25 Ocak 2010

minisiyle yetindik :)

Cumartesi akşamı kar serpiştirmeye başlayınca ohhh dedik yarın kartopu oynayacağız.
Sabah hemen cama yapıştık.
Ama nerdeeeeee......
Sadece arabaların üzerinde biraz var.
Böceğim anlarmı bu karla kartopu oynanmayacağını....
Tabi ki anlamaz...
Giyindik, sarındık, kuşandık... Attık sokağa kendimizi...


Sitedeki tüm arabaları temizledik kar toplayacağız diye :))
Buzlu buzlu attık birbirimize kartopu niyetine...
Çiçek kondurunca eline kardankadın olmuş benimki, hemde bana benzemiş hahaaa :)))
Kendi yaptığıda kendisiymiş :)
Yinede eğlendik... Azla yetinmeyen çoğu bulamazmış diye ders çıkartarak ;)


Maksat eldivenler gözüksün dedik bir de :)))) Bu yaştan sonra kırmızı eldiveni olursa insanın böyle de gözüne gözüne sokar işte hahaaaa :))

Şu anda yine kar başladı. İnşallah çok tutarda şöyle botlarımızı karın içine gömeriz diye ümitle bekliyorum :)

4 yorum:

  1. kara hasret kardisin25 Ocak 2010 18:04

    Bayildim mini kardan hanim ve kardan oytununuza tabi bir de pasanin beresine ve senin kirmizi eldivenlerine :)) sitedekiler size en azindan sicak cay borclu arabalarini temizlediniz diye:))

    YanıtlaSil
  2. o hayal kırıklığını ben de yaşadım..pazar günü sabah kütür kütür karda yürürüm diyodum bir baktım hiçbişey kalmamış:)
    minyatür kardanadamlarınız çok güzel olmuş,eldivenler de güzel güle gül giy;)

    YanıtlaSil
  3. oytun sana kartopu yaptı teyzesi ve buzluğa koydu hahaaa :)) annesinin hışmına uğramazsa geldiğinde minicik bir karın var seninde ;)

    YanıtlaSil
  4. biyasimadahagirdim;
    teşekkür ederim canım :)dün bekledim tutarmı diye ama yine tutmamış :(

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)