29 Aralık 2008

Böööööööö:))))


Akşam teyzeannelerimizi uğurladık haliyle yatış saatimiz bayağı sarktı. Anneannede kal istersen, sabah kalkamazsın dedik... Olmaz tendi evime dideceğim dedi.... Peki dedik eve geldik... Bize düşen görevi yapmıştık; uyardık :)))

Sabah ne oldu peki....

Benim kıpırtılarımı duyunca kalktı. Ah ne güzel dedim sorunsuz uyandı, sorunsuz çıkarız inşallah evden dedim... Ama oğluş ortada yok. Giyindirmem lazım... Oytuuuuunnn, oğluuummm, minnoşum nerde.... Oğluşda ses yok.... Aranmaya başlanır hemen ama yok ortada bizim işgüzar :)) Aaaaa derken bizimki odasında; kapının kenarındaki koltuğa oturmuş ve uyuyor.... Şaşkın oğlum benim onu orda bulamayacağımı düşünerek kendince saklanarak uyumuş.... Hemen bir foto aldık gülerek ve uyandırmaya çalıştık ama olmadı. Docayla ne yapalım dedik, arabayla gidelim battaniyeye saralım, anneannede uyumaya devam etsin dedik.

Sardık sarmaladık bizimkinde tık yok.... Arabaya bindik, indik tık yok.... Anneanneye geldik tık yok... Usulca yatağa yatırdık doca ve anneanneyle tık yok.... Tam odadan çıkacağız anneanneye bakarak canavar sesi çıkartıyor bizimki bööööööööööööööööööööööööö diye :)))))))

Numaracı beter böceğim benim :)))))) Kandırmış bizi :)))))

2 yorum:

  1. Agzini ayira ayira ne guzel uyumus oyle. Kucukken misafirlige gittigimizde ben de uyuyor numarasi yapardim, babam beni eve kadar kucaginda tasisin diye:) NEe zevkli olurdu babamin kucaginda gitmek..Oytunda bu isin zevkini anlamis kucuk yasta:))
    uykucu oytunun teyzesi

    YanıtlaSil
  2. ben diyorum işte bu çocuk sana çekmiş diye:))) hiç öyle uyanıklıklar yapamamışım ben:((( vah bana vaaaahhhhh hahahaaaa:)))

    teyzesine çekmiş oytunun annesi....

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)