20 Ağustos 2010

ortaya yanar dönerli bir karışık koysam son durumlardan kabul eder misiniz :)

Sıcaklar var hala, kavruluyoruz biliyorum ama yaz bitiyor endişesine kapıldım. Ne gamlı baykuşum yahu ben bu aralar :)

Toplasan 10 defa girdiğim denizime doyamadım mesela...
Paşa tatildeyken yapılacak birsürü şey vardı yetişemedim...
Gidilecek bir sürü yer vardı gidemedim....
Veee topu temeli 3 hafta sonra bizim paşa okula gitmeye başlayacak benim aklım hala tatilde....
Neyse tüm planlarımız bir sonraki yaz için rafa kaldırıldı şimdilik...

Paşam hala anneannesiyle yazlıkta...
Kıyamam annesizliğe o kadar alıştı ki...
Güvenli ellerde hemde çok güvenli biliyorum ama bensiz büyümesi içimi deli gibi kemiriyor yazları...

Gelelim yetişebildiğim son anlarda yapabildiklerime...


Şirin kızımız Naz 'ı nihayet ziyarete gidebildim ezilip büzülerek. Nerdeyse yürüyecek ama ben ancak ceeee diyebildim. Yanında kaldığımız 2-3 saat boyunca pozisyonunu hiç bozmadan uyuyup mıncıklama hakkımı kullandırmasada uzaktan sevdim nazlı Naz kızımızı. Mıncıklama faslı bir dahaki sefere artık..... Atıp atıp tutmayacağım ben onu :)))


Buda diğer kızımız Zeynep Duru.... Allahtan kırkı dolmadan yetişebildim bu minişe dün akşam :))  Kokladık doya doya mis kokulu bebişimizi.... Özlemişim küçük bebek hallerini :))



Buda acele acele hazırlanan bez pastası minişin :))

Şimdi de yine yeniden büro taşıma telaşesindeyiz. Aynı katta bütün daireleri deneyeceğiz yakında :) Bu 3.sü... Kaldı 5 tane hahahaaaaa :))

Ben taşınma hallerinde offf puffff derken herkese iyi hafta sonları diliyorum....
En kısa zamanda tekrar görüşmek üzere :)

4 yorum:

  1. Cok bi ozet gecmissin ama hadi tasınma telasina vererek kabul edelim :) Kolay gelsin ablalarin en tasinani !

    YanıtlaSil
  2. senden de böyle bir özet gelse biz öpüp başımıza koyacağız ama hadi neyyseeeee :)))

    YanıtlaSil
  3. hahaa:)tas geldi mi? geldi.. Ben kafami egip hic ustume alindim mi ? alinmadim :)))
    Ben de su isler bir rahatlasin yazacagim ama ev-is disinda bir seyler yapabilme moduna girmem lazim! Ramazanin bitmesi, benim ustumdeki rehavetin gitmesi, bu islerin mucizevi sekilde hallolmasi lazim :)

    YanıtlaSil
  4. bir daha ıskalamaz bu taş haberin olsun hahahaaaa :))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)