20 Ağustos 2018

İyi Bayramlar & Bu hafta #33


Hayaller

Şu anda muhtemelen bu yazı yayınlandığında ben bir elimde kahve bir elimde kitap yazlığın balkonunda ayağımı uzatmış keyif yapıyor olacağım... İnandınız mı :)))

Tabi ki şaka yapıyorum. Muhtemelen sabah erkenden kahvaltımı yapmış ve bir taraflarıma motor takarak temizlik yapıyorumdur şu an... Ve bu yazıyı Cumartesi Cumartesi çalışırken yazıyorum, bittiğinde programlayacağım Pazartesi yayımlanması için.... Gözünü sevdiğimin icatları işte :)))

Hayatlar

Yoğun bir bayram trafiği beni bekliyor... Gelenler, gidenler bir taraftan haftaya kardeşim gidecek haftaya... Ufaklığımıza kendisi gibi minnak bir erken doğum günü partisi planlar dahilinde...

Tabi tüm bunlara hazırlık yapmam gerekiyordu bu hafta ama ben ne yaptım ergenler gibi elime telefonumu alıp tüm gece şeker patlattım... Oytun'a diyorum ama benim de bazen ondan farkım yok... Sınırsız can hakkı her zaman gelmiyor ama ne yapayım 😂😂😂

Oytun okul temposuna iyice alıştı... Evde test falan çözüyor... Gözlerimi yaşartıyor benim...
Bu ne kadar daha sürer bilmiyorum ama ahanda şuraya yazıyorum Eylül sonu cıvıtır kesin...


Bu hafta film yok, kitap yok... Yerine şeker var işte neyime yetmiyor değil mi :P

Haftaya görüşürüz o zaman... İnşallah dolu dolu, keyifli bir bayram geçiririz hepimiz...


Büyüklerimin ellerinden öptüm, küçüklerime de kocaman sarıldım...
Mutlulukla geçsin bayramınız ♥

22 yorum:

  1. Hayatları yaşayınca hayallere kavuşuruz değil mi? Mutlu bayramlar :)

    YanıtlaSil
  2. Kolay gelsin Şebo'cuğum, kendini çok yorma, ben de seni kocaman öpüyorum, sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  3. Dün akşam yemekte misafirim vardı. Bu sabah kahvaltıda misafirim vardı. Balkanlar ve ortadoğunun en baştan savma bayram temizliğini yaptım biraz önce. Bizimkiler cips yeyip film izlemekteler. Eh, az sonra yine süpürme işine girişmem gerekecek gibi. Amaaaan bitmiyo bitmiyo.

    Kolay gelsin canımcım.

    YanıtlaSil
  4. Herkesin gönlüne göre bir bayram olsun,o zaman...
    Ben de böyle dileyim.
    Opüyorum SEKERİM....💕💕💕

    YanıtlaSil
  5. Özellikle kurban bayramında keyif yapmak imkansız gibi. İnsan çok yoruluyor :-(

    İyi bayramlar canım :-)

    YanıtlaSil
  6. Mutlu Bayramlar canim. Resimde temizlikyapan kadin gibiyim bu ara. Hem herkes evde hem misafirlerim var esimin ailesi 😂😂😂

    YanıtlaSil
  7. Biraz geç bir kutlama olacak ama sana da iyi bayramlar Şebnemcim :)

    YanıtlaSil
  8. iyi bayramlar:D bol bol dinlen kışın ihtiyacımız olcak:D

    YanıtlaSil
  9. Geçmiş bayramın kutlu olsun Şebo...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)