19 Kasım 2018

Bu hafta #45 ve #46


Yazamama hallerinden sıyrılmaya çalışan Şebo kişisinden merhabalar efenim ♥

Vakitsizlikten değil, içimden gelmiyor yazmak... Üşeniyorum diyelim bir nevi...
Pazartesi rutinini bile aksattım maalesef...
İnşallah bu ruh hali de geçecek, ümit ediyorum yani...

Bu arada ben neler yaptım peki...

Aylardır gözümde büyüttüğüm işi hallettim mesela... Nüfus cüzdanımı değiştirdim... Kuş kondurdum başıma... Tamam çipliymiş, bişeymiş falan da eski nüfus cüzdanımı delip elime vermediler mi acaip bozum oldum :/ Seviyordum ben turuncu kimliğimi ♥


Aylardır beklediğim filme gittim;  "Bohemian Rhapsody"
Bu filmi sinemada izleyemeseydim çok üzülürdüm... Sinemamız tırt olsa da ses kalitesi evdekine benzemiyor ne de olsa... Sevdiğim şarkıları yeniden bangır bangır dinlemek keyifliydi... Oytun'u da götürmek istemiştim gerçi ama o bu hakkını arkadaşlarıyla kullanmak istedi...

Filmi ayrıntılı yazarım bir ara ama vizyondan kalkmadan mutlaka izleyin... Fevkaladenin fevkinde bir otobiyografiydi...


Bunun dışında dün akşam da "Eighth Grade" filmini izledim... Pek ergenseldi ama idare ederdi işte :)

Kitap olarak Yeşil Peri Gecesi bitti... Şimdi Paulo Coelho / Aldatmak kitabına başladım ... Bu hafta bitiririm sanırım...

Bu aralar mutfakta daha çok zaman geçiriyorum. Aç damarımız kabardı sanırım 😏
Arada yeni tatlar da deniyorum.... Bu hafta balkabağı çorbası denedim mesela... Hafif tatlımsı oldu, sanırım kabağın cinsindendi gerçi bu durum ama sevdik maaile bu çorbayı.... Bu seneki kış çorbalarımız belli artık; karnabahar, brokoli, balkabağı, mercimek, tarhana ♥

Bu akşam da Handanın ıspanak yemeğini deneyeceğim 😏 Yakında chef mastera girersem şaşırmayın hahahahahahaaaa 😂😂😂



Oytun'un bu hafta sınavları başladı, benimkine benzer bir ruh halinde o da... Aslında bu sene salonun ortasına bir boks torbası assak hiç fena olmayacak... Bir o yumruklar, bir ben 😊
Evdeki gerilim hattını belki bir nevi boşaltmış oluruz 😉



Nadide küçük şehrim bu sene de konser ve tiyatro gösterimlerini geçen seneki alışkanlığıyla götürüyor... Hepsini takip edip gidemesek de geçen sene gidemediğimiz ve ballandıra ballandıra anlatılan gösterimin ikinci oyununa koşa koşa gittik geçen hafta... Müzikal bir belgesel de diyebiliriz; "Orada Duruverseydi Zaman, Kemâl"....
Mustafa Kemal'i anlatan şahane bir gösterimdi....

Bu arada annemi aldım geldim yazlıktan... Bir yandan da evini taşımaya çalışıyoruz. Bu arada da bizde kalıyor.... Bizim ders çalışma trafiğimizden feci halde etkileniyor kadıncağız kıyamam... Oturma odasının kapasını kapatıp izle dizilerini diyorum ama kıyamıyor Oytun'a :) Erkenden girip yatıyor sıkıntıdan... Arada bizim sesler yükselince bariyer yaratmak için şöyle bir geziniyor ortalıkta, biz de mesajı alıp susuyoruz ana-oğul hahahaaaa :))))

Bunların dışında bizde başka havadis yok... Bugün azıcık fırsat yaratıp sizleri gezeceğim... Bakalım ben yokken neler yapmışsınız ;)

Hadi ben listemi yapıp kaçayım artık....



* SGK ya gideceksin unutma....

* Kartlar yatırılacak....

* Öğretmenler Günü geliyor, evde ufak tefek hediyelik birşeyler hazırlasak fena olmayacak...

* Annemin kapı meselesi var...

* Oytun'un eski arkadaşları toparlanmak istiyorlar, evde değil belki ama gelecek hafta için dışarıda birşeyler ayarlanabilir belki...

* Ayakkabılığı düzelt, kışlıkları öne çıkart, hala sandaletler ortalıkta geziniyor....

* Bekleyen 2 mim yazın var, onları mutlaka bu hafta yaz artık...



26 yorum:

  1. Ben de denemek istiyorum balkabağı çorbasını ama tatlı olur diye korkuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafif bir tatlımsılık var evet, ama sütle pişirildiği için kremamsı da aynı zamanda... Azıcık bir dene istersen ;)

      Sil
  2. Capler sahane Sebnem:) ruh hali bende de ayni.bir seyi yapana kadar 4o kere dolanip duruyorum yapinca da pek mutlu oluyorum.

    YanıtlaSil
  3. Huzurlu, hayırlı, sağlıklı ve mutlu haftalar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın arkadaşım, hep birlikte inşallah ♥

      Sil
  4. Yaptın mı tarifi , beğendiniz mi?

    Bende vardı bi kum torbası, yollayayım size :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün akşam pişirdim Handan, bence gayet güzel oldu... Bu akşam ev halkının hizmetine sunacağım daha... Ama ben dayanamadım bir tabak yedim gece :)))

      Yolla sen o kum torbasını darmaduman edelim biz :)))

      Sil
  5. Yazamama ruh hali hepimizde mevcut.Geçer insallah.
    Oytunla hayatın dilerim sağlıkla geçsin.
    Oooolacak... ooolacak.. olacak o kadar..Bu ülkede mantıklı erkek evlat yetiştirmek o kadar da kolay değil.
    Geri dönüşleri emin ol çok güzel olacak.
    Ahhhh annelerimiz ne olurdu 5o yaşda kalsalardıya ne olurdu sanki.Öpüyorum öğretmenimi ellerinden.
    Seni ve Oytunu da yanaklarından.
    Kolay geçecek günler diliyorum KUZUM...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işıklar içinde uyusun Levent Kırca... Taaa o yıllarda nasıl öngörülü davranmış aslında... Olacak o kadar diye diye :))))
      Ahhh keşke diyorum annemin o yaşlarda kalması dileğine... Allah onları başımızdan eksik etmesin ♥

      Öpüyorum komacanından güzel kadın ♥

      Sil
  6. Ne tatlısın.
    Benim durumum da aynı. Canım hiçbir şey yazmak istemiyor. Ee yazmayayım tamam da, kendi kendime de rahat vermiyorum. Hayat, pek bir zor bana bu aralar. :) İçim dışıma pek bir ağır geliyor, taşıyamıyorum. Ama şöyle yapayım diyorum: Koştururken sonbaharı sevemedim, kaçtı gitti. Bari kışa mı biraz güzel hazırlansam? Mumlar, kozalaklar mı koysam eve biraz. Işık mı katsam hayatımıza?
    Hahahah, Ah Şebo çok karışığım ben yahu. Hani bunları yapamasam da bari biten kahvenin yerine kahve alsam. Ahhhh. :)
    Çok, çoook öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi kendimize rahat versek zaten bu kaosa düşmeyeceğiz ama habire bızıklıyoruz ruhumuzu :/

      Aralık geldi bak, ben dana daha yeni yanıt yazıyorum... Yok yani birbirimizden farkımız... Aralık bize iyi gelecek ama :) Bundan çok eminim ♥

      Sil
  7. "Bohemian Rhapsody"e eşimle gitmek istiyor5uz
    eminim severiz
    master chef te çıldırırsın ama adamlar dayanılmaz şekercim
    handanın ıspanak yemeği nasıl?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handanın ıspanak yemeği normal ıspanağın yemeği gibi yapıp içine mercimek ekliyorsun ve biraz da limon sıkıyorsun... Ben sevdim bu halini ıspanağın, farklı oldu, güzel oldu ♥

      Sil
  8. Ah o sınavlar. Deniz'inkiler bitti ama lgs için teyakkuz halinde sürekli. Kasmadım dese de uyandıkça sabah 6'da kalkıp test çözüyor. Benim tembel bu ruh halinden nasıl kurtulacak bakalım. Ada'da da sınavlar...babamıza sürekli "tv'yi açma, ses olmasın" modundayız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Offf bu çocukların sınav hali çok fena :((
      Ben bunaldım, onlar nasıl bunalmasın :(

      Sil
  9. Güzel haftalar Şebo. Ayakkabılara benim de el atmam lazım :)

    YanıtlaSil
  10. Sınavlarda başarılar ve kolaylıklar dilerim, bizim ilkler bitti neredeyse şükür...! dilerim ruh halin çabuk değişsin, geçsin gitsin, sana diyorum ama benimde aslında çok yazasım yok bi dönem heralde iyice içime kapanasım var bugün dürttüm kendimi zorla, öpücüklerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dürtelim bence de kendimizi bol bol... Buralar sessiz çok sıkıcı :(

      Sil
  11. Bohemian Rapsody daha nete gelmedi bekliyoruuuum 😪😪😪

    YanıtlaSil
  12. Ben de izleyeceğim Bohemian Rapsody filmini, Balkabağı hımm, nefis olur,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayılacaksın filme, garantili...
      Bak balkabağı da garantili :)))

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)