14 Ocak 2016

2016 hedefleri hoşgeldin hayatıma :))


Hedef koymak kolay değil arkadaş... Gerçekleştirememe riskin var her zaman...
Kendini kasmak var ki bu beni duble kasar :) (ne biçim cümle oldu bu, neyssseeee !! )
Ödül var mı peki, tabiki yok :)) Kazanılmışlar sana en büyük hediye kızzzııımmm...

Geçen senelerde çok yapmadım ben bu işi, tamamen aklımda belirledim ve işime gelmeyeni unutuverdim :))
Ama bu sene acayip gaza geldim :)

Dedim ki yaz Şebo, korkma...
En kötüsü ne olur kendi kendinle dalga geçersin beceriksiz diye...
Ama bak bu liste seni perçinleyecek, ama işi de abartma istersen de dedim yani...
Ufak ufak başla bakalım bu işe :)

Ahanda yayınlıyorum küçük hedeflerimi :)))
Ahahahaaa sonra silersin işine gelmezse :)))

* Bu sene 35 kitap okunacak, -ki bunu okurum diye düşünüyorum... Gerçi geçen sene sadece 15 lerde gezinmişim ama olsunnn...

* Bu okunacak kitapların içinde geçen sene vurulduğun Mine Söğüt'ün tüm kitapları olsun... 2 tanesini okumuştum zaten. Sanırım 6 tane daha var okunacak

* Film sayısı ile ilgili bir hedefim yok ancak en iyi film dalında Oscar kazanmış tüm filmleri izle... Bildiğim kadarıyla 88 adet... Özellikle 1920-1930 ve 1940 lı senelerdekine ulaşmak zor olacak... Ama azimle dene...

* Sene sonuna kadar mutlaka bir diyet programına kendini hazırla ve kilo vermeye başla... Şşşşttt duydunmu Şebo... En azından bir 15-20 kilo vermeye çalış ve idael kilona yaklaşmadan da bırakma... Yeme alışkanlıklarını düzelt...

* Hani şu video çektin bir kenara attın, fotoğraf çektin bir kenara kaydettin... Onları ciddi bir arşiv haline getir... Yıl / ay / gün sınıflaması yap... Ve en önemlisi yedekle... Yakında kaybedeceksin tüm geçmişini.... Hatta ve hatta sene sene önemli olan bazı anları bastır, eski usül albüm yapmaya devam et... En son ya 2009 da kaldın albümde ya 2010 da... Ayarla şu işi kuzucum ;)

* Yarım yamalak işlerinin tamamını bi taraflarını yırtsan bitiremezsin, ama şu elindeki sepet, battaniye ve boyanacak tabaklarını hallet gözünü seveyim... Evde tıkılacak yer kalmadı, kullanıma aç azıcık...

* Bu sen Oytun'un odasını hallet... Evet mali şartlar da önemli ama para biriktir falan, bişeyler yap.... O çocuğun odasını değiştir... Yoksa o seni değiştirecek....

* 1 tiyatro oyunu mutlaka... (Buna gülmeyin hiç, bizim memlekete adamakıllı oyun gelmiyor çünkü... Bu hedefi gerçekleştirebilmem için İstanbul/İzmir takip edip gitmem lazım günübirlik falan)

* Şehrindeki müzelerin hiçbirini gitmemişsin... Küçümseme kızzzımmm !!! O müzeleri gez, gör, araştır...

* Kapadokya 'ya gitmek için bu sene şartlarını zorla... Hep hayal edip erteliyorsun...

* Çok unutkan bir kadın oldun... Haftalık listeler hazırla... Notlar al... Düzenli bir kadın ol...

* Haftada 1 gece oyun gecesi alışkanlığını kazan, çocuğunu mutlu et...

* Fotoğrafçılıkla ilgili ya bir kursa git, ya internetten araştır, ya da ne biliyim çalış... Otomatik çekimden kurtul artık...

Hadi bana rastgele :)







31 yorum:

  1. Ne güzel hedefler..Gerçekleştirilmesi çok zor gibi de görünmüyor..hadi rast gele :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Hadi yolun açık olsun yaparsın sen hepsini tam gaz devam ;)

    YanıtlaSil
  3. Hepsini bir bir gerçekleştirmeniz dileği ile...

    YanıtlaSil
  4. Allah yardımcın olsun arkadaşim hepsini yapamasan bile yolunda ol bari o da bişey dir.

    YanıtlaSil
  5. Gülşah;

    Evet, evet yaparım dimi :)

    YanıtlaSil
  6. Kadriye;

    Orda bir zayıflama mevzuu var ya hani :)) İnan en çok korkutan madde o beni :))

    YanıtlaSil
  7. Ben kendime hedef koyamıyorum. Kendime emrediyormuşum gibi geliyor, inat edip yapmıyorum :)) Cins bir insanım evet.
    Ama sizin hedefleriniz güzelmiş. Fotoğrafçılık kursu benim de istediğim bir şey.

    YanıtlaSil
  8. Hayat biz planlar yaparken basimiza gelenlerdir demis ya birisi (sanirim John Lennon'du)... cok dogru.
    Bakalim bizim planlarimizin yanisira neler yasayacagiz. Gerceklessin ya da gerceklesmesin, önemli olan güzel seyler yasayalim yeterki.


    Karikatüre de bittim bu arada yalniz:)

    YanıtlaSil
  9. hehheh,gününü yaşa yahu,ev ödevi gibi yazmışın da yazmışın.Aaa daraldım yeminlen,heheheheh.Hep Handan'ın iş karıştırmaları bunlar :))Şurada plansız programsız yaşayıp gidiyorduk ne güzel yaaa,hihihihihi

    YanıtlaSil
  10. Sen listemi yaptin? kendi kendinlemi didistin? :))
    Sonlara dogru bayagi fircalamissin kendini:)
    Hadi gazan mubarek olsun Sebooo, yuru beee, kim tutar seni!!!!

    YanıtlaSil
  11. Fikriye;

    Sorma :))Hedef diyince bir duruyor insan :))
    Geçen sene hep aklımda olan şeyleri baktım gerçekleştiremiyorum, yazılı bir belgeyle kendimi zorluyum dedim :))

    YanıtlaSil
  12. Ayşe;

    Bence de güzel şeyler yaşayalım... Bir gerginliktir gidiyoruz...
    Bu arada okyanusta bir damla hedeflerini gördünmü... Tam sana göre ;)

    YanıtlaSil
  13. Sevda;

    Handan'ın listeleri bir başka canım... Onun eline kimse su dökemez bu konuda :) Ve inat edip yapıyor... Bu haline bayılıyorum :)

    Kendime ödev verdim işte :))) Yapmazsam cezamı da senden rica edeceğim ahahaaaa :)) Bak sana da bu misyon yüklendi bu ödevlerden :)

    YanıtlaSil
  14. Mevlüde;

    Her gaza gelmek istediğimde sana müracaat edicem haberin ola :) Sen çok iyi gazlıyorsun beni...
    Bu arada mail atmadın bana hala ;) Unutmadım...

    YanıtlaSil
  15. Kolay gelsin, dilerim hepsini de gerçekleştirirsin. :)

    YanıtlaSil
  16. Hahahah Sevda, tam bulaştırdım nihayet birine daha heyoooo diyecektim ki :D

    Bakma sen ona Şebnemciğim, liste üzerine çizik atma keyfi bambaşkadır :)

    YanıtlaSil
  17. Bücürük ve ben;

    İnşallah :) Teşekkürler ayrıca...

    YanıtlaSil
  18. Handan;

    Ahahahaaaa :) Di mi ama Handan 'cım :) Üzerini çizik atarken çok eğleneceğiz :))

    YanıtlaSil
  19. İnşallah hepsini gerçekleştirirsin arkadaşım.

    YanıtlaSil
  20. Kiz ben yasli, bunak hatunun tekiyim, ne icin mail atacaktim?

    YanıtlaSil
  21. Mevlüde;

    Ahahaha :) Adresini mail atacaktın :)

    YanıtlaSil
  22. Niye???
    Valla unuttum. Ne icin???

    YanıtlaSil
  23. Mevlüde;

    Gülse Birselin kitabını yazdığım posta bak çatlak kiremitim benim :)))

    YanıtlaSil
  24. Çocuklarla planlı olmak çok zor ne kadar yazıp çizersen çiz olmuyor aman sağlıkları yerinde olsun napalım bizim planlar suya düşsün. Bu arada Mine Söğüt'ü not aldım hiç okumamışım kitaplarını. Madem sen çok beğenmişsin bir göz atmalı ;)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  25. Çocuklu hayat;

    Çocuklar küçükken evet planlar hep bi yerlerde geziyor :)) Ama büyüdükçe onlarla daha düzenli olunuyor sanki :)))) Yada bana öyle gliyor..
    Mine Söğüt favorilerim arasında yer aldı bu sene... Farklı bir anlatımı var...

    YanıtlaSil
  26. Oscar almış bütün filmleri izlemek benim de amaçlarımdan biri. birde İMDB'nin ilk 250 filmini tamamlamak istiyorum. Şimdilik yarısını izlemişim.

    Mayısta ben de Kapadokya'ya gitmek istiyorum. Yıllardır istiyordum, umarım bu sene gerçekleştirebilirim.

    Yine aynı şekilde kilo verme hedefi bende de var. Birçok hedefimiz benzermiş :-) İnşallah 2017'ye girerken hedeflerimizin birçoğunu gerçekleştirmiş oluruz.

    YanıtlaSil
  27. Şule;

    Hedeflerimizin benzer olması ne hoş :)))
    IMDB ilk 250 benim de aklımda ama henüz izliyim niyetine girmedim... Korktum :)
    2017 ye sevinç çığlıkları atalım girelim birlikte o zaman ;)

    YanıtlaSil
  28. ahaa artık liste miste yapmama gerek kalmadı. bu listeyi aynen kullanabilirim:) Bu arada bloğunuzu bugün ilk kez okuyorum, çok sıcak ve samimi..sevgiler...

    YanıtlaSil
  29. Gözde;

    Hoşgeldin :))
    Demek bu kadar aynı hedefler :)))
    Hadi gel yarıştıralım o zaman :)))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)