27 Mart 2014

taze taze filmlerle geldim :)


Aşk filmlerini sevmiyorsanız bu postu okumasanız da olur :)
Baştan söyliyim dedim ;)


İkili ilişkiler, aşklar.... Yürek meselesidir ya hani... Herkesin anladığı başkadır, gördüğü başkadır...
Her ilişkinin kendine has bir kokusu, duygusu, hazzı vardır... Bu aslında tüm insan ilişkileri için geçerlidir...
Şölendir insan ilişkileri... Rengarenktir benim için...
Belkide o yüzden severim ben aşk filmlerini....
Sokarım filmin içine kendimi, mutlaka birisinin yerine de koyarım hatta....
Böyle yapınca daha çok ağlayabilirim :)) İtiraf ediyorum işte :)))

Gelelim filmimize....
Filmin konusunu uzun uzun anlatmaya hiç gerek yok. 3 kişilik bir aşk öyküsü....
Hafif yeşilçamımsı...

Nurgül'ün oyunculuğunu sevmişimdir ben hep. Beni bu filmde de hayal kırıklığına uğratmadı..... Seksi kadın olma halleri ne yakışmış hatuna.... Burnum düşse almam yerden eğilip modelinden bide.... Güçlü ve seksi.... Eeeee kendince çok yaralanmış, ve bunun sonucunda güçlenmiş, kabuk bağlamış....

Ezgi Asaroğlu o çıtı pıtı kadın modeline evet tipiyle yakışmış ama eksik bişeyler vardı sanki. Bilemedim...

Tayanç Ayaydın bazı sahnelerde korku filminden fırlamış gibi davranmasaydı iyiydi :) Ama yapacak bişey yok... Filmin içinde kaynadı gitti....

Aşkın rengi kırmızı mıdır hakikaten, yoksa uçuş uçuş pembeler midir olması gereken...  Bu filmin kadınlarının rengi bu... Biri alabildiğine kırmızı, diğeri uçuş uçuş pembe....

Filmin sonunda jenerik kayarken kalakaldım, kimdi mağdur şimdi bu filmde... Kimdi aldatılan? Haklı kimdi? Çok aşık olsada bir kadın gerçekten bu kadar sabırlı olabilir miydi? Saygı yok olmadan bir aldatılma hikayesi yaşanabilir miydi?
Gibi gibi gibi......

Ve bu filmi SEVDİM der, izlemenizi tavsiye ederim... Farklı bir Ferhat, Zeynep, Nazlıgül durumu ;)



Yine bi Özcan Deniz klasiği :))

Asmalı Konak dizisini hatırlarmısınız... Ben müdavimlerindendim mesela... Ordaki Seymen Ağa'nın ismi değişmiş Kemal yada Haşmet olmuş... Karşısına da Yağmur geçmiş uç uç aşk böcüğü kıvamında... Londra sokaklarının da görselliğini ekle... Al sana aşk filmi...
İşte bunlardan dolayı filmin ortalarına kadar bu hissi atamadım üzerimden....

Filmin baş kadın karakteri Yağmur'dan daha çok Haşmet'in karısı rolündeki Nupelda (Pelin Akil) benim daha çok ilgimi çekti. Güzel bi oyunculuk sergilemiş... Nupelda'nın sahneleri çoğalınca daha çok girdim içine filmin....

Özcan Deniz kadın kitleyi hedefleyerek yaptığı bu filmde beni yine şaşırtmadı... Final güzel tasarlanmış, en azından benim için öyleydi...

Nihai olarak evde ayaklarınızı uzatarak izleyeceğiniz güzel bir film olmuş. Sinemada izlemeye değermi tartışılır, ki bunu da tartışmaya gerek yok vizyondan çıkalı ay oldu :)))

SEVİLESİ KIVAMDA der, bi boşluğunuzda değerlendirin derim ;)

Bu arada film müziğini İrem Candar yapmış ve çok da yakışmış üstelik...

"Bilmezdim bu derdin seni yolundan, beni solumdan edeceğini" der şarkı ince ince... Bunuda bi dinleyin isterseniz tabiki ;) tıktık

Su gibi geçsin gününüz....



6 yorum:

  1. Başlığı gördüğüm gibi uçtum vallahi.
    İki filmi de izlemedim ben hala.
    Özcan Deniz'e garip bir zaafım var nedense ya itiraf ediyorum ne yapsa seviyorum.Ay bi dakika şey hariç neydi o Fahriye ile olan filmi ıyyyy bak onu hiç sevmemiştim. Heh Evim Sensin!
    Bir de ben Pelin AKİLî Suskunlar'dan beri çok beğenirim.
    İki filmi de kısa zamanda izleyeceğim Şebnem'cim, öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Keşke Gerçek Olsa;

    Bu postu ışın hızında hazırlamamda en büyük etkensin benim de;)

    Aşk kırmızıyı mutlaka izle, ve hatta o filmdeki yorumunu merak ediyorum ;)

    Yaaa hiç sorma bu Özcan Deniz bende şu an George Coloney durumunda :)) İlk çıktığı zamanlarda kıro dediğimiz adam gitti yerine başka bişey geldi yahuuuu :)))) Evim sensinde ben çok eğlenmiştim hatırlıyorum :))) Neydi o tamirci kılığı yaaaa... Yinede sevmiştim ama ;)
    Bu filmde Pelin Akil çok iyiydi, hakkaten hakkını vermiş ;)

    Bende seni öptüm canım...

    YanıtlaSil
  3. her iki filmi de izlemek nesip olmadı ama en kısa zamanda izlemek istiyorum, evim sensin filminde ne ağlamıştım yaa..

    YanıtlaSil
  4. emir kokusu;

    Fırsat bulursan izle mutlaka ;) Tam bize göre :))

    YanıtlaSil
  5. su ve ateşin finali bence güzel bitmedi ben daha farklı beklerdim :) Pelin akilin oyunculuğu gerçekten çok çok başarılı ::)

    YanıtlaSil
  6. Nesrin;

    Dedim ya bana göre diye ;) Ama o ışıl ışıl gözler güzel değilmiydi yaaaa :)) Aşk çocuğu işte ;) Bide beklemiyordum böyle bişey, onunda etkisi var...

    Pelin Akil evet yıkılıyor diyebiliriz :))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)