10 Mart 2014

IG'den seçmecelerle haftaya başlayalım mı?


Daha önce size instagramı çok sevdiğimi söylemiş miydim? Söylemiştiimmmm :))
Ama ben bıktırana kadar söylerim ki sevdiğimi...
Orda paylaşıp paylaşıp buraya aktarmazsam bloğumu aldatıyor hissine kapılıyorum..
O yüzden her ayın en'lerini aktarmaya karar verdim bende...

Gelsin Şubat seçmeceleri....


Bugün kavuşmamızın 10. Yılına girdik... Nice mutlu yaşlara paşam :))))


Mini kutlama yapalım dedik anneanneyle beraber. İyiki doğdun paşacım ♥♥♥♥ 

Aşkın en güzel hali ♥♥♥♥♥ 
En büyük aşkım paşamla sevgililer gününüzü kutlarız efem....



Kalbini yerim senin salata ;)


İki yakışıklım... 
Her gördüğümde sanki babamlaymışım hissi uyandıran abim, canım...
Abi candır...


Analı oğullu pekmi şahaneyiz ne :))))

Tekirdağ köftesi halis muhlis... Tamda yerinden...


Dur yolcu!!!
 Bilmeden gelip bastığın bu toprak bir devrin battığı yerdir.
Çanakkale geçilmez....

Manzara muhteşem demişmiydim.... 
Küçükkuyu - Altınoluk'a tepeden baktık...

Civciv çıkacak kuş çıkacak... Acep bu Şebo burdan ne çıkacak ;) 

En az benim kadar deli arkadaşlarım var benim...
Dün telefonda konuşurken Yılmaz Özdil imza gününe gidiyorum ben dedi...
Bende hani imkansız ya banada kitap imzalat ama abı hayatım şebneme diye yazsın yoksa kabul etmem dedim... 
Güldük kahkahalarla... Bol bol dalga geçti benle hatta... Ama benim deli manuşum yazdırmış vallahi :))) Benim canım sana sonsuz teşekkürler...Ve Yılmaz Özdil sizde biz delilere uymuşsunuz ya sizede teşekkürlerimi sunarım efem :)))) 

Tam 3 yaşından beri oynar bu legolarla. Bıkmadı hiç. 
Bugünde dinazoruna arkadaş robot yapma sevdasına girdi :))

GÜÜÜNAYYYDIIIIIIINNNNN :) 
Bugün ay sonu ay başı derken iş çok... Bir sabah kahvesiyle motive olmak lazım dimi ;) 

Bu arada takip etmek isteyen olursa tık ;)

Ve iyi haftalaaaarrrr :)













2 yorum:

  1. Oytun kocaman olmuş maşallah
    resimlerin hepsi birbirinden sevimli
    instagramda takip ediyorum hemen benim hesabım da darkolivee :)

    YanıtlaSil
  2. darkolivee;

    hemen bende geliyorum :)))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)