25 Mayıs 2010

hayddaaaaa, buda nerden çıktı şimdi !!!!!!!



Sakin bir yaşam bizimkisi, hatta çoğunlukla rutine bağlanmış...
Hayatımızdaki en büyük renk ise malumunuz bizim minik böceğimiz....
Bazen küçük dilimi bile yutuyorum sayesinde :)

Orman diyince aklınıza ne gelir allahaşkına söylesenize bana bir...
Yürüyüş, temiz hava, çiçek, böcek, piknik dimi...
Yani benim aklıma bunlar geliyor...

Bizimki bugünlerde gece-orman-ateş üçlüsüne takıntılı...
Hııı dedim kamp yapmak istiyor, kesin izlediği bir filmden etkilendi....
Tamam oğlum dedim; Gökçe gelince yapalım biz bu işi (kızcağız gelince hangibirimizin isteğine yetişecekse artık) hahahaaaaa :)))
Bir çığlık bizimkinde Gökçe biliyormu yapmasını dedi....
!!!!!!! Neyi ??????
Ateş yakıcaz, marshmallow takıcaz sopalara, ateşte pişirip hooop atacağız ağzımıza.....
Neeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Şu şekerlemenin yazılışını bile google amcadan kopya çektim ben :)
Sen nerden bilirsin sopaya takılmasını annen bilmezken, at ağzına normal ye işte....
Bu kadar bilgisizliğe iyiki Gökçeye atmışım topu diye de şükretmedim değil hani hahaaaa :)))
Hazırla kendini teyzesi, ablanla paşasına bir ilk yaşat bakalım...
Bilmiyorsan da öğren gel; nede olsa bu işler amerikan icadı hahaaaaa :))))
Zor bir görev seni bekliyor burda :)))

PC: Hani önemli olan iç güzellikti. Kimdediyse halt etmiş vallahi.
Bizim 5 yaşındaki bücür bile arap bebeğimizi çirkin diye atıp uzun bacaklı sarışın üzerinde karşı cins tanıma eylemlerini gerçekleştiriyor :))
Buda böyle saçma bir notdu işte...

11 yorum:

  1. Bende uyuduğunu görünce hasta sandım yaff.. Bu çocuklar böyle tatlım bilmedikleri şey yok valla. Bu arada bebeğide süper yani ne yapsın arap kızını :)) he he..

    YanıtlaSil
  2. yanlış anlaşılmaya müsait bir foto koymuşum hakkaten yahu :)) ben yapıyorum arada böyle kel alaka fotolar....
    90-60-90 olunca herşey değişiyor galiba :)))

    YanıtlaSil
  3. Cok bilmisin teyzesi25 Mayıs 2010 23:43

    Cenem dustu!! Bu cocuk nerden biliyor gavur amerikan adetlerini???? Ben bile buraya geldikten sonra ogrendim.. ama hisleri kuvvetli ve agzinin tadini biliyor ..leziz oluyor :))Uzun yapilacaklar listemize bunu da ekledik, hadi bakalim :))

    YanıtlaSil
  4. :)) zavallı arap bebek:)
    şu marshmallow un kızarmış halini bende merak ediyorum:D

    YanıtlaSil
  5. teyzesi hangisine yetişeceksin bende bilemiyorum artık :))) ammavelakin bizim paşa fena gördüğün üzere hahaaaa :))

    YanıtlaSil
  6. biyasimadahagirdim;
    deneyince kesinlikle anlatacağım :)) eee görgüsüzün bir marshmallow u olmuş dedirtmezsem olmaz hahaaaaa :))

    YanıtlaSil
  7. Simdi gelismelerden uzak kaldim: Gerci eti puflari yerken cocuklugumuz bilmeden marsmallow yemekle gecmis ama bu cocuk bildigine gore orada zaten ayrica marshmallow satmaya basladilar da sadece ateste pisirmesi mi kaldi? yoksa marshmallowu da mi yanimda getiriyorum? Eger b sikkiysa harbi yine cenem dustu, bu cocuk nereden biliyor?

    YanıtlaSil
  8. bizim bu çocukla çenemiz daha çok düşer hahahaaa :)) sayesinde markette satıldığını öğrendik, benim aman lastik gibi diye baktığım ve almaya ne gerek dediğim şey marsmallowmuş :))
    sana pişirmesi kalıyor sadece yani :)))

    YanıtlaSil
  9. Ah, nedir bu sarışınlardan çektiğimiz. Bizimkinin de gözü hep sarışında. Naapsınlar arap bebeğiama di mi.

    YanıtlaSil
  10. sinemcim;
    :))) oytun çoğu şeyde adanın peşinden gidiyor zaten :)) çok çekeceğiz biz bunların sarışın merakından gibi geliyor bana :))

    YanıtlaSil
  11. Ablasi cok ara verdin , bir suru sey birikmistir meraktayim, yaz artik bloguna bir seyler!!!

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)