1 Kasım 2010

kaçın kuşlaaaarrrrr, köpekbalığım sizi yiyeeeceeekkkk yoksaaa....


Şemsiyeleri aldık...
En kalın kıyafetleri tıktık çantalara...
Çıktık yazlığa doğru yola amaaaannnn donacak değiliz ya diye diye :))
Hatta yolda anneanneyle söylendik biraz biraz....
Sıcacık evi bırak, donmaya git... Akıllı alameti değil bu diye diye :)



Ama ne oldu :)))
2 koca delinin suçunu minik afacan çekmesin diye inadına açtı güneş...
Çıkarttık montları üzerimizden, verdik sırtımıza güneşi;
O dağ, bu dere, şu deniz dedik en keyiflisinden :))


Birde uçurtma uçurduk en keyiflisinden....
Çaktırmayın siz böceğime ;)
Annesinin de oğluşuyla ilk uçurtma uçurma deneyimiydi en kahkahalısından...
Hatta anneanne yardım etmese uçuramayacaktı bile...
Kaçın kuşlaaaarrrr diye diye havalandırdık göklere :)

Enfes bir hafta sonu geçirdik anlayacağınız..
Bu enerjiyle bu hafta hızlı geçecek gibi sanki bize :))
Hepimize iyi haftalar olsun o zaman :)

3 yorum:

  1. iç geçirdim ben de size.. benim oğlum da köpekbalığı ve dinozor hastası. Oytun'da köpekbalığı(yanılmıyorsam) çizmeleri Selim de dinozor çizmeleri.. uçurtmanız da pek keyifli, bayıldım, oğlum görmesin mümkünse.. ne güzel bir gün olmui sahiden de..

    Bu arada son yazımda size ait minik bir yazı da var.. sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. deli annecim gelin buraya birlikte uçuralım uçurtmamızı hatta dinazor çizmeliyle köpekbalığı çizmeli dağlara dinazor avlamaya çıksınlar :))
    bizde kahve hüpletelim keyifle ;)
    minik yazına bakmaya geliyorum bu arada :)

    YanıtlaSil
  3. Sonunda kopekbaligi ucurtmamizi ucarken de gormus olduk! Ne keyifli bir sezon kapanisi olmus, daha keyifli nice yazlara hep beraber insallah.. opuyorum ben sizi kocaman en cok da minnosumu!

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)