25 Ocak 2017

Oscar sezonu açılmıştır :)))


Evet dün gece itibariyle adaylar açıklandı efenim... Beni aldı bir heyecan yine...
Biliyorsunuz bir kaç senedir bu olaya taktım...
26 Şubat ödül gecesi...
İnşallah o zamana kadar beni ilgilendiren kategorileri izleyip yine bir tahminde bulunabilirim...

Şöyle bir bakındığımda tahminler yönünden bizi zorlamayacak bir sene gibi duruyor...  La La Land adaylıklarda öne geçti ve 14 dalda aday olmayı başardı... Bangır bangır hemde...

Listemizi şuraya koyalım, ve takibe başlayalım ;)

Hepimize iyi seyirler efem :)))


EN İYİ FİLM

* Yaşamın Kıyısında / Manchester by the Sea ( Vizyon Tarihi:03.02.2017 )
* Ay Işığı / Moonlight ( Vizyon Tarihi: 17.02.2017 )
* Aşıklar Şehri / La La Land ( Vizyon Tarihi: 30.12.2016 )
* Hell or High Water ( Vizyon Tarihi: Muhtemelen girmeyecek )
* Fences ( Vizyon Tarihi: Belli Değil)
* Savaş Vadisi / Hacksaw Ridge ( Vizyon Tarihi: 25.11.2016 )
* Gizli Sayılar / Hidden Figures ( Vizyon Tarihi: 24.02.2017 )
* Lion ( Vizyon Tarihi: 03.02.2017 )
* Geliş / Arrival ( Vizyon Tarihi: 11.11.2016 )


EN İYİ YÖNETMEN

* La La Land / Damien Chazelle
* Ay Işığı / Barry Jenkins
* Yaşamın Kıyısında / Kenneth Lonergan
* Geliş / Denis Villeneuve
* Savaş Vadisi / Mel Gibson

EN İYİ KADIN OYUNCU

* La La Land / Emma Stone
* Florence / Meryl Streep ( Vizyon Tarihi: 23.12.2016 )
* Elle / Isabelle Huppert ( Vizyon Tarihi:04.11.2016 )
* Loving / Ruth Negga ( Vizyon Tarihi: Belli Değil )
* Jackie / Natalie Portman ( Vizyon Tarihi: 20.01.2017)


EN İYİ ERKEK OYUNCU

* La La Land / Ryan Gosling
* Yaşamın Kıyısında / Casey Affleck
* Savaş Vadisi / Andrew Garfield
* Kaptan Fantastik / Viggo Mortensen ( Vizyon Tarihi: 11.11.2016 )
* Fences /Denzel Washington


EN İYİ YARDIMCI KADIN OYUNCU

* Fences / Viola Devis
* Ay Işığı / Naomie Harris
* Lion / Nicole Kidman
* Gizli Sayılar / Octavia Spenser
* Yaşamın Kıyısında / Michelle Williams


EN İYİ YARDIMCI ERKEK OYUNCU

* Ay Işığı / Mahershala Ali
* Lion / Dev Patel
* Hell or High Water / Jeff Bridges
* Gece Hayvanları / Michael Shannon  ( Vizyon Tarihi: 09.12.2016)
* Yaşamın Kıyısında / Lucas Hedges


Evet listemiz bu kadar... Benim için önemliler listesi yani :)

Bu sene en merak ettiğim film Hidden Figures / Gizli Sayılar...  Octavia Spencer Duyguların Rengi filmiyle şahaneydi ve yine aday olmuştu... Nedense filmin güzel olduğunu düşünüyorum...

Diğeri de Fences.. Yine Duyguların Rengi filminden Viola Davis var... Oyunculuğunu seviyorum bu kadının da...

La La Land bu kadar adaylıkla şaşırttı beni... En İyi Özgün Şarkı dalında 2 şarkıyla aday... Müzikalitesinin hakkını vermiş gibi... İzleyince göreceğiz tabi ki bunların hepsini...

Hepimize iyi seyirler  ♥


30 yorum:

  1. Ben takip etmiyorum hiç bu töreni, senden bakarız artık sonuçlara:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takipte kalınız efem o zaman :)))
      Reklam cümlesi gibi oldu :)))

      Sil
  2. Hiç ilgi alanıma girmiyor. Ama sayende bizi de bir merak sarıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seviyorum ben, ben yine masum masum izliyorum...
      Bahis bile yapıyorlar bu konuda..

      Sil
  3. gönül çok ister ama daha oralara terfi edemedim, inşallah defne birkaç yaş daha büyüdüğünde takibe başlayacağım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az kaldı annesi az kaldı :)
      Şimdi zaten Defne'nin kendisi başlıbaşına bir film :))

      Sil
  4. Ahahahah,onca işin arasında bunu da görev edindin ya,ilahi Şebom.Dur bari akşamları ne film izliyek diye düşünüp duruyorduk,senin listeyi tamamlayalım biz de.Malum tüm kanallar Almanca ,ööle öküz tren hikayesi bakıp duruyok ekrana 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahaaaa :)))
      Siz filmlere takılın bence de :) Almanca çok garip geliyor bana duyduğumda, eminim sana da öyle geliyordur...

      Lüzumsuz işler müdüriyeti konusunda master yapacağım yakında ahahahaaaa :)))

      Sil
  5. Valla filmlerden hiçbirini izlemedim. Oscar ile ilgim de o kadar az ki, yani sen yazmasan aklıma bile gelmezdi:))))fakat La La Land o kadar çok dalda aday olduğuna göre herhalde birkaç heykelcik alır diyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hiçbirini izlemedim henüz... İnşallah başlayacağım yakın zamanda izlemeye :)))
      İzledikçe de yazarım zaten...

      Sil
  6. Ben de hiç takip etmiyorum ama sonuçları merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film izlemeyi sevdiğimden sanırım, böyle bir ilgi oluştu bende...

      Sil
  7. Sevgili Şebnem,
    La La Land'i eğlenerek seyrettim evet, ama bu kadar adaylık alsın mıydı? Emin değilim doğrusu. Anlaşılan Oscar perisi dokunmuş onlara, göreceğiz ne olacak? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. La La Land konusunda galiba herkes aynı fikirde,henüz izlemedim gerçi ama çok abartıldığını söylüyorlar...
      Oscar perisinin canı bence müzik dinlemek istemiş :)))

      Sil
  8. Listeyi görür görmez kulaklarını çınlattım dün :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de neden çınlıyor bu kulaklar demiştim :))

      Sil
  9. Film izlemeyi çok sevmeme rağmen niye bilmem aldıkları ödüllerle ilgilenmiyorum.😃 Senin adına kocamannnn sevindim diyeyim madem 😃

    YanıtlaSil
  10. Filmleri izledikçe yorumlarını bekliyoruz. Evde internet olmadığı için yeni filmleri izleyemeyeceğim. Senin yorumlarınla izlemiş kadar olurum :-)

    Bence en iyi animasyon adaylarını da izlemelisin. Onlardan da güzel filmler çıkıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakit kalırsa evet aslında animasyonları da izlemek lazım. Çok iyi filmler çıkıyor ordan da. Geçen sene Ters Yüz'e bayılmıştım mesela. İnanılmaz güzel mesajları vardı...

      Sil
  11. ayy her yıl takip edeyim diyorum ama bir türlü olmuyor , sanırım buyıl senden takip edeceğim yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara başla sen de bence :)) Farklı bir heyecan :)

      Sil
  12. Gaza getirdin beni de.Bu sene belki ben de izleyebilirim Oscar'ı daha önce hiç oturup bekleyip izlememiştim.
    Yazına da dönüp dönüp bakarım izliycek bir şey ararken.
    Teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlersin tabiki :)
      Bazen bir filmi çok seviyorum o kazansın diye ne heyecanlanıyorum anlatamam :))
      Garibim biliyorum :)))

      Sil
  13. töreni izlemek çok keyifli
    seviyorum ben de
    filmleri not aldım izleyeceğim bulursam netten bakalım
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle sen de mavi annem. Sonra da abahın seyrinde oturalım TV başına kırmızı halıyı seyredelim ♥

      Sil
  14. La la Land'i seyrettim.Güzeldi ama öyle çok da etkilendim diyemem. Emma Stones'un oyunculuğunu beğendim ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz izlemedim ben Gamze ama çok sükse yaptı bu film... Film dalında alırsa oscarı emin ol hiç şaşırmam...

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)