1 Mayıs 2012

Eyyy zaman sana sesleniyorum :)

Bugünlerde herkes zaman problemi yaşıyor galiba... Kiminle konuşsam mutlaka konuşmanın bi köşesinde yetişemiyorum diyor... Kimin bloguna baksam ah bir vaktim olsa diyor... Çalışanımızda, çalışmayanımızda böyle... Eeeee bende diyorum ki sorun  nerde ( :

Suçu havalara attım, sersem yaptı dedim... Düşündüm taşındım kışta da böyle, yazda da böyle... Miss gibi bahar havasının ne suçu var dedim, vazgeçtim....

Çok geziyorum evde kalmıyorum dedim. Koskoca Pazar gününü kah hımbıllık yaparak, kah uyuyarak, kah salaklanarak iç ettim... Sorun gezmede değilmiş demek ki dedim, vazgeçtim...

Kimse bana yardım etmiyor dedim. Tek başıma nereye kadar dedim. Görev paylaşımı lazım en azından evde dedim... Onu o yapamaz, bunu bu yapamaz dedim. Paylaştıracak görev bulamadım iyi mi !!! Tabi semerini takmışsın indiremiyorsun dedim, vazgeçtim....

Ve ben İMMMMDDAAAATTTTT diyorum artık :))

2 yorum:

  1. pek bir dolmussun ablasi! Boyle durumlarda tam aksine hic bir sey yapilmaz :)
    Olmuyorsa olmuyor senden kiymetli mi ? opuyorum seni kocaman !!

    YanıtlaSil
  2. kardiş bende seni öptüm kocamanından...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)