1 Kasım 2008

BİRKAÇ İLAVE YAPMAK İSTEDİM...

Mustafa filmini beğendiğimi yazmıştım bir önceki yazımda. Basında, internette o kadar çok eleştirisel yazılar okudum ve dinledimki bende birşeyler demeden geçemedim. Atatürk'e hakaret olarak görenler ve sakın izlemeyin aman ha hele çocuklara tüüü kakaaa boyutunda eleştiriler üstelik. Birden kendimden endişelenmeye bile başladım. Bende mi bir tuhaflık var diye....

Ama hayır.... Atatürk benim için aynı Atatürk... Filmi izlemeden öncede aynı şeyleri düşünüyordum şimdi de... Ben sadece Mustafayı izledim... Endişeleri, korkuları, sevinçleri, hüznü olan insanı...

Kısa boylu imajı verildi diye aaaa ben 10 m. sanıyordum olmaz bu benim saygımı kaybetti demedim ki...

Aaaaa karanlıktan korkuyormuş yok yok ben bu insanı lider olarak nasıl kabul ettim demedim ki...

Aksine kendini tamamen bir kenara bırakıp ülke için çalışan, fedakar askeri gördüm ben... Ne istediğini bilen ve amacına ulaşmak için çabalayan kurtarıcıyı gördüm ben... Hasta yatağında tüm doktorların yatmalısın mutlaka söylemlerine rağmen sırf Hatay meselesi zora düşmesin diye hayatını vatanı için riske atan bir lider gördüm ben...

Biz zaten Atatürk'ü tanıyan, bilen ve gönülden bağlı insanlarız. Özel hayatındaki zaafları bizi etkileyemez ki... Can Dündar'ın bazı yerlerde abartılı bir ifadesi olmuş olabilir, bunu eleştirebiliriz... Ama bu film yüzünden imaj yıkımı olacağına katılmıyorum. Bakmasını bilmek lazım bence...

Benim baktığım yer çok güzel... Sizleri de beklerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)