18 Aralık 2018

Kasım instaları ♥


Aralık bitmek üzereyken Kasım instası mı olur demeyin hiç...
Söz konusu Şebo olunca vallahi olur :)))




Ebemkuşaklarına açılsın haftanız ❤️ 🌈 ❤️ 

Günaydın
Ebemkuşağı gibi rengarenk olmak güzeldir



 Bir Pazar Klasiği Daha ♥



İlk deneme ama başarılı bir deneme :)




Hocam akşam elektrikler kesikti, yapamadım ödevimi desem 
yarın kimse bana zayıf vermez di mi 😉 
Hocam üstelik bakın sevgili instacım da şahit 😂😂😂😂 
Yok karar verdim ben erken gelmişim bu dünyaya 😉😉 

Şebo sıkıntıdan saçmalıyor adlı çalışmamız...
Oytun bu yalanları bilmez.. 
O ancak anamın günü var der :)))
Bu fotonun altına çiçekli böcekli sevdalı hüzünlü cümleler yazmak varken
Ben neler yazıyorum :)
Tamam anladım, siz demeden çekiliyorum ;)




Bir iki tomurcuklanmıştı ki şimdi arz-ı endam ediyor pür neşesiyle...
Menekşelerimin ana kraliçesi... 
Tam da çalışma masamın önüne koyup her an gönlümü şenlendiresim var 
ama küser diye korkuyorum.... 
Malum pek hassastırlar kendileri ❤️ 💐 

Ofis pencerem
Şebonun çiçekleri


Günaydın ☀️ Mutlu bir hafta olsun 👋👋 

Günün karikatürü
Hatta haftanın :)
Hadi ayın olsun :))
Bak hala gülüyorum ben buna :)))



Seviyorum ben bu Pazar klasiklerini ♥


Ispanak yıkamaya sırf bu salata için katlanıyorum desem yalan olmaz herhalde ♥


Küçücüğüm, içi dolu turşucuğum ❤️ 

#tbt
 Oytun halleri 
Henüz kırkımız çıkmamıştı
Tek derdimiz gazıydı
Ergenlik gazı bebeklik gazına hiç benzemiyor
Keşke şimdi de sırtını sıvazlayınca geçseydi tüm sıkıntıları


Allahım gözlerim yaşarıyor her baktığımda Oytun'un bu hallerine 😂😂😂


Hadi mum yakıp romantik bir yemek yiyelim dedim, beni çok film izlemekle suçladı 😂😂😂 
Yakında bu benimle başbaşa yemek de yemez :)))

Analı oğullu, başbaşa
Yakında biz seninle kadehde tokuştururuz
Sana can cana cam cama derim
O zaman da beni kafayı bulmakla suçlarsın
Neyse biz bugüne bakalım
Şimdi test çözecek
Ona akıl bana sabır dileyin
En iyi akşamlar efenim


Pazara gitmeyi sırf bu sebeple bayılıyorum ♥

22 yorum:

  1. Ispanak çok severim ama böbreklerden dolayı az hatta hiç tüketmemem gerekiyor. Fellah köftesini çok merak ediyorum ama hiç yapmadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun öncelikle ♥
      Fellah köftesini ilk defa denedim, çok da zorlanmadım... Yaparsın sen de ♥

      Sil
  2. Şebnem o karikatür beni gülmekten çatlattı, çooook iyiymiş yaaaaa ;)))(halen gülüyor)Allah da seni güldürsün dicem ama gülüyosun zaten ;))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnn kuzum benim ♥
      Hep gülelim, hep birlikte gülelim :)))))

      Sil
  3. Rabbim evladınızı bağışlasın demek istiyorum herşeyden evvel,fotoğraflar çok güzel bzim öyle Pazar günlerimiz hiç olmadı evde küçük çocuklar olunca sakinlik dinginlik ne gezer :) ama güzeldir çocukların küçükkenki bu halleri dertleri de daha küçüktür dediğin gibi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin arkadaşım ♥
      Büyüdükçe ben de koşturmacalı günlerimizi özlüyorum galiba :)
      Keşke hep bıcırık kalsalar ♥

      Sil
  4. Pazar klasiginizi sevdim su an ihtiyacim var 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheeee :))
      Son günlerde yapamadım ya benim de çok ihtiyacım var :))

      Sil
  5. Pazar klasikleri; çocuklar hep derste. Benimki "sıkıldım" demeye başladı. Bakalım daha 5 ay nasıl geçecek...Fellah köftesi bak bunu da denemeli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi Saadet benimki de sıkıldı. Bir hafta bir ara verdim bu hafta biraz gevşettik ama sene sonuna kadar ne yapacağız bakalım.
      Dene mutlaka ;)

      Sil
  6. canımsın
    içten yazıların çok hoşuma gidiyor
    Allah bağışlasın güzel günleirni göstersin Oytunun sana
    öpücükler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler mavi annem, bunu senden duymak ne güzel ♥
      Kocaman öpüyorum seni

      Sil
  7. Oytuncum ya, hep ders hep ders:) Çalışmasa bu sistemde zor. Ne diyeyim Allah gönlünüze göre versin, istediği yere girsin inşallah <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke böyle şeylere hiç gerek kalmasa Sezer ama dediğin gibi sistem...
      Dışarıda kalmamaya çalışıyorsun elinde olmadan :/

      İnşallah canım ya ♥

      Sil
  8. Şebooo şu ıspanak kökü salatasının tarifini yazsana bi ara, hata en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara yazayım baka ama şimdi hemen sana vereyim ilk önce.
      Ispanakları ayıklarken kökleri de bir kenara ayırıyorsun. Sonra ucunda minicik bir kök daha var ya onu kesiyorum incecik. Çift taraflı bir kesim oluyor yani.
      Sonra haşlıyorum o kadar.
      Sarımsak zeytinyağı ve limon sosuyla terbiyeliyorum. Sade olarak tüketebileceğin gibi havuç rendesinin üzerinde de güzel oluyor. Yakışıyor yani ;)

      Sil
  9. Olur olur neden olmasın. bu aralar birçok şeye ben de yetişemiyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. Kesinlikle olmamalı da ama ben bu aralar kitapsız haftalar geçiriyorum yoğunluktan

      Sil
  11. Ofis pencerene bayıldım. Bulunduğun ortamı güzelleştirmişsin.

    Ispanak kökü salatasını ilk defa duydum desem. Hazır mevsimiyken bir denesem mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ofis penceremi ben de çok seviyorum Şule, yeşillik bana iyi geliyor ♥

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)