25 Mart 2009

akşamdan bu yana....


İsteklerimiz ve sorunlarımız hiç bitmedi akşamdan beri.

Bir kıyametle karşıladı beni anneannede, çığlık çığlığa ağlayarak... Doca benden erken gitmiş... Oyuncak arabasının tekerleği çıkmış ve tamir etmeye kalkmışlar... Tekerleği tutan teli yerine koymak için plastik inek oyuncağı kullanılmış ve teli ittirirken ineğimizin boynuna girmiş... Tam o anda zili çaldım ve içeriden çığlıklı bir ağlama sesi geliverdi... Aman dedim ne oldu... İğne girdi diye ağlıyor. Eline iğne battı zannettim, korktum... Getir bakıyım derken inek geldi :))) Baaakkk ne oldu acıdı derken hala ağlıyor... Tamam annecim ben geçiririm şimdi diyip her derde deva el kremimiz çantadan çıkartıldı, ineğe özenle sürüldü, bak geçti dendi ve kriz bitti... Biz bunları yaparken anneanne ve doca gülüyor... Ben ise gülememenin verdiği karın ağrısı yaşıyorum... Mazallah birde ben gülersem kriz hiç bitmez... Docaya ceza verilmesi lazımmış birde; ne yapalım akşam yemeği yemesin dedik :))))

Akşam yemeğinde mükemmel bir düğün çorbası var. Afiyetle yiyoruz ama paşamın tohumlarını tabağından ayıklayarak... Tohumdamı ne ? Nohuuttt :)))))

Eve döndük reklamlarda şu televizyonun robot şekline dönüştüğü reklam... Sinir birşey aslında ama böceğim çok seviyor... Tutturdu.... " anni teyevizondan yobot olandan al bana, tendi odama yütfeeennn" Çarşıya çıktığımızda bakalım dedik, el mecbur bakacağız. Bulamayacağımızın rahatlığı var tabi bende :))))

"Annniii bana töpek al, ama kortunc olandan değil seven olanından" Seven köpekde nasılmış oğlum diyip cevabımı alıyorum. "tüçük olanından, hen torkma diye" Biraz daha büyü diyerek bu istekte ertelendi :)))

Sabah giyiniyoruz evden çıkmak için. Pantolonunu uyku haliyle giydi... Fark edince de ben bunu istemiyorum diye söylenmeye başladı... Hadi gel bakalım hangisini giymek istiyorsan onu giyelim dedik, dolabının başına gittik. "Hort diymek histiyorum" dedi... Allahtan şortlarımız ortada değildi de vaktimiz yok sonra çıkartalım şortlarını dedik :)) Bize erken yaz gelecek anlaşılan...




Otobüs saatinden çok erken çıkınca sitemizin bahçesinde oyalandık biraz... Birde ne göreyim bahçemizde nede çok defne ağacı varmış... Bakarkörlüğümle gurur duyarak defne yaprağı kurutmanın planlarını yaptım... Nede olsa et yemeklerine enfes bir tat katıyor :)))




Bugün akşam neler olacak acaba, sabırla bekliyorum :))))

5 yorum:

  1. Bol olayli bir aksam olmus ama ilgili ve pratik anne hesine de bir cozum bulmus ;)

    Hemen yaz gesin, Oytun hortunu giysin artik dimi ;)

    Sevgiler bizden...

    YanıtlaSil
  2. ah ayşecim bazen çözüm bulmakta o kadar zorlanıyorum ki :))) büyüdükçe istekleri ve sorunları hiç bitmiyor...
    sen benden bu konuda daha deneyimlisindir eminim :))

    YanıtlaSil
  3. supermenin superannesi degil misin getir oglusun isteklerini yerine bakalim :)))
    defnelerden tazeyken topla kurut ben gelince senden alirim //

    komsuda piser bize de duser felsefesiyle yasayan kardisin:))


    anacim nerde kapiyi tiklatip getirilen yemekler borekler asureler (aramizda kalsin en cok da emel teyzeninkiler). Koca asure ayi gecti kapiyi tiklatip asure getiren yok cok ayipladim cookkk cik.. cik... cik..

    YanıtlaSil
  4. sen defne iste bolluğundaymışızda haberimiz yokmuş hahahaaa:)))
    bekleyip duracağına sen en iyisi en basitinden birşey yap tabaklara koy dağıt kim var kimyoksa mahallede. tabakları geri alma... bizde adet tabak boş gelmez de ne dersin hahaaaaa:
    ))) böylelikle öğrenmiş olurlar....

    YanıtlaSil
  5. evet ablasi ufak capli eylemlerde bulunaayim ben en iyisi.. bizim mahalleyi alistirsam yeter:)) eski komsumu yemege cagirmistim, mercimek corbasini cok begenince yapmasini ogretmistim.. sonra eve yorgun argin gelince corba yapip o beni cagirmaya baslamisti .. evet evet en iyisi calismalara baslayayim:)))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)