25 Ağustos 2020

hamarat Şebo bildiriyor :))

Kirpi yavrusunu pamuğum diye severmiş ya benimki de o hesap :)) 
İki dürttüm diye kendimi hamarat yaptım :))) 
Yarım işler kraliçesi olarak elimdeki işi bitirince kendimi çok mutlu hissediyorum ne yapayım ♥


Öncelikle battaniyemi göstereyim size... Mini bir bebe battaniyesi ördüm... 
Ege'mizin haberini alır almaz başlamıştım, iyi ki hemen başlamışım ancak bitirdim... 
Çoccuğumun doğumuna yetiştirdim... 
Hoş bu yaz sıcaklarında kullanılmaz ama olsun, içim rahat en azından.



Bu dalga motifini çok seviyorum ben. 
Hem yapımı çok kolay hem de renklerin birbirine geçişini seviyorum. 
Genelde bu tarz işlerde soft renkler daha güzel duruyor. 


İkinci işim ne istersen kılıfları :)))



Ne istersen kılıfı neden dedim peki :))
Ben genelde bu kılıfları kitap kılıfı olarak kullanıyorum. Ceplerine kalemimi, post-it lerimi koyuyorum. Çantamda kitaplar yıpranmıyor böylelikle
Ama pekala makyaj çantası olabilir, ıvırzıvır koyulabilir.


Aslında dikeli çok olmuştu... Amerikan bezini bu tarz işlerde çok seviyorum ben...
Fakat çok sade olunca kullanmak içimden gelmemişti, bir kenarda öylece bekliyordu.
Birkaç motif birleştirerek üzerine diktim.
Bu hali daha sevimli oldu.


Hele ayıcıklı olan...
Şimdi yine bu tarzda çantalar örüyorum... Küçük küçük bitirmesi kolay...
Hediye için elimin altında olması da ayrıca güzel oluyor....

Kucak dolusu sevgiler herkese ♥


40 yorum:

  1. Eline sağlık, harika olmuşlar 👍👍

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık, çok güzel olmuşlar. Hamarat denmeyi hak etmişsin bence :)

    YanıtlaSil
  3. Çantasında kitaplar yıpranmasın diye kitaplarını kılıflara koyanları seviyorum ben Şebom yaa:) Ben de bir ipad kılıfına koyuyorum. Ahahaha :)
    Ne güzel yorum yazmışsın bana öyle sen. Ben de sıkı sıkı sarıldım sana. İnsan hiç görmediği birini nasıl bu kadar sever ya? iyi ki hayatımdasın güzel Şebom.
    Çook öpüyorum seni ve bebecik sağlıklı günlerde kullansın battaniyesini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de iyi ki varsın Özlemcim ♥ O kadar güzel şeyler katabiliyorsunki hayatıma uzaktan uzaktan ♥
      Kocaman öptüm canım seni :)

      Sil
  4. eline sağlık iyi günlerde kullanılsın.

    YanıtlaSil
  5. Epey çalışmışsın ellerine sağlık. Ben elişlerini iyice boşladım artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin tarla işlerin zaten başlı başına bir iş. Kış gelsin yaparsın yine ;)

      Sil
  6. Ay battaniyeye bayıldım, ne soft renkler onlar. Yarım işleri bitirmek kolay mı şekerim, tabi ki öyle hissedeceksin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Kadriyecim ♥ Çok severek ördüm :)

      Sil
  7. Ellerine sağlık, hepsi çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  8. eveet dalga çokoş :) o kılıflara bol çikolata koymalı :)

    YanıtlaSil
  9. Selam beni hatırladın mı bilmem, az önce kendi bloğumundaki yazıları düzenliyordum, senin benim bloğa yaptığın yorumu okudum taa yıllar önceki:) selam vermeye geleyim dedim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa hatırlamazmıyım hiç :))
      Kaybetmiştim ben seni, hatta ben de eski bir yazıdaki yorumunu okumuştum geçen gün. nerelerde ki demiştim.
      Seni yeniden bulduğuma sevindim arkadaşım ♥

      Sil
  10. bak baak neler de yaparmış :) o kılıflardan olsa bende iki günlük olur. içine her şeyi tıkarım renk menk kalmaz.

    YanıtlaSil
  11. Ege'ye dalgalı model çok uygun olmuş biliyor musun denizi bol rüyalarla büyür inşallah. Çok amaçlı kılıfa da bayildim. Doğal duruyor. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir dilek dilemiş Ege kuşuma Zulal ♥ Öpüyorum seni ♥

      Sil
  12. Çok ciciler, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  13. Şahanesin ellerin dert görmesin, battaniyen renkler müthiş sağlıkla kullansın miniş, çok amaçlı çanta da öyle, hamaratsın hemde çok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin yanında bizim esamemiz okunmaz hayatım :))) Senin köşenden geçebilirsem ne mutlu bana işte ♥

      Sil
  14. Neden burdan da ses etmeyeyim dedim :D

    Yipranmasin diye kitaplari kilifla cantana koyman cok tatli degil de ne. ♥

    Ve o battaniyenin renkleri ne guzelmis, soft, pastel renkleri cok seviyorum, guzel gunlerde kullansinlar, ellerine saglik Sebocum:) Hamarat Sebocum mu demeliydim acaba :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemen iyi ki ses ettin, iyice merak etmiştim artık.
      Öpüyorum seni ve şımardım bak heheeeee :))

      Sil
  15. Oy oy, ellerine sağlık! Çok güzel olmuşlar. Dalgalı battaniyeden ben de yapayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sezercim çok kolay ilerliyor, bence de yap. Lazım olur bir gün ;)

      Sil
  16. Ne güzel olmuş, renkler dinlendiriyor tam bebek renkleri ❤️ Elinize sağlık!

    YanıtlaSil
  17. Kendine hamarat demekte haklısın bence. İkisi de çok güzel olmuş. Kitap kılıflarına eklediğin motifleri daha canlı renklerde yaparsan daha güzel olabilir. Emeğine sağlık :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyeni dinleyeceğim hayatım :))) Teşekkür ederim ♥

      Sil
  18. Ne güzel şeyler yapmışsın eline sağlık ☺️

    YanıtlaSil
  19. Ben de ağzı büzülen çantalar dikmiştim. El işini seven arkadaşlarıma hediye ettim.var
    Adları yoktu ama şimdi var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaaaa :)) Sizinkiler de ne istersen çantası işte :))

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)