24 Ağustos 2010

şu başlık bulma konusu beni çok sıkıyor :( çok denedim ama bulamadım işte...

Taşınma işi bitti :)
Ufak tefek eksikler kaldı onlarda bu hafta sonuna kadar tamamlanacak inşallah...

Taşınacağız diye o kadar hızlı işlerimi toparlamışım ki bekleyen iş olmadığı için pek rahatım. Vallahi atalarımız doğru söylemişler bugünün işini yarına bırakma diye. Birde dinleyen olsa işler kebap olacakmış hakikaten hahahaaa :))

Bu boşlukta fotoğraflarımı düzenliyim bari derken kardişle gezmelerimizden kalma birkaç fotoyu atladığımı farkettim :)



Ne güzel çiçekler dimi :)) Bildiğiniz soğan cücüğüymüş bunlar. Öğrendiğimde çok şaşırmıştım. Bundan sonra soğan cücüklerinin vazolarımı süsleyeceğinden emin olabilirsiniz :)



Bu çizmelerin birde sarı renkte falan olduğunu düşünün... Nasıl da hoş dururlar dimi :)


Bunlarda milyonluk stickerlarımız. Kardişle daldık içine seçtik bol bol. Bu da yazlık balkonumuzun payına düşen stickerımız....

Ben böyle hep aylak olsam ne güzel olur yahu :))

2 yorum:

  1. Nasil guzeldi boyle aylaklanmak:) yarama tuz bastin..
    Sari cizme bulup bahceye yapmam lazim o saksilardan:) Stickerlarin icinde bence bu en guzel duran bu oldu:) Iyi ki depolamisiz bir suru, evimizin duvarlari senlendi ne guzel..

    YanıtlaSil
  2. aylaklanmak harikaydı hakikaten :))
    gönlümüz nereye çekerse ordaydık... hadi gel yine hem aylaklanalım hemde eleklenelim :))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)