle bir sürü şey söylüyorlar...

      Öpücüklerimizi gönderdik size ♥

      Sil
  6. Aaa whatsapp yetkili servisi hahahah. Ingilizce oyun icin kucuk kucuk kagitlar kesin kagitlarin bi tarafina ingilizcesini bi tarafina turkcesini yazip katlayip kutuya koyun. Bir diger alternatif tabu oyunlari. Internette konu konu hazir bedava tabu aktiviteleri var. mesela animals taboo game falan diye yazabilirsin. Onlari cikti alip kesip evde birbirinizle oynayabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O whatsapp ilaç gibi geldi vallahi :)))

      Offff nasıl teşekkür edeceğim ben sana ♥ ♥ ♥
      Yeminle öyle aradım öyle taradım yok uygulanabilir birşey bulamamıştım.
      Tabu tabi ya ♥
      Süpersin.

      Sil
    2. :))) dur site de öneriyim o zaman https://en.islcollective.com/resources/search_result?Tags=taboo buraya ücretsiz üye olunabiliyor. indiriyorsun istediğin gibi.

      Sil
    3. Süpersin sen süpeeeeerrrrrrrr ♥

      Sil
  7. 2 haftalık tatilin 1 haftasında okul olur mu yahu?:)
    Philips'e helal bu arada.
    İyi haftalar Şebnemcim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Philips benden çokça kalp aldı Sezercim :)

      Sınav sistemi belirsiz ve her an değişebiliyorken okul da alternatifler yaratmaya çalışıyor Sezer aslında. AQma dediğin gibi çocukların tatile de ihtiyaçları var :/

      Öpüyorum seni canım benim ♥

      Sil
  8. Safinaz'ın ailesi etkiledi ne yalan söyleyeyim .
    Yapılacaklar listesinde de en çok loto oynamayı sevdim
    Oytun ve Nehir için üzgünüm. tatilyapamayangillerdenler bizimkiler

    Sevgilerrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nehir de mi tatil yapamayacak :( Kıyamam ben kuzulara yaaaaa :/

      Sil
  9. Ütü yapmaktan nefret ederim:(
    Müjde'ye katılıyorum, boşuna alıyorsunuz şu biletleri ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeki Alasya - Metin Akpınar'ın talih kuşu diye bir filmi vardı, hatırlar mısın :) Bizimki de o hesap işte :)))

      Sil
  10. Allah eşeğini kaybettir buldururmuş...
    O misal.
    Şemboyyyy ütü severmiş. miş,miş...!👗👗👗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahaaaa :))
      Benimle çok uğraşıyorsun diye sinyal verdi Merih :)))

      Sil
  11. Allah eşeğini kaybettirir,sonra buldurur sevindirirmiş...Misali..!
    Şemmboyyyummm ütü de severmiş. miş,miş,miş,,👗👗👗

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)