25 Şubat 2011

hadi bir deney yapalım :))

Örtmenlerimiz tam bir ömürlük bizim :))
Tam altın kızlar :))
Bende galiba aralarındaki Sofia hahahaaaa :))

Dün akşam Duygu örtmenimizin doğumgününü yaptılar ve sağolsunlar bizide çağırdılar.
Yemece-içmece-kutlamaca derken...
Buraya kadar herşey normal...

Ama diyorum ya birinden biri birşey çıkarmazsa olmaz :)

Benim minik kobay farem de sakin sakin yumurcak TV izliyor bu arada :))
Biri aldı kumandayı eline gizlice...
Diğeri ellerini uzattı bak biz düşünerek tv sesini nasıl açıp kapatıyoruz diye başladı hikaye...
Benim kobay farem zaten meyilli böyle şeylere :))
İlk önceleri acaba kumanda ellerindemi diye gözlemci bakışlarla bakınsa da...
Koyuverdi kendini % 100 beyin gücünün kollarına hahahaaa :))
Öyle böyle derken bizimki elleri önde açma kapama alıştırmaları yapmaya başladı bile inatla...
Yapamadıkça yükselen kahkahalar bile engelleyemedi hırsını :))

Son dakikada atılan gol ise en vurucu darbeydi....
Ses var görüntü durdu, arkasından görüntüde durdu, birde üzerine sağolsunlar istersen ekrandan çıkartabiliriz demesinler mi :))
Oooooo bizimki engin denizlere yol açmıştı bile hahahaaa :))

Amma velakin anlatmak lazım eve gitmeden önce dimi ama...
Yağlamaca, ballamaca derken şaka yaptık diyiverdik :))
Ama bizimki inanmazzzzz....
Biraz bozulur gibi oldu derken dedik tamam...

Eve gittik bizimki geçmiş televizyonun karşısına elini açıp kapatıyor :))
Annem dedim şaka yaptık dediler yaaaa...
Yoookkk dedi bilmiş bilmiş ben yapamıyorum diye söylemediler bana...
Aşkım dedim yok kumandayla yapıyorlardı...
Ben deniyim yinede demeye başladı bu sefer...
Gece söyleniyordu uykusunda ben çok beceriksizim üffff diye :))

Sabah akşam çalışalım anne diye diye kalktı hahaaaa :))
Bu hafta sonu tamirat-tadilat nedeni ile evdeyiz.
Ustalar çalışırken bizde Tv karşısında antremanda olacağız hahaaaa:))

Biz gülüşüp oynarken
Sizlerede bol kahkahalı bir hafta sonu diliyorum  ;)

3 yorum:

  1. Kıyamam kuzuya yaa. Yapmayın böyle şakacıklar annesi bi daha. Yalnız itiraf ediyorum onu öyle görmek isterdim :) İyi haftasonları

    YanıtlaSil
  2. Kıyamam ben ona.Aslında ne kadar saf ve temizler inanmaya bir o kadar hazırlar.
    Hafta sonu kolay gelsin o zaman:)

    YanıtlaSil
  3. küçük mucizem;
    bende neden videoya çekmedim diye yanıyorum hiç sorma. O kadar komikti ki :)))

    ikiz annesi;
    hemde nasıl hazırlar anlatamam sana :))
    İnşallah kolay gelecek ;)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)