15 Şubat 2011

gelelim bol fotolu mini gezimize :)

Demiştik ya İstanbuldaydık diye...
Hazır gelmişken de dolanalım biraz dedik.
İstanbul'u çok bilmemem ve zamanımızın kısıtlı olması sebebi ile girdik İstanbul Forum'a, çıktık İstanbul Forum'dan :))
Öyle çok yer beklemeyin yani :))



İlk durak tabiki Turkuazoo :))
Bizim balık profesöründen çok ben merak ediyordum galiba hahaaaa :)))
Daha büyük bir yer bekliyordum ama yine de tatmin ediciydi...



Akvaryum ortamları ve özellikle dekorları oldukça hoştu.



Korsan gösterisi adı altında dalgıçlar, kıyafetleri ve dalma konusunda çocuklara bilgiler verdiler.
Bu arada biz arkalardan izlemeye çalışırken benim oğlum dur dur dur diyerek bacak aralarından geçip öne oturuverdi :)) İşine geldiğinde o kadar uyanık olabiliyor ki ben bile hayret ediyorum...



Tünel güzel hazırlanmıştı. Ama özellikle hafta sonları buraya erken gitmek gerektiğini düşünüyorum yoksa ilerleyen saatlerde tünelde tam bir yığılma oluyor...



En sevdiğimiz balık :))
Camın arkasından ağzına ve dişlerine dokunmasını bir görseydiniz...
Düşler alemine daldı o anlarda :))



Dalgıçların balık besleme saatlerinde tünelde olursanız güzel bir show izleyebiliyorsunuz :))


Sonuç olarak çocukların özellikle hayvanlara ilgisi olanların hoşça vakit geçirebilecekleri bir yer.


2. durağımız buz müzesi oldu.
Ama hiç kusura bakmasınlar burayı çok hoş anlatamayacağım. İlk önce ücretini hak etmiyor olması. Yetişkin için 20 TL veriyorsunuz ama içeride 15 dk zorlanarak kalıyorsunuz. Hadi biraz daha kalıyım diye diye :))
Buz duvarları olan odacıklar ve içerisinde buzdan yapılmış kutup hayvanları ve viking öğelerinin heykelleri var sadece.
Fotoğraf çekimine de izin vermiyorlar :)) Eeeee onada 20 TL bayılırsınız belki umuduyla :)))
Ama çıkış jestleri güzeldi. Buzdan yapılmış bardaklarda meyve suyu ikram ettiler :))
Ehhhh dediğimiz bir yer oldu anlayacağınız... Görmemek çok büyük bir kayıp değil yani...
Tabiki bizce...

Bunun dışında yemece içmece :)) Birde klasik Ikea turu var işte :)
Aslında çokda klasik olamadık zira yorgunluktan sepetin içinde uyuyan bir böcekle ne kadar normal gözükülebilirdiki :)))
Herkes aaaa uyumuş, beeee uyumuş derken ben gayet rahat turlamaya devam ediyordum :))
Altına yatak yaptık, üstünü örttük daha ne yapalım dimi ama hahahaaaaa :)))

Bu gezi notlarıda burada biter arkadaşlar :))
Öpüldünüz hepiniz...

13 yorum:

  1. aaaa benim ıkeadan bir mum bile almadan gelen arkadaşım!!!! iyiki fotoğraf çekmeyi unutmamışsın:)))

    YanıtlaSil
  2. Bence harika bir gezi olmuş. balıklara bayıldım. kesinlikle istanbul a gidersem görmek istediğim bir yer.

    buz müzesini de daha önce bir yarışma programında görmüştüm. orda evlenen bir gelin vardı.

    ahh o ikea burda olacaktı kii.
    uyumuşsa uyumuş size ne işinize baksanıza . di mi yaaa

    YanıtlaSil
  3. ballı lokmam;
    aldım aldım bıraktım hahaaaaa :))
    ama sana bişey söyliyimmi bu da alışveriş manyaklığımı bastırdı ;)
    ama şu an ben bundan almıştım nerde modundayım hahahahaaa :)))

    YanıtlaSil
  4. küçük mucizem;
    bak ben o programı görmemişim :))
    ikea tam bir çılgınlık güzelim yaaaa :)) bu sefer bu çılgınlığı yendim ama ilk defa :)))

    YanıtlaSil
  5. Fotograflarin hepsine bayildim.. Pasam tam ona gore bir yere gitmis, cikabilmenize sasirdim :)) Opuyorum kocamna ablasi!

    YanıtlaSil
  6. kardiş bende seni kocaman öpüyorum :))

    YanıtlaSil
  7. çok gzüel bir gün olmuş.bende götüreceğim buraya harika bir yer

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel gezmişsiniz ohh sefanız olsun arkadaşım:)Ben de o akvaryumu ve tüneli merak edenlerdenim inşallah gidersek İst. görmeyi istiyorum.
    İkea burada var ama her girdiğimde kendimi kontrol altında tutarak sadece lazım olanları almaya çalışıyorum yoksa o kadar güzel şeyler var ki:)))

    YanıtlaSil
  9. serpilcim;
    git mutlaka böcüklerinle :) çok eğleneceklerine eminim.

    ikiz annesi;
    ikea da herşeyde aklın kalıyor evet. O kadar şık sunuyorlarki herşeyi. Birde hesaplı güzelim yaaa. O da ayrı bir konu :))

    YanıtlaSil
  10. ne tatlı yahu .maş . :)

    YanıtlaSil
  11. ooo geçen gittiğimde istanbula bizde akvaryumdaydık,haberleşseymişiz keşke):)çok güzeldi ya ,birde şu müze konusuna katılıyorum canım kesinlikle ben gereksiz buldum hiçbirşey yokmuş bende sokmadım benim kızı,onun yerine buz pistinde kaydık:)))

    YanıtlaSil
  12. meraklı beti;
    keşke güzelim yaaaaa. İnanılmaz güzel olurdu hemde :))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)