11 Ekim 2022

menopoz antropozu döver bence

Şebo bu da nereden aklına geldi derseniz, şu netfliş dizisi Antropoz'dan geldi :)

Antropoz; tamamen bence her şey bitiyor, geç kalıyorum duygusundan ibaret. Tabi ki fizyolojik bazı gerilemeler de mevcut... Ama bir menopoz gibi değil bence🙈

Gecenin bir yarısında alev alev yanarak uyansınlar bakıyım...
Ya da hiç olmayacak yerde kış vakti terden sırılsıklam olsunlar...
Pembe gömlek giyip, o terden kurtulmak imkansız :)
Kemikleri onların da güçsüzleşiyor evet ama bir kadına oranla 1/10 oranındaki hızla... 
Erkek blogger arkadaşlarıma saygısızlık, durumlarını hafife almak gibi olacak ama maksadımın bu olmadığının şiddetle altını çiziyorum. Hissiyatım bu yönde... Ya da bana bugün buradan gözüktüler :)

İşler yoğun, nefes aldırmıyor...
Öğle tatillerindeki kahve molamı bile pc başında birilerine laf yetiştirirken yapıyorum...
Dengemi bozuyor bu...
Bir de şu ateş basmalar başladı ki, yangın var diye bağırasım geliyor çoğunlukla....
Al kendini at aşağı :/

Evde kendime alan açabiliyorum artık... Oytun tuşlu telefona geçtiğinden beri o ders çalışırken kendi kabuğuma çekilebiliyorum... Kendimi sürekli tetikte tutmama gerek kalmıyor... 
En ufak boşluğunda benimle temasa geçip mırlanıyor sadece... Bu da en sevdiğim kısmı oldu bu işin...
Dokunuyoruz, konuşuyoruz, sarılıyoruz...
Sonra yeniden güç toplayıp geçiyor masasına... 
Henüz hızlı değil, hızlanması zaman alacak ama en azından dikkati dağılmıyor...

Bugün bir videoya rast geldim instagramda...
Burada paylaşabilecek miyim bilmiyorum ama
Bir linkini bırakabilirim bence..
Bugün şarkı niyetine bırakıyorum bu linki size...
İyi akşamlar :)

https://www.instagram.com/p/CiXmk1FIVV6/  link 




20 yorum:

  1. vallahi yaz başında başlayan menopoz atakları şimdiden mahvetti beni. allah hepimizin yardımcısı olsun :)

    benim lisedeki hocam "üniversite sınavına hazırlanmak maraton koşmak gibidir, 100 metre koşucusu değilsiniz, tüm enerjiyi ilk 2 ayda harcayıp sonra yatacağınıza, kararalı ama nispeten yavaş bir tempoda koşun" demişti. oytun da o yüzden hızla başlamamıştır belki, bilinçli çocuk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule hocam, mir hocam ♥ Pozitif yönlendirmenize hayranım vallahi... İnsanın gazını 1 dakikada alırsın sen :))) Balıkesir'e ne zaman taşınıyorsun :))))

      Sil
  2. keyifli bir okuma oldu, çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Menopoz andropoz dan büyük müdür valla bilemiyorum. Ama Andropoz dizisinin devasa afişini bizim işyerinin karşısına asmışlar, camdan ona bakarken bu yazıyı okumak komik geldi.: )
    Tuşlu telefon işe yaradı sanırım, gelişmeleri bekleriz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heyt beeee :))) Ben de böyle bir şeye denk gelsem ahanda bir işaret derdim :))
      Tuşlu telefon işe yaramaz mı hiç, gerelim hattı boşalıyor resmen evdeki :)

      Sil
  4. annemin menapozu amanin korku filmi gibiydi hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaa :) benimki de her an ürkünçleşebilir :))

      Sil
  5. Daha izleyemedim merak ediyorum diziyi, dizi hakkında bişi dememişsin :P

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. hahhaaaa :)) benim demesen kim bu derdim vallahi :)

      Sil
  7. Şebnemcim, ben buralarda değilken sen sık sık yazmışsın:) Ne de iyi yapmışsın. Geri dönüp hepsini okudum inan:) Kocaman öpüyorum seni... Üniversite öğrenci adayı yakışıklı Oytun'a da kolaylıklar diliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sezercim ♥ Ne özledim sizi anlatamam.
      Ben de kocaman öpüyorum seni ♥

      Sil
  8. Ah canım dilerim çok zorlamadan atlatasın, bir de menapoz var değil mi çok uzakta olmayıp pusuda bekleyen :/ Oytun'a maşallah bence süper ve disiplinli, aynı şeyi yapabildiğimizi söyleyemeyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaa :) Menapoz bir gün hepimize ceeee demek için kapının arkasında saklanıyor bence :))

      Oytun aslında çok disiplinli değil Derya, sıkıştırmak gerekiyor sürekli. Ben haydi demek konusunda çok ısrarcıyım galiba :)))

      Sil
  9. Ateş basması olayı bana da oluyor. Kendimi hemen banyoya atmazsam çatlayacakmış gibi hissediyorum. Adana'da yaşamam da işleri kolaylaştırmıyor.

    Oytun henüz vazgeçmedi mi? Etkilendim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adana sıcağı ve ateş basmaları hahahaaa :) Mükemmel ikili...

      Oytun vazgeçebilir aslında her an ama ben vazgeçmedim Şule :))

      Sil
  10. Diziyi ben de çok görüyorum bu aralar :))
    Ben de cinsiyetçi davranmak istemiyorum ama kadın olmak her durumda daha zor diye düşünüyorum ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun cinsiyetçilikle alakası yok bence, onlar da kabul etsinler anlaşalım bence :))

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)