21 Kasım 2018

Sorularım ve Ben / Bir MİM


Madem haftalık listeme bile girdi bekleyen mimlerim, bir yerlerden yazmaya başlamak lazım o zaman...
Bu güzel mimi İnciden Notlar hazırlamış ve sevgili Beyaz Yakalı arkadaşım da mimlemiş beni sağolsun. Kendilerine sevgilerimi gönderiyorum ♥

Hiç oyalanmadan sorulara geçelim hadi...

1- Sihirli değnek elinizde... İlk olarak ne yapmak isterdin?

Eskiden anket defterleri vardı hatırlar mısınız? Bir adaya düşsen, yanına alacağın 3 şey ne diye klasik bir soru mutlaka bulunurdu :) Hayır arkadaş adaya düşeceğinden nasıl haberin olacak da o 3 şeyi yanına alacaksın diye sormak gelirdi hep içimden... Hahhaaa :))) Konuyu yine saptırdım bak...
Madem elimde sihirli değnek, işte ben o ıssız adayı istiyorum bir süreliğine... Yanıma 3 şey alır mıyım bilmiyorum ama sevgili değneğim o donanımı sağlasın artık bana, adı üstünde sihirli 😉
Ben azıcık kafamı dinleyip, ruhumu gevşeteyim mümkünse ♥



2- Hangi çizgi filmdeki karakter olmak istersin ?

Jetgiller'i hatırlar mısınız? Robotları vardı; Rossie... Tam sevilmelik bir karakterdi... O Rossie hep benim olsun istemiştim çocukluğumda... E zaman ben niye Jane Jetgil olmayayım :)))



3- Geçmişi değiştirme imkanın olsaydı neyi değiştirmek isterdin?

Zor bir soru... O kadar çok şey var ki değiştirmek isteyebileceğim...

Silahın icat edilmemesini isteyebilirim belki... Eğer icat edilmeseydi insanoğlu bu kadar savaş düşkünü olmazdı belki... Bir ihtimal işte...




4- Tarihte hangi zamanda, hangi olayın içinde olmak istersin?

Kesinlikle Cumhuriyetin ilan edildiği dönemde Atatürk'ün yakınlarında olmak isterdim... O gururu onunla paylaşmak isterdim...



5- Görünmez olmak mı yoksa insanların düşüncelerini okumak mı?

İkisi de ürkütücü.... Ancak bazen karşımdaki kişinin; suratında binbir mimikle bana yalan söylemekte iken beyninden neler geçiyor bilmek isterdim... Sığındığı düşünceyi, ne bileyim başka şeyleri de...

Bu sebeple  düşünce okumaktan yana kullanıyorum hakkımı ;)



6- Bir ünlü ile tanışacaksın, bunun kim olmasını istersin ?

Bu aralar bu kadının hayatı ilgimi çekiyor; o sebeple Frida diyorum ♥



7- Eğer insan olmasaydın ne olmak isterdin ?

Çınar ağacı....

Dallarıma salıncaklar kurulsun isterdim...
Çocuklar gölgemde oynasınlar...
Sevgilere eşlik etmek...
İsteyene huzur dağıtmak...
Rüzgarda şarkılar söylemek...
Yağmurda, çamurda dışarıdaki canlıları korumak...
Ne güzel olurdu



Ve şimdi geliyorum kimleri mimlediğime;

Biliyorum bir çoğunuz yaptı bu mimi... Ama inanın kim yaptı, kim yapmadı takip edemedim...
Yapanları yeniden mimliyorsam beni hoş görsünler lütfen ;)

Yaşam İzi Gamze
Macera Kitabım Özlem
Çileksuyu Sibel

Mimlendiniz efenim ♥

20 yorum:

  1. Atam hepimizin ortak hayali sanırım .. Bir de ıssız ada fikri güzelmiş :))))

    YanıtlaSil
  2. En kısa zamanda yapacağım, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Issiz ada fikrini sevdim 😂😂😂

    YanıtlaSil
  4. Gecenlerde aklima gelmisti Jetgiller, Youtube'ta varsa bir kac bolum izleyeyim diye dusunmustum, utu yaparken falan, aklimdan cikmis, hatirlattigin iyi oldu bir ara bakayim :)

    (Bu arada blogdaki gifler bende cogunlukla goruntulenmiyor, ne bilgisayarda ne telefonda, ayri bir sayfada acarsam bazilari geliyor bazilari hata veriyor, bu yazida en sondaki agaci gorebiliyorum mesela, neden acaba? Buyuk ihtimal bendeki bilgisayar ayarlarindandir ama bilemedim.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak ben de bilemedim Yasemen... Neden açılmıyor ki...
      Telefonumdan baktım şimdi, benim de telefonumda bazıları açılmıyormuş... Bu konuyla ilgileneyim bir ben...

      Jetgiller hakikaten tekrar izlemek lazım :)))

      Sil
  5. ıssız adada ağacın altında rosie fridaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaa :)
      Bak şimdi sen böyle yazınca çok ütopik geldi :)))

      Sil
  6. Jetgiller ne güzel çizgifilmdi yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski çizgifilmler sanki daha bir başkaydı Handan :)

      Sil
  7. ayyy canim,ne tatlisin.heyecanladim,blogun ilk gunlerindeki gibi.haftaya yaparim zevkle:)

    YanıtlaSil
  8. Keyifle okudum. Her cavabına uygun gifi nasıl buluyorsun ya :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gif sitelerinden buluyorum Şule ;)
      Yazıya enerji geliyor sanki :)

      Sil
  9. Harika cevaplar. O robotu ben de severdim. Okurken çok keyif aldım. Ben de Frida hakkında yazmıştım. Okumadıysan linkini vereyim, okursun.

    https://egeninikiyakasi.blogspot.com/2018/07/acnn-resimleri.html

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)