11 Nisan 2018

Blog Yazarlarını Tanıma Mimi ♥


Sevgili Kadriyecim (Biz Kimiz, Kadınız) mimlemişti geçen günlerde.... Böyle kendimizle ilgili yazdığımız mimleri okumayı çok seviyorum ben... Birbirimizi daha çok tanıma imkânı buluyoruz. Etkileşimimiz artıyor sanki...

Hazır da kısa bir boşluğum varken fırsat fırsatdır ve hemen soruları yanıtlamaya başlıyorum...

1- Nerelisin?

Aslen Ankaralıyım.... İlkokul çağlarımda çıktım babamın görevi gereği... Gezip gezip konuşlandım Balıkesir'e işte...  Tüm akrabalarım hâlâ Ankara'da ama... O yüzden bağımız kopmuş değil memleketimle...

2- Burcun nedir?

Tam bir yayım ben ♥ Günlük kahve falı niyetine bir doz burç yorumu almaya bayılırım mesela ;)




3- Bloglarda en çok ilgini çeken şeyler nedir?

Bu sene 10. yılımın içindeyim... O kadar çok şey öğrendim ki ben blog arkadaşlarımdan... Kimi zaman fotoğraflarıyla, kimi zaman yaptıklarıyla, kimi zaman yazdıklarıyla, kimi zaman yorumlarıyla dokundular hayatıma benim... Hepsi ama hepsi iyi ki varlar ♥

4- En sevdiğin mevsim?

İlkbaharı yeşili ve uyanışı için, yazı da tatili ve denizi için çok severim ben...


5- Yabancı dil biliyor musun?

Sular seller gibi Türkçe konuşuyorum hahahahahaaa :))
Şaka bir yana yabancı dil konusunda çok da maharetli değilim... Anlama potansiyelim idare eder ama konuşmaya kalkınca ebelübülebe oluyorum...


6- Boş zamanlarını nasıl değerlendiriyorsun?

Boş boş oturduğum çoktur gerçi ama 😂😂😂 enerjim gelirse sevdiğim şeyleri yapıyorum... Blog, kitap, film gibi gibi...

7-  En son hangi kitabı okudun?

En son Ahmet Ümit'in Kırlangıç Çığlığı'nı bitirdim...

8- Hayatında pişman olduğun bir şeyi anlatır mısın?

Çok ahahlanmayı sevmem... Son pişmanlık da fayda etmez biliyorsunuz... Olan olmuştur, yaşanmış ve bitmiştir... Bilmem açıklayıcı oldum mu :))

9- Tuttuğun takım var mı?

Takımdakileri say derseniz sayamam ama babamdan miras Fenerbahçeliyim :)) Oytun da Fenerli ♥

10- Çantandan eksik etmediğin şeylerden bazılarını yazabilir misin?

Ağrı kesicisiz ve kas gevşeticisiz bir çanta düşünemiyorum. Belim ve dizimle ilgili sıkıntım olduğundan her daim yanımda tutarım..
Okusam da okumasam da kitabım çantamdadır...
Gerisi bildiğiniz şeyler...

11- En sevdiğin içecek?

Çaycıyım ben... İlle de çay ♥

12- Ve son olarak blogundan hiç para kazandın mı?

Hiç :)) Bunu düşünmedim bile...


Biliyorum bir çok kişi bu mimi yaptı... Ben yine de adettendir diyerek;

Çocuklarla Evde Eğitici Aktiviteler
Gürültü
Yaşam İzi 

arkadaşlarıma yapmak isterseniz haydi diyorum ;)

37 yorum:

  1. Yaptım bile, şimdi yayınladım. Davet için teşekkürler. 💐

    YanıtlaSil
  2. oh, mis, missss... (Bamya tohumuna başladın di mi?);))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok başlayamadım canım, bulamadım çünkü.
      Aktarıma rica ettim getirecek bu ay...
      Ağrılardan kurtulacağız sonra inşallah, maşallah ♥

      Sil
  3. Ahh Şebocum Balıkesir'li olmuş Ankara'lısın yani bende Ankara'lı olmuş Bursa'lıyım :)))) Her yer bizim memleketimiz. Hemşehriyiz yani:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yer bizim be Kadriye :)))
      Heryerden yakınız birbirimize ;)

      Sil
  4. Fenerbahçe, Ankara ve çay üç ortak yönümüz:))) dördüncü keşke ikimizde de olmayaydı bel ağrısı:(((((ah çekmeyen bilmez:(((çok geçmiş olsun...:(
    Haklısın pişmanlık fayda etmiyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O bel ağrısı keşke ortak yönümüz olmayaydı da sen de de ben de de olmayaydı be canım :/

      Sil
  5. Yay :) En son polisiye okudum ben de :)

    YanıtlaSil
  6. Çok seviyorum bu mimleri ben ya ne güzel cevaplar vermişsiniz :D Bende çay tiryakisiyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum bu mimleri Elif, sanki bizi birbirimize daha yakınlaştırıyor ;)

      Sil
  7. Heheeh anlama idare eder konuşma ebelübülebe bende de :) Bir de gevezelik olunca çok acı verici oluyor anlayıp konuşamama hali. Meselâ Kanada'da çatlayacaktım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak o gevezelik sözkonusu olunca çatlamamak elde değil hahahaaa :))
      Birtane cihaz olsa biz konuşsak o tercüme etse falan filan....
      :))
      Çok hayalperestim biliyorum... O alet olaydı kim kendini kasar da öğrenirdi di mi ama :))

      Sil
  8. Yay demek. Bosuna dememisler deli deliyi dakkada bulur diye ;))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaa :)) Dakkada hem de :))))
      Yayına kurban senin ♥

      Sil
  9. Balıkesir, çay, çantada kitap ve ah vah! etmezgillerden oluşumuz...seninle ortak noktalarımız :) Bloglar iyiki var hayatımızda.. sıcacık enerjinle, ışığınla sende iyi ki varsın Şebnemcim. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki sen de vardın Esincim ♥
      Çok keyifli aynı ortak noktalarımızın olduğu kişilerle hissiyatlarımızı paylaşmak ♥

      Sil
  10. Boş boş oturup enerjim gelirse sevdiğim şeyleri yapıyorum lafında kendimi buldum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay buna çok sevindim, yalnız değilim heyoooo :)))

      Sil
  11. Kahve de severim ama çay çay ille de çay! Hele sabah çayımı içmeden güne başlamış bile saymıyorum kendimi.

    Bu arada benim de yükselenim Yay. Ee o zaman yarı burç kardeşi sayılırız :,p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen şu hastane işlerinde özellikle çay içmeden başlıyorum ya güne, sanki işler rast gitmiyor gibi oluyorum :)

      Yaşasın burç kardeşliği, yükselen yaysa diğer ana borcu çoktan yola getirmiştir zaten ;)

      Sil
  12. Cok tatlisin ki sen 😍. 10yili duyunca gözlerim kocaman oldu 🙄. Darisi basimiza ben daha 4.yila giris yapacagim 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günler su gibi geçiyor, başladığım yıllarda o kadar acemiydim ki :))Seninle şahane 10'lar kutlayacağız emin ol ♥

      Öptüm seni komacannnn hem de ♥

      Sil
    2. Insallah canim 😍😍😍

      Sil
  13. Bizim buranın kızısın demek :) Angara :) Benim de kişisel haritamda bolca yay var :) Özgürlükçü burç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Angara tabi ya :)))
      Yaşasın özgürlük o zaman ♥

      Sil
  14. Kırlangıç Çığlığı'na ben de bu hafta başlayacağım. Ahmet Ümit'i okumayı özlemiştim, çok iyi oldu yeni kitap çıkarması.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle Komiser Nevzat'ın yeniden dönmesi çok güzel oldu Şule ♥

      Sil
  15. Ankara'nın bağlarıda büklüm büklüm yolları...
    Ne zaman Ankara'ya gelecen de görecem ben seni.

    Seviyom gız ben seni Angaralı.ben yeni Angaralı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankaraya ilk geldiğimde sende alacağım soluğu Merihcim ben zaten ♥

      Sil
  16. Aaa mimlenmişim, şimdi gördüm. Şimd, tatil yazıları yazıyorum bitince kısmetse yapıcam bu mimi.Öpüyorum kocaman...

    YanıtlaSil
  17. Google da aratırken blog yazarları tanıma mimini sizinde yapmış olduğunuzu gördüm ve keyifle okudum. Bugün bende bu mim hakkında paylaşım yaptım uğramak isterseniz beklerim. :) ...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu aralar kimseye uğrayamadım. Yazına bile çok geç yanıt verebiliyorum. En kısa zamanda görüşmek üzere..
      Sevgiler

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)