10 Aralık 2018

Bu hafta #49


Selaaaammmm ♥



Son zamanlarda blog "bu hafta" yazılarından ibaret olmuş... Bu demek oluyor ki bu yazıları da yazmasaymışım oldukça sessiz olacakmış blogum... Kendimi biraz daha zorlamalıyım buraya vakit ayırma konusunda... 2019 hedeflerimden biri bu olsun mesela... Her hafta 3 yazı mutlaka....

Bu hafta yeni yıl kartlarım gelmeye başladı 😊
İlk açılış çok uzaklarda olmasına rağmen sevgili Yasemen'den ♥
İçim kıpır kıpır oldu kartını görünce.... Teşekkürler arkadaşım 💕



Ve Esra
Bir diğer sürpriz de ondan geldi...
Yeni yıl kartıyla birlikte en şahanesinden misss gibi sahaf kokan bir kitap göndermiş bana...
Doğumgünümü de unutmamış sevgi pıtırcığım ♥
Nasıl mutlu olduğumu tahmin ediyorsunuzdur, tekrar çok teşekkür ederim Esracım....


Bu sene aloa vera çiçeğim yılbaşı kartlarıma ev sahipliği yapacağa benziyor :)))
Şahane bir tutuşturmalık oldu ;)

İki haftadır kurabiye kurabiye sayıklamamı yine gerçekleştiremiyorken dün elmalı turta yapmak aklıma geldi... Elma fazlalığımı tüketmiş oldum böylece...
Çocukken annemin yaptığı çok güzel bir tarif vardı, onunla yapayım istemiştim aslında ama bulamadım tarifi... Tamamen uydur gaydır oldu ama oğlumun dediğine göre şahane oldu... İşin kötü tarafı neyi ne kadar koyduğumu hatırlamıyorum hahahaaa :) Yoğurt var, süt var, sıvı yağ var ama ne kadar var işte orası mesele... Ama 1 yumurta var, bak onu kesin hatırlıyorum...



Bunların dışında kitap okumak yok, film izlemek yok ama bolca test yanıtlarına bakmak var, Oytun'a "haaayyydddiiii" diye söylenmek var, evin içinde yemek-temizlik-ütü bermuda üçgeninde dolanmak var 😈

Benden şimdilik bu kadar, bir de üstünü bolca çiziktiremediğim ama yapmaktan vazgeçmediğim listemi iliştireyim şuraya ve sonra da kaçayım...

Mutlu haftalar ♥


* Bu hafta ya hama boncukları yap ya da yeni yıl kartlarını hazırla ama birisini yap Şebo....

* Evrağını hala takip etmedin, yaya kalacaksın bak sonra demedi deme...

* Bi boyunluk başlamıştın, bitirebilirsin gibi geliyor bu hafta... Ha gayret Şebo...

* Anacığın seni bekliyor alışveriş yapmak için, kadına biraz zaman ayır...

* Terzi...

* Adliyeye gitmen lazım...

* Fenni muayene için randevu al, üzerinden geçti iyice... Bir yakalarlarsa bağlayacaklar arabanı....

* Bu işlerin tamamını bitirirsen kendine bir ödül ver ♥

16 yorum:

  1. ödülü baştan al bence ;)) belki o zaman ;))

    YanıtlaSil
  2. Elmalı turta yapmayı İstanbul'a geldiğimden beri unuttum, annem harika yapıyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de annem şahane yapar Handan.
      Ama uzun zamandır yapmıyor diye hasret giderdim işte bende ;)

      Sil
  3. Şebnemcim 2019 hedefini tuttum lütfen biraz daha çok uğra bizi unutma :) Yeniyıl kartı almak çok güzel bir his, onun yerini tutacak bir eylem yok yılbaşında. Bende de bir aloe vera var yeni diktim,kendisini nemlendirici olarak kullanmaya niyetim var hele bir büyüsün :)elmalı kurabiyeni instada görüp iç geçirmiştim çok güzel görünüyordu, ben artık tarife bağlı kalmaksızın gözkararı yaptığım şeylerden daha bir memnun kalır oldum, burda da doğaçlama takılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh hep aklım sizde aslında Derya...
      Sizi okuyamadığımda kendimi çok eksik hissediyorum aslında ama tamamen vakitsizlikten bu aralar. Ama söz veriyorum yeni yılda daha istikrarlı olacağım bu konuda...

      Benim aloa veram baya büyüdü ama hiç krem olarak kullanmak aklıma gelmedi iyi mi :)))

      Doğaçlama tam doğal ve kıvamında oluyor galiba ;)

      Öpüyorum seni çokça ♥

      Sil
  4. Calisan kadinin isi zor. Hele bir de blogu varsa ilave olarak. Ama biz yine de senin daha cok yazmani isteriz tabii🤗🤗🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çokça yazmak istiyorum ♥ İnşallah gelecek sene bu konuda daha başarılı olacağım ♥

      Sil
  5. Ne güzeldir yılbaşı kartları. Uzun zamandır ne kart aldım, ne de kart attım. Yılın bu dönemini çok seviyorum. Her yer cıvıl cıvıl, her yıl son hafta yıllık izin kullanırım. Keyifle uğurlarım biten yılı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman patlat bir adres, Burcuyla sana yollayayım ;) Belki sende bizim bu kartlaşmalarımıza dahil olursun ;)

      Sil
  6. Listeyi epey bir çizmişsin bence gayet iyi durumdasın :) 2019 da daha çok görüşelim ama :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bence de daha çok görüşelim :)) Yine şenlendirelim buraları ♥

      Sil
  7. Bu donem biraz yogun gectigi icin geriden geriden okuyabiliyorum bloglari, bu yaziyi da yeni okuyabildim, neyseki Bloglovin' var, bloglarin takibi kolay oluyor. Rica ederim Sebocum, ulasmasina sevindim, tekrar cok guzel bir sene diliyorum ve kocaman opuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizde var sanırım o yoğunluk. Ben de kimseyi okuyamıyorum bu aralar. İnşallah yakın zamanda ben de telafi etmeyi planlıyorum.

      İnşallah benim kartım da sana sorunsuz ulaşır. Kocaman öpüyorum seni ♥

      Sil
  8. O zaman 2019'da haftada 3 yazıyı bekliyoruz artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay inşallah :)))
      Zamanı geldi ya bir an ürktüm sanki :)))

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)