12 Mayıs 2010

bugün benim kardeşim mi doğmuş :)



Bu resmimize baktım saatlerce....
Parça parça düştü aklıma birşeyler...

Doğduğunu hatırlamıyorum, küçüktüm belkide ondan....
Tek hatırladığım o ana dair evdeki hasır sepetin, içinde sen, altından çıkan elbisem :), ve rahmetlik Osman dedemin kulağına ismini okuması.... Saçların elektrik çarpmış gibi dimdik haldeyken o sepetten bakışın birde...

Malatya' daki evimizdeki düşüp kafanı yarman... Bu resme bakıp o anı hatırlamamak imkansız, tam yerindeyiz zaten :) Seninle ilgili ilk büyük korkum.... Sana birşey olacak diye ödüm kopmuştu...

Liseden mezun olduğun günü hatırladım sonra... Büyüdüğünü ilk anladığım an o gündür... Onurun seni balo için almaya geldiği an işte :) Annem ve babam nasıl da heyecanlıydılar....

Günler geldi geçti üniversite bitmek üzere... Bitirme tezini sunacaksın ve arka sıralarda seni izliyorum senden daha heyecanlı... İlk büyük gururum da işte o andır....

İlk sana dair büyük hasretimse Amerikaya seni İstanbuldan yolcu ettiğimiz andır... Camın arkasından melun melun bakmadın mı? Hala içim sızlar o gidişine...

Balıklama hiç atlayamadığım halde çok biliyormuşum gibi sana bir kamp boyunca balıklama atlamayı öğreteceğim diye kaç kere su yutturmuşumdur kimbilir :)

Her baharda gelincik tarlası olan arka bahçemizdeki hallerini,
Aloooculuklarımızı,
Beni her Nisan1 de keklemelerini,
Yeşil halı = Gökçe temizleyecek hallerimizi,
Sonu gelmeyen elma diyeti hallerimizi,
Daha milyonlarca kare işte güldüğümüz, ağladığımız, korktuğumuz, sevindiğimiz....

Nice mutlu yaşlara bitanem...
Bu yaşın sana en büyük mutlulukları getirsin...

Doğum günün kutlu olsun.....

2 yorum:

  1. Dogum gun cocugu kardisin!13 Mayıs 2010 05:52

    Aradaki mesafe ne olursa olsun hep yuregime dokunabilecegin uzakliktasin! Butun bunlarda yanimda oldugun icin tesekkur ederim, inan baska turlu tadi cikmazdi :^) Hep beraber daha nice yaslara. Boyle ailem oldukca sirtim yere gelmez benim:)) Sizi cok coook seviyorum!!

    YanıtlaSil
  2. Bizde seni çooookkkk seviyoruz canım...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)