18 Şubat 2013

sünnet şekerlerimizde gelsin ve bu konuda kapansın :)



Çok uzun zamandır aklımdaydı bu lolipopları yapmak. Kısmet oğluşumun sünnetineymiş :)



Sepetin içinde rengarenk çok eğlenceli durdular :)



30*30 ebatlarında havlu kullandım yaparken.
Puantiyeli kurdelelerle birleşince çok sevimli oldu :)


Lolipop havlulara ilave olarak yine tülle paketlediğim lokumları dağıttık.
Ağzımız tatlansın :)


Bunlarda teyzeannelerimize hazırladığım bohçalar :)
Bizde adettir sünnetde aile büyüklerine bohça hazırlanıp verilir...
Bizde bu adetimizi bozmayalım dedik...


8 yorum:

  1. Kapanmasın canım bu konu,herşey çok sevimli,hele lolipoplara bayıldım:)Stickerini ozalitçide mi yaptırdın?Puantiyeli kurdelalar çok hoş,çok şirin duruyorlar,lokumun da ,bohçan da çok güzel,tekrar tebrikler Oytun'a,hayatı hep güzelliklerle geçsim inşallah:)

    YanıtlaSil
  2. Ayyy lolipoplara bayildimmmm, cok sahane gorunuyorlar, ama bende bir teyzeanne sayilirim, umarim benim bohcada ayrilmistir bir kenara:)))

    YanıtlaSil
  3. tubanne;
    peki kapatmayalım canımcım :)
    renkli fotokopi çeken bir kırtasiyede çıkarttırdım etiketleri canımcım.
    beğenmene çok sevindim. darısı Egenin başına inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. Mevlüde;
    Kuşum sen gel ben sana ne bohçalar hazırlarım ;)

    YanıtlaSil
  5. Ah o lolipoplar ne öyle :))) Süperrr. Çok şeker. Çok beğendim çokkk :))

    YanıtlaSil
  6. Ahu;
    O senin şekerliğin kuzum benim :)

    YanıtlaSil
  7. ben de bebeğimin doğumuna yapmak istiyorum bu lolipoplardan, çubukları havlulara nasıl tutturdunuz acaba öğrenebilir miyim? arkasından bantla mı içine biraz delerek mi bir türlü kafam almadı benim bunu. çok da güzel olmuşlar ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Işıl;
    Gecikmeli yanıtımdan dolayı özür dilerim ilk önce...
    Burarak sarmal yapacaksın havluyu ve çöp şişi geçireceksin en tepesine kadar...
    Dümdüz...
    Poşete girince toparlanıyor, dağılmıyor merak etme...
    Süslemesi senin zevkine kalmış artık...
    Bilmem açıklayıcı olabildim mi:)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)