7 Mart 2009

sabah sabah...


Sabah gözlerimizi açtık hazırlandık ve doğru fotoğrafçıya... Rüyamızda gördük seni oğlumun 4 yaş fotosu çekilecek dedik :)))
Oytun ilk önce naz yaptı istemiyorum diye... Suratını astı sırtını döndü, bakmadı... Sonra ben ondan korkuyorum dedi... Tamam dedim ben çekeceğim fotoğraflarını... Geçtim fotoğrafçının yanına bende çekmeye başladım... Isındı yavaş yavaş ve poz vermeye başladı.... Kuş çıkacak dedik bak hokus pokus dedik güldürdük...
Nasıl çıktı bende merak ediyorum... Hadi hayırlısı :))

2 yorum:

  1. ne iyi yapmissiniz ablasi !! benim oglusum cok yakisikli cikmis ... bu pozlari bile omre bedel. sanki ufak bir isadamai edasinda haha:)

    xsmall isadaminin teyzesi

    YanıtlaSil
  2. hahhaaa :)))
    tam yerel seçim öncesi siyasetçilerin çektirdiği fotolarada benzedi... eller önde bağlı falan.... hahaaa:))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)