19 Ocak 2017

#17 çelınç / 2. gün


Bugün kalp kazanmanın 5 yolunu yazacağız :) Yani benim kalbimi nasıl kazanırsın kısmını size anlatacağım :))) İyi dinleyin anacım...

Öyle çok şeye gerek yok :)

Kırıldıysam özür dilemene hiç gerek yok hele...
Gel yanağıma bir öpücük kondur, sarıl yeter :)


Anında ağlar, maymunluğa bağlayabilirim...


Bakış şeklim buysa bir süre beklemeni tavsiye ederim :))) Her an dalabilirim demektir bu...
Bil ki sakinleşmeye ihtiyacım var hrrrrrr....
Sakinleşince sarılırsın :)

Kızgın, kırgın, dargın değilsem; sadece kalbimi kazanmak istiyorsan da olduğun gibi davran bana yeter. Hiç kasmaya gerek yok....
Dürüst ol, içten ol, kıvırtma, açık ol bana yeter...
Hafif deliysen zaten bizdensin :)))



30 yorum:

  1. E çok basitmiş:)) Diğer güne de bir bakayım.

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Hadi başla sende o zaman :)
      Yazması da okuması da çok eğlenceli ♥

      Sil
  3. Çok basit gibi gözüken ama derinlik içeren şeyler yazmışsın.Acaba dolu dolu gerçekten kaç kişi sarılıyor ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak o konuda haklısın...
      Hani filmlerde görürüz ya (gerçek hayatta görmüyoruz ama hissediyoruz) cağğğnımm diye sarılıp yüzünü sarılırken binbir şekle sokan insanları... Onlardan yok şükür etrafımda...
      İçten sarılmaların en güzellerini yaşıyorum ♥

      Sil
  4. Vuhuuuu bu kolaymış. Hemen gönlünü alırım senin :D
    bende yazayım yav. sevdim bu işi :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zevkli canım benim :) Yaz sen de tabiki ;)

      Sil
  5. evet gönlünü almak kolaymış ,,
    samimi cevaplar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Fatmacım :)
      Gönlümüzü üzmeden yaşayabilsek keşke...

      Sil
  6. :) oy iyi kalpli arkadaşım benim :)

    YanıtlaSil
  7. harikaasın bayıldım
    güzel yürekli bir kadın daha tanıdığım için çok mutluyum
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavi annem nasıl da mutlu ettin beni :)
      Ben de çok mutluyum inan ♥

      Sil
  8. O zaman hiç kasmadan diyorum ki; iyiki tanıdım seni. 💜

    YanıtlaSil
  9. Hahaha bakıştan korktum yalnız :) Neyse ki ben deliyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaa deliiiiii :)))
      Sarıldım kocamanından ♥

      Sil
  10. Değil mi gönül kazanmak için bir tatlı söz bir güler yüz yeter yeter ki içten olsun mutlu kalın.

    YanıtlaSil
  11. Aynı hamurun ekmekleriyiz Şebom😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyyyy kuzum benim ♥
      Sevda bak bu soruları sen de çok güzel yanıtlarsın, hadi sen de yapsana ♥

      Sil
    2. Konuyu bilmiyom hocam 😳😳

      Sil
    3. Anladın :)) Okudum anladım yorumunu :)))

      Sil
  12. Ben de geç olsa da başladım çelınca. Ama benden senin gibi cevaplar çıkmaz ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkar, çıkar :))
      Çok güzel çıkar hem de :))

      Sil
  13. Hahaha... Benimde tek kaşım kalkıksa kaybolun bir süre demektir:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaaaa, aman yaklaşır mıyım hiç, deli miyim ben :)))

      Sil
  14. Zır deliysem..? yine de sev beni...Lütfennnnnn...! Yoksa !
    Yerim ben seni....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zır deliysen daha çok bizımlasın baby :))))

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)