10 Mayıs 2010

annemle, anneyim.....


Böceğim büyüdükçe anneler günümü daha keyifli, daha mutlu geçirir oldum.
Hele bu sefer ki tam şölen tadındaydı.
Cuma akşamı kocaman bir paketle karşıladı beni sürpriiiizzzz diyerek....
Öğretmeniyle birlikte hazırladıkları anneler günü sürpriz paketini nasılda keyifli verdi :)
Kocaman bir paket hemde...
İçinde küçücük elleriyle hazırladıkları kartlar, minik hamurlar, resimler....
O kadar heyecanladım ki fotoğrafını çekmeyi bile unutmuşum :)
Cumartesi günü okulumuzun anneler günü kahvaltısı, pazar anneler günü pikniği derken tam bir şölendi...
Anneciğimde yanımda olunca ağzım kulaklarımdaydı anlıyacağınız :)

Minik Böceğim;

Seninle hayat o kadar keyifli ki.... Bir gülümsemen bile hayatımı renklendiriyor...
Beni öpücük yağmuruna tutuyorsun ya, ömrüme ömür katıyorsun her öpücüğünle...
Sana her baktığımda o gülen gözlerini görmek dünyanın en güzel hediyesi bana...
İyiki gelmişsin hayatıma...
Hayatımı çiçek bahçesine çevirdiğin için binlerce teşekkürler bebeğim....

Biricik Annem;

40 lı yaşlara ramak kalsada, hala sanki ufacığım senin yanında :)
Şefkatli kollarını hiç esirgemedin bizden...
Yetiş dememi beklemeden her anımda yanımdaydın sorgusuz sualsiz...
Beni büyüttün bıkmadan şimdide oğlumu...
En büyük acılarında bile kendini unutup bizi sarmaladın, biz hissetmeyelim diye...
Ne yapsak hakkın ödenmez annem...
Ve ben bir anneler gününü daha senin yanında geçirdiğim için şükrediyorum bitanem...
İyi ki varsın... İyi ki annemsin....

1 yorum:

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)