4 Eylül 2020

Ağustos bitti bile...

Günler, haftalar hatta aylar çok hızlı geçiyor... Bırak bu ayı ben yazın bile nasıl geçtiğini anlamadım... Çok meşgalem olduğu da yok aslında... Zamanın işlerle bir ilişkisi olmadığı böylece kanıtlanmış oldu 😉

Bu ay mutlu mutlu paylaşımların peşindeydim ben sevgili Özlem sayesinde... 100 mutlu gün için... Yapar mıyım yapamaz mıyım derken 1/3 ü bitti bile.... O zaman haydi insta seçmecelerine :)



Uzaktan eğitim için hazırmış 😂😂😂 
Anlaşmamızı imzaladık, kurallarımızı koyduk, inşallah kavga gürültü çıkmayacak 
Hadi hayırlısı 🙈

Bu dönemi tüm çocuklarımız en hayırlı şekilde atlatır inşallah, her şeyden önce sağlık ❤️

Geçen dönem uzaktan uzaktan Oytun'a işlememişti
Çünkü izlemek istememişti
Bu sefer istek arttı mı tabiki hayır
Sorumluluklarını yerine getirmesi konusunda uzlaştık sadece
Sanırım yani


“Teyzeeeee nasılsın, Şakir’i çağırsanaaa” diye başladık 😂😂 
Amaç Şakir olabilir ama olsun bıcır bıcır sesini duydum ya 😍

Evde bir baykuş kuklam var, ismi Şakir. 
Arden’in ilgisini çekmek için çıkmıştı ortaya, şimdi baki oldu 😂😂 
Şakir’le konuşunca çocuğumun gülleri açıyor. 
Teyzesinin evde baykuş beslediğini inanmıştı, bu yaz kukla olduğunu ortaya çıkartacaktık ama kısmet olmadı. 
O da hafiften çakıyor artık ama bozmuyor eğlenceyi. 
Geçenlerde bir ağaçta baykuş görmüşler, Şakir’in arkadaşı Şakira demişler. 
Onu anlattı bıcır bıcır. Bizde selam söyledik Şakira’ya 😂😂😂

Arden seni çoookkk seviyorum paşam 😍😍

Mutluluğun en güzeli hasret gidermek sevdiklerimizle 
100 happy days / volume 27 
Şakir de seni çok seviyor Arden


Bir pestil işine sardım ki sormayın :)))
Elime yüzüme de bulaştırmadım üstelik ♥


Bu biiirrr göz hakkı 😂
Bu biiirrrr yürüyüş ganimeti 😉
Bu biirrr vergi dönüşümü 🤪
Bu biirrrr mutluluk sebebi 🥰

100 happy days / volume 26
Yürüdüğümüz parkta gözümüzü dikmiştik
Bugün nihayete erdik
Biz bu ağaçtan daha çok göz hakkı alırız
Kızaranlar itina ile toplanır


Uzun süre sonra cağnımm blogları okudum, ne iyi geldi.. 
Yine notlar aldım, yine kıkırdadım, azıcık hüzünlendim... 
İyi ki varsınız ve iyi ki paylaşıyorsunuz dedim yine çokça 
❤️ Biz birlikte çok güzeliz 💪🏻

100 happy days volume 25
Bloglar candır
Kitaplar, filmler, yaşanmışlıklar
Deneyimlerine güvendiğim ne kadar çok insan var ♥


Olmuş incirin reçelini daha çok seviyorum ben. 
Şekeri karamelize edip tarçın kabuğuyla kaynatıyorum. 
Sonuç missss 😋

100 happy days / volume 23 
İncir reçeli mutluluğu 
Filmi de ne güzeldir
Aklıma geldi birden


Mutluluk için bazen bir patlıcanlı börek, bazen kuşlu bir tabak, bazen de çekme beni çekmeeee diye bağırmak lazım gelebilir. 
Ya da hepsiiii bir arada o anı süsleyebilir  
İyi ki 😍😍

100 happy days / volume 22 
En kötü günümüz böyle olsun


King mutluluğu, hele bir de 1,5 porsiyon çıkmışsan misss vallahi 😂😂😂

100 happy days  / volume 
21
Aman sinek ikiye dikkat 
Maça da katıldı aramıza
Güldürme güldürme 😂😂


Bir dilim mutluluk 🙈

100 happy days / volume 12 
Yemek yemek aşktır 
Bir de kilo yapmasa
Lop lop et olsun demiyoruz asla
Yerine ne diyoruz bilmiyorum ama 
Aklım sütlü baklavada şu an


Huzur ❤️

100 happy days / volume 8 
Yorgun ve bitkin vücuduma ne iyi geldi bu sakinlik
Gerçi aşağıdaki balkonda bir baklava tepsisi mevzuu vardı sakız gibi uzatılan 
Bir süre sonra kulaklarım sağırlaştı şükür onlara 
Neymiş, balkonlarda son ses konuşmamak gerekiyormuş
Herkese iyi geceler


Kahve ❤️ Mozaik Pasta
Mutluluk sebebi değildir de nedir 😉

100 happy days  / volume 4
Bayram boyunca kahve içmeyi unuttuk desem 
Bayram kahvesi son güne kaldı
Mozaik pasta şahane olmuş yalnız
Ellerime sağlık


Bugünün misss kokulusu olur kendisi 😋 
Bıyık altından gülen arkadaşın konumuzla alakası yok 😂😂😂

100 happy days / volume 3 
Kokusu ruhuma şifa, tadı damağıma 
Mide de bayram


Elma görünümlü armuta da eyvallah ♥


Tadı enfes mi enfesti ♥


Herkese mutlu hafta sonları ♥

26 yorum:

  1. Ne güzel mutluluklarmış bunlar

    YanıtlaSil
  2. küçük kıymetli mutluluklar :) koca göbekli narlar yakında ağaçlarda çatlar :)

    YanıtlaSil
  3. valla çok keyifli senin fotiler ve notlar, keyifli hayaat :) mozaik pasta da en sevdiğiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ne zamandır yapmıyordum mozaik, bünyeme iyi geldi :)

      Sil
  4. BA YIL DIM ne güzel iç açıcı bir yazı
    benim de mutluluk nedenim oldun
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Senin ne kadar sevimli yeğenlerin var öyle :)) Güldüğün fotoğraflara da bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Yurdagülcüm, şımardım bak ♥

      Sil
  6. Cok tatlisiniz Sebo.Bak aklima mozaik pasta soktun,yillar var ki yapmadim.Asure bitsin belki onu yaparim ama yok islak kek yapacagim,hatta bugun su meshur kare pasabahce borcamindan buldum diye bir sevindim ki sorma gitsin. Nice tatli mutluluklara canim benim,evet evet blog candir cannnn! eat pray love,beni hep cok iyi hissettirir.sarildim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok uzun zamandır yapmamıştım, Oytun tadını unutmuşum ben bunun diye diye yedi :)))
      Islak kek uffff ♥ Dur ben de yapayım :))

      Sil
  7. Fotoğraflar beni de mutlu etti. Sana yazmayı unuttum. Sende mozaik pasta görünce ben de yaptım :-) Çok severim ama yıllardır yapmıyordum, sen vesile olmuş oldun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohhh ellerine sağlık Şulecim, iyi yapmışsın ♥

      Sil
  8. Ne güzelmiş. Yapsam mı ki?

    YanıtlaSil
  9. offf tatlılarrr <3

    Blog plus ne imiş ki, ilk kez duydum.

    Kartpostallar da harika :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Not ettim ama ben de incelemedim daha iyi mi :(

      Sil
  10. En son fotoğrafta o kaşık dökmeyi paylaşmayaydın iyiydi Şebo. Akşam akşam offff :)

    YanıtlaSil
  11. hepsi çok güzel ama narlara bayıldım!

    YanıtlaSil
  12. Biz okula gidiyoruz ama hep huzursuzuz ☹️

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)