1 Ocak 2010

2010 hoş geldi...

Yılbaşı çekirdek aile evdeydik :))
Anneannemizin mis kokulu yemekleri eşliğinde TV kanallarında dolaştık durduk...
En büyük eğlencemiz noel babayı beklemekti :))
Oğluşum sabırsızlandı durdu, ne zaman gelecek diye....


En nihayet balkona bırakmış hediyelerini hooohhhhhooohoooo :)))
Tam gece 12'de...
Dinazorları uçuverdi balkondan içeri...
Yılbaşı pastamızı kestik yine benim günüm olsun diyerek bol üflemeli...


Çadırına bayıldı :)
İçinde uyudu gece dinazorlarıyla birlikte...
Paşamın gecesiydi anlayacağınız...

PC: Yılın ilk günü ben ne yapıyorum peki... İşyerinde çalışıyorum.... 2009 gitti gitmesinede banada artık işler bırakarak gittii :(

6 yorum:

  1. Paşan da sen de sevdiklerinizle hep gülün :)
    ama çalışma ne ya hay Allah neyse ekmek parası tabi...
    Kolaylıklar :)

    YanıtlaSil
  2. fundacım hep birlikte gülelim inşallah :) çalışma meselesine gelince şubat ayına kadar full tempo devam ne yazık ki :(

    YanıtlaSil
  3. paşanı seviiim senin :)
    çok kısa uğradım pek giremiyorum nete çok da yorgunum ama çok özledim sizi..
    tekrar iyi seneler öp benim için yakışılımı

    YanıtlaSil
  4. bizde seni özledik meltemcim. Evini yerleştir bir an evvel de gel artık bloguna ;)
    Bizde seni kocaman öpüyoruz.

    YanıtlaSil
  5. Cadirdaki kucuk maymunun teyzesi5 Ocak 2010 22:24

    2010 hep saglık, mutluluk, guzelliklerle dolsun, bizi biraraya getirsin baska bir sey istemeyiz di mi ablasi:)

    Pasamin yilbasi hikayelerini bayila bayila dinledim, resimlere de bayildim :)

    sizi coook seviyorum!! kocamanindan da opuyorum!!

    YanıtlaSil
  6. yılbaşlarında burda olmana o kadar alışmıştık ki 2 senedir zor geliyor vallahi.
    bizde seni kocaman öpüyoruz canım benim :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)