25 Mart 2019

Şebonun Gevezelikleri #9


En sendromlu bir Pazartesiden merhabalar efenim...
Sabah yine sürüne sürüne geldim işe...
Hoş bu aralar hep aynı moddayım gerçi..
Havalardan mı benim ruh halimden mi tam emin olamıyorum ama sonuç değişmiyor nasıl olsa... Her halükarda sürünüyorum :D

Rutin dışına çıkmamak miskinleştiriyor mu beni acaba diye de düşünmüyor değilim...

Sabah kalk 07:30
Oytun'u okula bırak 08:30
İşe gel 09:00
İşte bilgisayarın kalkmadan debelen...
En büyük lüksün internette gezinmece ve öğle kahven olsun...
Akşam işten çık 19:00
Yemek hazırla ye derken 20:30
Oytun'la test mücadelesi ver, doğrularına yanlışlarına bak, ehhh bu arada fırsat bulursan biraz kitap oku...
Saat olmuş bu arada 23:00-23:30
Gün biterken senin yapacakların aklına gelsin...
Bir soğuk su iç düşüncelerinin üzerine sonra da ayaklarını uzatıp şeker patlat...
Aaaaa saat geç olmuş 01:00-02:00... Allah ne verdiyse artık...
Sonra yat zıbar...

Ne güzel bir döngü değil mi 😂😂😂
Sonra da sürünüyorum de...



Son haftalarda bir de Pazar gününü deneme sınavlarıyla geçiriyorum, iyice haftayı öldürüyorum...
Okula kızıp kendimi yakıyorum vallahi :)))
Ama işin bir de "elimizden geleni yapalım" modu var ki bu da vicdanımızı rahatlatıyor işte...

Okul bu sene bizi çok üzdü... Hepi topu bir avuç çocuk aslında... Ama koordinasyon ve empati gücü olmamanın üzerine beceriksizlik de eklenince bu bir avuç çocuğu rezil ediyorlar... Onlara göre şahane şeyler yapıyorlar... Bana göre hiçbir şey... Deneme sınavlarını bile eciş bücüç toplama fotokopilerle yapıyorlar ve dolayısıyla bize de kendi göbeğimizi kesmek kalıyor... Ama sağ olsunlar bana sınav gözetmenliği deneyimi kazandırıyorlar böylece 😂😂😂 Ağlanacak halimize gülüyoruz anlayacağınız...



Ne zamandır Oytun'dan inciler yazmıyorum değil mi size...
Ergen de olsa hâlâ inciler dizmeyi başarıyor...

Cuma akşamı yemek yiyoruz bu arada TV açık.. İstanbullu Gelin özetinden izlemediğim bölümleri yakalamaya çalışıyorum bir yandan da...

Bizimki başladı inci dizmeye...

O- Ben bir gün evlenirsem ve oğlum olursa ismini Garip koymayı düşünüyorum...
A- ???? (Nasıl yani)
O- Tepene taş düşmüş gibi bakmasana anne suratıma Garip diyorum, oğlumun adını Garip koyacağım diyorum...
A- Tamam onu anladım Oytun'da niye ???
O- (Dizideki Garip Beyi işaret ederek) Baksana adamın ismi öyle ya, kulağıma çok hoş geldi Garip Bey, Garip... Güzel işte...
A- Hııııı, iyi, peki... (Şebo gülme, gülmemelisin, aklına gelmiş işte, dayanamıyorum puhahahaaa)

Oytun oğlum ne içiyorsan bana da ver arada :))))


Bu haftaya bir de gezmece sıkıştırdım... Dursunbey bize malum 1-1,5 saat uzaklıkta bir yer... Daha önce gitmiştim gerçi ama Su Çıktı diye bir yerden bahsederler, hiç gitmemiştim. Ya da şöyle diyeyim gitmediğimi sanıyordum.

Hayallerimde şehir merkezinden uzak, ağaçların içinde bir su kaynağı diye düşünüyordum. Hatta şelale bile hayal etmiş olabilirim :)))
Meğersem bu Su Çıktı denilen yer gayet merkezde bir parkmış :)) Evet bir su kaynağı mevcut, yalan değil... Ama gayet küçük bir parkla şekillendirilmiş, bir kaç alabalık yeri, akan su, ördekler, ördek evleri, birkaç çay evi gibi birşeymiş işte :))


Tüm hayaller ve gerçeklerime rağmen gezindik, havalandık...
Güveçte kaşarlı alabalığı lezzetliydi hakikaten... O konuda hayal kırıklığına uğramadım en azından...
Hava değişikliği nispeten enerji verdi...




Bunun dışında şu anda Oya Baydar'ın O Muhteşem Hayatınız kitabını okuyorum...
Film izleme konusu yine nanay...

Uzun zamandır yoğurt mayalamayı ihmal ediyordum, bu hafta onu da becerdim...
O kadar çok yemek kavanozlamışım ki, geçen haftayı onlarla idare ettim... Bu hafta birkaç eklemeyle yine kavanoz beslenmesine devam :P Haftaya tekrar pişirmeye başlarım, tabi ki pazara çıkmam lazım bir de...

Bizden havadisler şimdilik bu kadar...
Mutlu bir hafta diliyorum herkese ♥

32 yorum:

  1. Ah o sınavlar ;(( Iyyykkkk

    YanıtlaSil
  2. Belki bana kızacaksın ama;
    "Allah rutinden ayırmasın"
    bize çok sıradan gelen birşey hastanelerde debelenen bir sürü dert sahibi insan için mükafat
    Bunu acı tecrübelerle öğrenmiş biri olarak söylüyorum
    Polyannacılık için değil
    gerçekten de bazen öfff diyoruz da
    aslında bize özenen bir sürü dert sahibi insanı düşündükçe şükredip oturyorum ben .))
    canımcım öptüm seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın aslında mavi annem bazen şükretmeyi bilmemiz gerek..
      Bunu arada düşünmeliyim...

      Ben de kocaman öptüm seni ♥

      Sil
  3. Sizin okul özel değil miydi? Gözetmenliği velilere mi yaptırıyor? Çalışınca annelik zor. Çalışma ve annelik 3 yıl sürdü bende sadece ama insan kendini rafa kaldırıyor resmen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özel Saadet maalesef. Geçen sene memnun olduğum okul bu sene kafayı yedi. Delirtiyorlar adamı resmen. Doğru düzgün yayınların denemelerini yapmadıkları için biz de yayınevlerinden alıp kendimiz yapıyoruz Pazar günleri maalesef :/
      Offf offff çok dertliyim çoook :(

      Sil
  4. Güzel haftalar diliyorum Şebo...

    YanıtlaSil
  5. ev yoğurdu candır
    güveçte alabalık canım çekti nolcak şimdi :)))

    YanıtlaSil
  6. Dizilerden etkilenip çocuğuna isim koyan çok kişi var ama genellikle başrol oyuncularının, güzel ya da yakışıklı kişilerin isimleri seçilir. Oytun'un Garip Bey'i seçmesi biraz garip geldi :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen onun kafasını anlayamıyorum vallahi :))) Şaşkın çocuk :)

      Sil
  7. su çıktı aa ismi de kendi de güzelmiş yaaa :) oya baydar çok severiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oya baydarı ben de sevdim deep. Su çıktı ise eh işte :) Hayallerimdekini bulamadım ben :)

      Sil
  8. Canım ne güzel anlatmışsın sanki senin yanında yaşamışim gibi hissettim...Garip bencede güzel isim :)) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala bana bir Garip geliyor ama :))) Sağdan sağdan :))

      Sil
  9. Bu ara ruhum cok yorgun o yuzden olsa gerek Oytun'a bende gulemedim:)
    Garip'seme lutfen:))
    Hayallerin suya dustuyse gel bana, tam hayal ettigin yerdeyim. Bahaneyle iki insan yuzu gorurum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mevlüdem ah gelsem yanına senin vallahi ne güzel olur. Bak tembellikte etmem ben. Şatonu temizlerim, dikişlerinin teğelini alırım, senin elini sıcak sudan soğuk suya sürmem. Beni evlatlık al yahu... Garipler bastı beni :))))

      Sil
  10. Su Çikti kismini okumaya baslayinca, Cennet Kanyonu tarzinda bir hikaye cikacak arkasindan diye dusunmustum bir an. Samos yazilarindan hatirlarsin Potami selalerine gitmistik, kardesimle konusurken benzer bir sey bizim burda da (Yenisehir) yeni kesfedildi demisti. Boyle bir sey nasil yeni kesfedilmis olabilir ki diye sasirmistim, olabiliyormus:

    https://www.dogayagel.com/cennet-kanyonu-2.html

    Bu acidan ilk anda dusundugumle alakasi yok Su Cikti'nin 😬 ama tatli bir yermis, degisiklik de iyi gelmis ne guzel ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimbilir ülkemizde keşfedilmeyen ne güzel yerler vardır. Cennet Kanyonunu ben de ilk defa duyuyorum. Çok güzelmiş♥

      Ben de gürül gürül kaynayan bir su hayal etmiştim. Bir de dağlık bölgede olduğu için sanırım öyle hayal etmek istedim :) Neyse görmüş oldum en azından.
      Öpüyorum seni ♥

      Sil
  11. Seni gün örgüsünü okurken kendimi gördüm birden niyeyse :))) HAHAHAHAHA

    YanıtlaSil
  12. Yaaa Oytun süper :)Bazen bu çocuklarda neler neler çıkıyor ya ..

    Bu arada gerçekten zaman öyle çabuk geçiyor ki insan şaşırıyor ... ne ara akşam oldu o kadar yapacak şeyim vardı oysaaaa diye çok söylüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi Nesrincim bazen acaba gün 48 saat olsa yetişebilecek miyim diye düşünmüyor değilim. Hele bu aralar feciyim ben feci :/

      Sil
  13. Rabbim şifasız hastalık vermesin yeter ki..Hepsi geliyor ve geçiyor..Her gün kısır döngü şeklinde olacak değil ya. Arada çemberin dışına da çıkılıyor :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin arkadaşım. Hakikaten allah rutinimizi aratmasın ♥

      Sil
  14. Şu bilgisayarla yatak arasında gidip gelen tiplemede kendimi buldum :))
    Bizim bu ergenler hep aynı durup durup bişeyler yumurtluyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onların hayal gücünü ve değişik işleyen mantıklarını anlamak mümkün değil. Ama eminim onlarda bizi anlayamıyorlardır.

      Sil
  15. Bahar mi carpti seni canim 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahardan çok ergenin sınavı çarptı beni :/

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)