12 Mart 2016

geçen hafta sonundan kareler...


Bu hafta çok yoğundum....
Gelen, giden... Hesap, kitap...
Bir sürü de angarya eklenince sesimi soluğumu çıkartamadım...
Eve gittiğimde pert haldeydim çoğunlukla, Oytun yatağa girince ben de oyalanmadan uyudum arkasından...
Verimsiz bir haftaydı...

Geçen hafta sonu teyzemler gelmişti. Allahtan onlarla gezmişim hafta sonu azıcık da hafta içi depresyona girmedim yoğunluktan...
Sözde fotoğraf çekecektim gezinirken ama benim oğluşum sağolsun daha meraklı çıktı fotoğraf çekmeye :)

İşte Oytun'un kadrajına girenler :)





Yağmur çok olduğundan çamur içinde yüzüyorlar kıyamam...
Ama hallerinden memnun gözüküyorlar :)


O kadar yoğun yağış oldu ki su seviyesi oldukça yükselmiş...
Köprünün demirlerini kaldırmışlar, su rahat aksın etrafa taşmasın diye...
Ağaçların köklerine bayıldım...
Bu kadar kök salmak iyimidir ki, bak bilemedim şimdi...

Bu arada burası Balıkesir'de Değirmen Boğazı diye bir mesire yeri...
Şehir merkezine çok yakın...
Yaz aylarında burada nefes almak imkansız ama...
Mangalın dumanları, insan seli derken insan bunalıyor...
Biz genelde kış aylarında ve baharda geliyoruz buraya...


Mantar toplamaya gelenler vardı bol bol...
Herzamanki gibi ben cesaret edemedim yine :)


Akçay :)
Denizi soğuktur her daim...
Ama biz alıştık galiba...
Şimdi sıcak deniz hiçbirimizi kesmiyor... Serinleyemiyoruz cosss etmedğimiz için :)
Akçay denizinin soğuk olmasının en büyük sebebi yer altı su kaynakları...
Yaz sıcağında ne güzel oluyor bir bilseniz :)
Ben denize girmeyi özlemişim anlaşılan :)


Tüm köpecikler bahar güneşinin tadını uyuyarak çıkartıyorlardı :)


Köpükden sal yapmışlar :)
Epey bir izledik salınışını...
En sonunda karaya vurdu ama :/



Bu da benim kadrajımdan Oytun paşa :)

Bugün fotoğraflara bakarken fark ettim ki Oytun güzel fotoğraf çekmeye başlamış...
Bu sene hedeflerim arasında fotoğrafçılıkla ilgili bir kursa gitmek vardı, Oğluşla birlikte gitsek hiç de fena olmayacak galiba :)
Anacık oğulcuk keyifli vakit geçiririz birlikte...

Mutlu hafta sonları hepinize....
İnşallah haftaya daha çok ses edeceğim :)


32 yorum:

  1. Harika olur birlikte gitmeniz :)

    Akçay'da iki komşu teyzeyle yaptığım bir tatil vardır ki evlere şenlik. Hatırladıkça gülümserim.

    Soğuk deniz iyidir, hamam suyu gibi olanlar beni bayıyor..

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel yerler,bayıldım, ördekler filan...yaşayacaksan böyle yerde yaşayacaksın ...Oytun'um çok tatlı maşallahhhhh...sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Handan;

    Bende öyle düşündüm bugün :)

    Şu Akçay'da yaptığın tatili pek merak ettim :) Seni hala gülümsettiğine göre bol aksiyonlu galiba :))

    YanıtlaSil
  4. Bücürük ve ben;

    Hayatın koşuşturmacası fena hakikaten...
    Keşke sürekli böyle olabilsek :)

    Bizden de kocaman sevgiler Müjdecim sana ♥

    YanıtlaSil
  5. Soğuk suyu ben de çok severim. Dip de daha bir güzel oluyor soğuk sularda...

    YanıtlaSil
  6. Öyle deme Şebnem uyumak en verimli eylem ;D
    Oytun'a bravo! Usta fotoğrafçıları kıskandırır! Tebrik ederim.
    Ne güzel benim de böyle bir havaya ihtiyacım var bakınca anladım :(

    YanıtlaSil
  7. Saadet;

    Soğuk suyun tadı başka değil mi :)
    Tatil gelsinnnn hadiiii :))

    YanıtlaSil
  8. Dağınık anne;

    Ahahahaaa :) Bu verimli eylemi ben çok seviyorum galiba :))
    Şimdi düşününce o sonuç çıktı ortaya :)

    Sende havalanırsın en kısa zamanda inşallah arkadaşım ;)

    YanıtlaSil
  9. Mis gibi haftasonu. Ayrıca çok da güzel fotoğraf çekiyormuş yakışıklı :)

    YanıtlaSil
  10. Naz;

    Teşekkürler :)
    Güzel bir haftasonuydu evet... Heleki bugün çalıştığımı düşünürsek :)

    YanıtlaSil
  11. ayy ben iki yazımı zeytinlide geçirdim. önce sıcaktan pert olup soğuk suyu istiyordum suya girince de dondurucuya atılmış tavuk gibi hissediyordum kendimi. hayır hareket ettikçe de çözülme yok baktım olmuyor çıkıp gene aynı döngüye giriyordum :D

    YanıtlaSil
  12. Oytun , ne tatlı :))
    Işıl ışıl su fotoğrafı.. Acaba ağaçların köklerinin bu kadar dışarıda olması ağaca zarar veriyor mu, merak ettim şimdi :))

    YanıtlaSil
  13. Ne güzel çekmiş paşam,eline sağlık.Soğuk deniz candır,misafirlerimiz hiç sevmiyor ama biz alışmışız dediğin gibi,coss etmeyince tadı çıkmıyor...

    YanıtlaSil
  14. Aferim Paşa'ya. 22 Şubattan mı nedir;) Farklı bir havamız var ,canım.. Mucuksss. <3<3<3
    Tabi sen annesi olduğu için ayrı şanslı...

    YanıtlaSil
  15. Bizim yazligimizda Ören de . Su buz resmen.Şok etkisi yapıyor insanda ama cidden alışılıyor. mesela Antalya kesmiyor bizi artık .

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel kareler hakkaten, ellerine sağlık Oytun'un.Bu arada keyifli haftalar dilerim...

    YanıtlaSil
  17. en çok 3. resmi sevdim
    ve tabii senin kadrajına gireni

    Şu kara günde ışık olsun güzellikler geride kalmasın diyerek...sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Ördek ve tatlı siyah köpek bayıldım çok tatlılar.. Ağaç köklerini ilk kez böyle gördüm bi yandan üzüldüm bi yandan ne kadar güzel gözüküyormuş dedim :)

    YanıtlaSil
  19. Sevgili Oytun'un annesi, tam bu güzel ağaçlar, ördekler nerede diyecekken bir de baktım ki Değirmen Boğazı!! İçim ısındı. Pek severim orayı. Lisedeyken kaçıp kaçıp giderdik arkadaşlarla. :) Ve evet, sonbaharı ve kışı başka olur oranın. <3
    Balıkesir'lisin herhalde?
    Bu arada bloğunu daha önce takibe aldığıma adım gibi eminim, ama bi baktım ki yokum listende. Nasıl oldu bilemiyorum. Şimdi aldım ama sanırım. Sevgiler kocamanından... :)

    YanıtlaSil
  20. Oytun' un kadrajına sağlık ve tebrikler ... Umarım devam eder... Pek sevdim

    YanıtlaSil
  21. Gürültü;

    Aaaaaa :) Biz her yaz Zeytinlideyiz... Yolun tekrar düşerse ses ver olurmu :)

    YanıtlaSil
  22. Şenay;

    Teşekkürler :)

    O ağaç kökleri meselesini bende merak ediyorum hala. Ama bir türlü araştırmak kısmet olmadı :/

    YanıtlaSil
  23. Sevda;

    Ayyy hakikaten cossss etmeyince tadı çıkmıyor denizin :)
    Yaza birlikte cosss edeceğiz inşallah :))

    YanıtlaSil
  24. Bahçe Perim;

    ahahahaaa :) Sizi 22 giller sizi :)))
    Öptüm kuzum seni...

    YanıtlaSil
  25. Kadriye;

    Bu yaza toplanalım bacım :) Doktoırcum Sevda 'da bizim taraflardaymış... Ne şahane olur :)

    YanıtlaSil
  26. Gamze;

    Teşekkürler canım..

    YanıtlaSil
  27. Maim;

    Sen güzeli bilirsin ki :)))
    Bizden de kocaman sevgiler canımcım...

    YanıtlaSil
  28. Gözde;

    Senelerdir ayakta olduğuna göre ağaçlar kötü değildir umarım böylesi...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  29. Complete the sentences;

    Aaaaa biliyorsun Balıkessir'i :) Ankaralıyım aslında ama burada yaşıyorum, hatta buralı olduk sayılır :)
    Geliyorsan hala buraya bana ses ver olurmu :)

    YanıtlaSil
  30. Didemika;

    Teşekkürler :) Umarım devam eder bence de...

    YanıtlaSil
  31. çok güzel yerler bayıldımm :)

    YanıtlaSil
  32. maviye iz süren;

    Teşekkürler ♥

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)