4 Nisan 2019

Mart İnsta Seçmeceleri


İki ileri bir geriyim blog konusunda farkındayım...
Hadi yazayım diyorum başına geçiyorum, elim gitmiyor...
Okuyayım bari diyorum, okusam da yorum yazamıyorum...
Yazma problemim var sanırım bu aralar...
Neyse geçecek yakında biliyorum...
İnsta seçmecelerini kaç aydır yapmıyordum, bari burdan başlayayım dedim... Devamı gelir mi meçhul ama...
Buralardayım, iyiyim, geleceğim ♥


Fallarımda bile tatil çıkıyorsa hakikaten benim tatilim çok gelmiş demektir ;)

Neyse halim çıksın falim
Şebonun tatili gelmiş, hatta çok gelmiş
Bu sene benimse neden hala hikmetini göstermiyor acaba
Gece gece aklıma düştü ;)


Vidilolu yani görüntülü konuşmazsa konuştuğunu hissetmeyen bir  oğluşum var benim. 
Bir de kibar :)))
İlk önce arayıp "tiyze seni vidilolu alayabiliy miyim" diye soruyor hhahahaaa :))
Hiç teyzesine çekmemiş kibarlıkta :))


Bir an 4 çocuğum olsaydı ne olurdu diye düşündüm de...... 
Siz anladınız beni 😉 😂😂 

Yakışıklı Oytunum, güzel Zeynebim, ikizlerin en tatlıları Dinçer ve İlayda
Kısır partisi yaptık en şahanesinden
Hepsinin eli değince pek güzel oldu
Gençlik güzel şey ♥


Test çözerken level atladık 😂😂😂


Bu çocuklar yüzünden sınav gözetmeni de oldum ya başka da bir şey demiyorum 😂😂😂😂

LGS deneme
Çok ciddiler kıyamam
Burda şımardığıma bakmayın
Ben de çok ciddiyim vallahi
Gülsem mi ağlasam mı halleri bunlar


Spor ayakkabı sezonunu açtıysam bahar gelmiş demektir 🌈🌺🌼🌸🌿

Şebo halleri
Botlara ölüm
Yaşasın bahar geldi
Isınsın kemiklerimiz azıcık


Biri delikanlı biri genç kız oldu artık... 
Yalnız bir tiyatro oyununa gidecek kadar hem de 😇 
Sanat yolunuzdan hiç eksik olmasın çocuklar 😉

Gençler tiyatroda, analar gıybette
Benim öksürük krizlerim engel
Diğer anne izlemişti zaten
Yoksa kusur kalmazdık bizde
Pınar Ayhan / Orada Duruverseydi Zaman


Bu yaz hummalı bir çalışmayla bu çadırı dikmişlerdi bizimkiler ama bu kadar güzel durabileceğini tahmin etmemiştim. 
Azıcık fesat mıyım neyim 😂😂😂
 Neyse efenim çadır ⛺️ bahane, mutluluk şahane... 
Herkese içindeki çocukla mutlu kahkahalar atacağı bir Pazar diliyorum, mutlu pazarlar 🌈 ☀️ 😘😘 

Teyzesinin kuzusu
Sevdiceğim, özlediğim
İnsanın maharetli bir anneannesi olması güzel şey tabi
I love my çadır diye tepindirir mutluluktan
Aney bize de teraslı verandalı çift kat bir çadır diksene 😂😂😂


Evin ergenlerini çiftledik bugün :))


Güzel bir gecenin anısı olarak burada kalsın bu fotoğraf bence ;)


Kuzucuklar, sevgi pıtırcıkları ♥
Tazeleniyorum her defasında enerjileriyle
İyi ki varsınız


Bulma Şebo emi 😂😂😂

48 yorum:

  1. Bitsin şu sınav, çocukların bir sıkıntısı çıksın hayatımızdan. Kılavuz da yayınlandı bakalım...

    YanıtlaSil
  2. Şebocum o çadıra nasıl hastayım bi bilsen ;))) Şimdi anacığıma gönderesim ve bana da bundan dik diyesim geldi hatta yine ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel sen anamla birlikte dikin :))) İkiniz birleşince şahanenin şahanesini yaparsınız eminim ♥

      Sil
  3. Benim de çok tatile gidesim var. Üfff, hem de nasıl gidesim var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu ara tatile değil evde yataktan çıkmayasım var Handan. Baksana yorumlara bile 1 ay sonra yanıt yazıyorum :/

      Sil
  4. Allah kolaylık versin, çocuklara başarılar.

    YanıtlaSil
  5. tatile hepimizin ihtiyacı var, bakalım kimler nerelere gidecek.

    YanıtlaSil
  6. ne güzel bi yazı olmuş öyle
    instagram derlemesi süper olmuş

    YanıtlaSil
  7. Şebnem'im... Sana kafa dinlemelik bir tatil diliyorum.

    YanıtlaSil
  8. seçmeler ergenler keyifli ev halleri hepsi de harikaydı...o sınav olayı seneye bizde de var...Allah kuzucuklarımıza zihin açıklığı versin inşallah...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Offf...
      Seneye şimdiden bol enerji depola. Vallahi ben,im yetmedi bu sene enerjim...

      Sil
  9. Öyle bir çadırda çocuk olup, hiçbir şey düşünmeden evcilik oynayasım geldi:)

    YanıtlaSil
  10. az kaldı sınava stresiniz bitecek inşallah:)

    YanıtlaSil
  11. anılar bir sürü ve sımsıcak...

    YanıtlaSil
  12. Şebo eviniz o kadar neşeli görünüyor ki fotoğraflarda...Enerjini nasıl güzel yansıtmışsın. Keyfiniz, kahkahanız hep daim olsun...

    YanıtlaSil
  13. Oytun hanım yazamadığınız haliniz buysa yazabildiğiniz anlar harika işler çıkacak desenize. Kuzular çok şeker. Çocuklar, hayatımızın uçurumlarından bizi alan yegane sihirli varlıklar diyorum be onlara. Maşallah nazar değmesin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazabildiğim zamanları özlüyorum. Böyle ceee diyip kaçmak hoşuma gitmiyor ama el mecbur şu aralar.
      Çok teşekkürler

      Sil
  14. Bir ayda ne cok sey yasaniyor degil mi canim 😊

    YanıtlaSil
  15. neşeniz eksik olmasın şebooom, hayıflanırken bile eğleniyon kız sen içten içe , bak buraya kadar geldi gülümsemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Ay benim güzel arkadaşım mı gelmiş.
      Özlemiştim buralarda görmeyi seni...
      Kaybolma ortalardan yakında ben de döneceğim.

      Sil
  16. Hayat sana ve sevdiklerine hep güzel şeyler göstersin Sebo...
    Optum.

    YanıtlaSil
  17. Çadırın güzelliği ne öyle ya! Bayıldım:)

    YanıtlaSil
  18. Yazamayan bir kişi daha ister misin, ben de farklı nedenlerin karmaşası en çok da yazamamak derdinden uzuuun bir süre yoktum diyorum döndüğümü haber verirken. İçerik yine çok güzel. Bu arada ben seni mimledim ki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy yokkken bir de mimlenmişim ben...
      Geleceğim, yakında, ümit ediyorum :))

      Sil
  19. Şebo hanım, örümceklendi buralar. Nisan bitiyor huuuu. Havalandır azıcık ilgilen sağla solla. Hadi kızım hadi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu gördüm ama yok be kuşum havalandıramadım bir türlü buraları. En azından yorumları yanıtlayayım dedim ki kendimden utandım handan. 1 aydan fazla olmuş yahu :/
      Az kaldı söz geleceğim

      Sil
  20. LGS Annesi sınav yaklaştıkça arayı açtınız :))) Hadi az kaldı neyse ki instadan görüyorum ben sizi. Oğluşş çok tatlı oldu, elimizde büyüdüüü ♥♥♥
    Şimdiden başarılar yakışıklıya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım benim çok teşekkür ediyorum. Bu sınav telaşı bizi perişan etti gerçekten de. Çok teşekkür ediyorum ♥

      Sil
  21. bloga ben de vakit ayıramıyorum hiç, ama elime geçen ilk fırsatta geliyorum. Ah bu veletler yok mu? olsun, canları sağolsun. :) çok hoş fotolar bunlar. ayrıca sınavda da başarılar diliyorum. umarım emeklerinizin karşılığını alırsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok gecikmeli olarak yorumunuza yanıt veriyorum kusuruma bakmayın. Sınavımız iyi geçti, hatta istediğimiz ikinci okula yerleştik şükür. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için ♥

      Sil
  22. Şebooo nerelerdesin? Dilerim her şey yolundadir. Benim Instagram'im da yok ki haber alamiyorum hic :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh canım benim. Bloga o kadar girmiyormuşum ki yorumunu bile şimdi görüyorum. İyiyim, sorun yok. Sınav telaşı, kardeşimin gelmesi, iş yoğunluğu derken yazamamıştım. İnşallah artık burada olacağım ♥

      Sil
  23. Yaz kız cadı sekreter; kraliçemiz Şebo hanım, özel jetle evinden alınacak, kendisine en yakışıklı ve de centilmeninden bir vale eşlik edecek, limuzininen bloga bırakılacak, işi bitince gene limuzininen blogdan alınıp bizim eve getirilecek. Hazırlık yaptım çaya, vallahi gebertirim, o Şebo hanım buraya gelecek😂😂😂. Ayol ben bile döndüm, sen de dön..” Dön geeeell, dön gel artıııkk “ diyor Funda Arar bacı bile 😂😂😂. Bitsin bu hasret diyeceğim ve fekaaatt bu laf zamanında bitmemesi gereken hasretler için kullanıldığından artı benim için gükümsüzdür 😂😂😂 Yalnız bir şey dicaaamm, galiba buraya kadar hiç hatasız yazdım ben 😳. Yazdım de mi 😵. Nassıııll özledim Şebom, cansın 😘😘😘❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amanınnnnn benim sevda kuşum gelmiş ♥
      Ben gelene kadar sen gitmemişsindir inşallah. Vallahi çok üzülürüm. Hafta başından itibaren inşallah buralarda olacağım ♥
      Çok özledim sizi bendeeeee ♥

      Sil
  24. Selamlar blogunuzu takpteyim sizde beni takip ederseniz çok mutlu olurum birde blogumda bir mim mevcut onuda blogunuzda cevaplarsanız sevinçten havalara uçarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk fırsatta ziyaretinize geleceğim...
      Sevgiler

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)