8 Ağustos 2014

işkence çekiyorum, imdaaaattttttt.....


Hani ben diyet yapıyordum da kilo vermiştim ya...
İnandınız dimi :)))
Bende inanmıştım :/
Yaz geldi benim diyet suya düştü...
Yemeler, içmeler ohhh pek şahanee...
Tartıya çıkıp çıkıp ohhh kilo almamışım rahatlamaları....
Sonra tartıyı unuttum tabiki...
Geçenlerde bi sevgili tartımla hasbihal ediyim dedim.... Gözlerim yerinden pörtledi...
Evet evet... yanlış duymadınız bildiğin pörtledi...

Buna bi çözüm bulmak lazım dedim...
Ama diyet modunda hiç değilim, bari spor dedim...
Geçenlerde gittim bir spor merkezine...
Bak dedim şu anda benim derdim zayıflamak falan değil... Sıkılaşıyım azıcık...

Adamcağız saydı da saydı...
Ama kibar, kibar...
Daha yazılmadım ya...
Esnaf adam işte :))

O gün iki bisiklet, iki ağırlık...
Ohhh misssss.....

Yorulmadan..
Hatta hiç terlemeden :))
Kaçmıyım diye yatırdım 3 aylık parayı...
Keyfim yerinde...

Gittim mi sonra peki ....
Yoooooo :))
Bugün konser var...
Ayyy bugün misafirim gelecek eve erken gitmem lazım...
Bugün başım ağrıyor...
Kirpik diplerimi bile ağrıttım vallahi :))

Dün kendi kendimi gaza getirip ama Şebo böylede olmazki söylemini yapmaz olaydım.... Ama salağım ya yaptım işte...

Kuzu kuzu gittim merkeze... Hani o kibar adam vardı ya, olmuş mu bana bir gestapo.....
Bisiklet 15 dk...
Tamam canım ne var bunda yaparız allaaa allaaaa...
Bitti 15 dk benim kalp ritmim hızlanmış...
Hadi yürümeye dedi...
Kuzu gibi gittim yürüme bandına...
10 dk diyorum içimden...
Hız da az.... Ohhhh parkta yürüyorum....
Bitmek üzere kalmış 2 dk...
Gözlerinden ateş çıkartarak geliyor bizim gestapo...
Hızı arttırıyor, banda birde meyil veriyor... Hadi 20 dk diyor...
Offffffff diyorum...
Kıçımdan nefes almaya başlamışım zaten... Ne 20 si diyorum içimden...
O gidiyor hemen hızı düşürüyorum :)))
Geliyor hızı yükseltiyor... Baktı olmayacak başımda bekliyor mendebur :(
Bide hadi işimiz çok seninle... Yağ topu olmuşsun diye bızırdanıyor...
Daha bir sürü şey...
İnsanlar neden cinnet geçiriyor da katil oluyorlar işte o an anlıyorum...
Ama nafile....

Neyse 20 dk bitti...
Bende bittim tabiki...
Gestapo başımda... Oooooo hiç terlememişsin...
Anasını satıyım ben oldum sucuk o bana terlememişsin diyor...
Başımdan bi kova su döksem ancak bu kadar terlerdim...
Ama kör ya bu bizim hoca, anlamıyor...

Bağırıyor bi kıza..
Hadi aşağı kata diyor...
Kıza sayıyor bilmem ne 20 kez 3etap, bilmem ne 200 kez, bilmem ne 15 kez 3 etap... Bide ekliyor kıyamam, bugün ilk yormayalım...
Abi allah razı olsun senden diyesim var ama etaplara özellikle de 200'e takmışım ben inerken...

Kız başlıyor hemen... Dur yahu soluklanıyım diyorum, terim soğumasınmışmış...
Bağırasım geldi hani terlememiştim :/
Offf ona çık, buna in...
8 alet gezdirdi beni... Yok kol, yok bacak... Üstü bugün fazla çalıştırmayacakmışmış...
Bildin öldüm ben ne diyon sen kızımmmmmmm....
Ama itiraf ediyorum son turlarda 7-8-10-11-14-15 diye saydım ahahahaaaaa :))
Bide doğru sayaymışım cenazem çıkardı ordan vallahi :))


Tam 1,5 saat arkadaş....
Benim gibi bir kadına reva mı bu yahuuuu....
Tamam dediklerinde kanat takıp uçasım geldi vallahi...
Kafamda deli planlar....

Nefes almaya çalışıyorum bir yandan da...
Bildiğin nefes, ama alamıyorum arkadaş...
Olmuşum tırt...
Geliyor gestapo yine başıma...
Sayıyor...

-Haftada 5 gün en az burdasın ( Hadi beeee )
-Günde 3,5 lt su içeceksin (Su içme özürlüsüyüm ben, nereme sığdırıyırm 3,5 lt yi)
-Tatlı yok, şeker yok (Olduuuu )
-Yeşillik, bol yeşillik (Bu tamamdır)
-En az 2 öğün protein (Ehhh buda tamam)
-Günde 5 öğün yenecek (Sen iste ben 9 öğün yerim, yemek benim işim)
-Çok az tuz, çok az yağ
-Kaytarmak yok, kaçamak yok (Oldu, gözlerim doldu)

Ağzımı açıp sıkılaşşşşş dememe kalmadan kükrüyor... Bu yağlar gidecek....

Eve zor yürüyorum... Ayaklarım sürükleniyor...
Sabah durum daha vahim...
Bugün etimden et kopuyor...
Gitmek gibi bir düşüncem yok tabiki :) Yada ben öyle zannediyorum...

Bu postu yazmadan az önce telefon geldi...
Ben gestapo... Kas gevşeticini iç, saat 7' ye yazdım seni... Burda ol....
Yuhhhhhhh :/

Bu akşam bol fıstıklı bi helva kavuruverin benim için... Sonuç belli...
Ben ruhumu teslim edeceğim....
Offffffff offffffffffff :/





38 yorum:

  1. Gayret Şebnem hanım gayret . Spor salonu hikaye keşke zaman zemin olsa da yürüyebilsek.Sıcaklarda yürümek çok zoruma gidiyor bak benim kilo vermem de durdu. Hadi yabancı değilsiniz ,kaderdaşız söyleyeyim ben 8 kilo verdim,diyetle,yürüyüşle ama temmuz ayı çok sıcaktı yürüyemedim :(
    Gayret arkadaşım gayret !

    YanıtlaSil
  2. Keşke benimde yürüyebilmek gibi bir şansım olsa Nilgün Hanım. Sabah sekizde ofise bir giriyorum akşam 7 ye kadar oturuyorum maalesef :(
    Ne kadar güzel vermişsiniz, maşallah diyelim ;)
    Doping oldunuz bana :) Sevgiler kucak kucak :)

    YanıtlaSil
  3. Haha yine çok güldürdün beni biliyor musun? :D

    Gestapo'na söyle çok kastırmasın seni yoksa basarız orayı :P :))

    Aman dikkat et...

    YanıtlaSil
  4. Hhahahahah ya ve hatta puhahahahhahah :D
    Gözümden yaş geldi , resmen yaşadım ben o anı sen anlatırken şebo :)

    Özellikle kirpik diplerimi bile ağrıttım yazmışsın ya aynı ben. Ben de üyeyim ya bir spor merkezine aramızda kalsın memonun korkusundan gidip kapısınde check-in yapıp belki bir saunaya girip çıktığımı bilirim.
    Ben yıllarca okulda beden derslerinden kaçmış insanım ,en sevmediğim şey spor yapmak ya ...
    Bahanelerin tükenirse haberim olsun bende bolca var bir iki kilo paylaşırım :D

    YanıtlaSil
  5. hadi başarılar böyle tatlı anlatış amaaa :-)

    YanıtlaSil
  6. Ersin;

    Gestapo çok fenaaa :)))
    Sanki ben kilo verince adama madalya takacaklar :)) Öyle bi ciddiye alış ama...
    Bugün söyliyim seni döveceğiz diye ;) Belki yer :)))

    YanıtlaSil
  7. Damla;

    Ayyy sendemiiiii :)) Bende beden eğitimi dersine girmemek için rapor almışlığım bile vardır. O zamanlarda takmıştı hocam bana. Neymiş takla atacakmışım... Beni takla atarken düşünsene :P Pehhhhh ;)
    Seni neden seviyorum, bundan ötürü işteeeee :)))

    YanıtlaSil
  8. Şeyma;

    Teveccühünüz efemmm ;)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. ah ah ben de isterim bir despot
    :(((

    YanıtlaSil
  10. başaracağından çok eminim hayatım.. biraz kendini sıkman gerekiyor spor gerçekten çok yoruyor hele de işten çıkıp gidince pert oluyorsun..
    şimdi yorulacaksın ama sonra mutlu olacaksın güzel şeyleri düşün..
    benimde sıkılaşmam lazım ama spora gidecek vakit yok malesef :(

    YanıtlaSil
  11. Ha ha ha, ben de eylül ayında gidip bi bnoyumun ölçüsünü almayı planlıyorum:-) Gözümkorktu biraz gerçi:-)

    YanıtlaSil
  12. Geberdim gülmekten. Gestapo görev insanı; olacak diyorsa olacak. :)))
    İlk günler insanı çok ağrıtır; yine de sen birinin dediği gibi: Durmak yok yola devam...:D:D
    Gestapo 2 :D :D
    1 hafta sonra kendini daha iyi hissedersin. Uykun bile değişir.
    Mutluluk hormonunu çikolata olmadan da aktifleyeceğin bir yer.
    Benden söylemesi. Hadi sana iyi randevular.

    YanıtlaSil
  13. :))) Gestapo'ya ne diyeceğimi bilemedim. Bir yandan "O kadar sıkmaya ne hakkı var" diye düşünüyorum, bir yandan "Aslında iyi yapıyor" diyorum:))) Kolay gelsin Şebnemcim. Ya bu arada, bizim buralarda en az 6 aylık üye yapıyorlar ve parasını peşin peşin alıyorlar. Ben de acayip sinir oluyorum.

    YanıtlaSil
  14. Kuzey Tan'ın annesi;

    Eminmisin ;) Bir kez daha düşün :)

    YanıtlaSil
  15. Emirin kokusu;

    İşten çıkışta hakikaten zor oluyor. Evet kendin için bişeyler yapmak çok hoş ama azmetmek lazım galiba... Ben ne kadar dayanabilirim hiç fikrim yok ;)

    YanıtlaSil
  16. Handan;

    Ahahahahaaaa :)) Bekliyorum o boy ölçüsünü ;)

    YanıtlaSil
  17. Bahçe perim ;)

    Çikolatamı dedin sen :))) Onun yerini doldurabilecekse hiç mızmızlanmam vallahi ;)

    YanıtlaSil
  18. Sezer;

    Devam etmeme ihtimaline karşı bir önlem galiba kendince buldukları... Ben şimdi 3 aylık yaptırdım ama ne kdar devam edebilirim inan bilmiyorum. Heryerim dökülüyor. Meğerse ne kadar hareketsizmişim :(

    YanıtlaSil
  19. Evet evet, çok gariptir. Ben uzun bir süre tatlı bile yememiştim. Aklıma geldi. :))

    YanıtlaSil
  20. Çok eğlenceli bir yazıydı, okurken cidden güldüm. Azmine saygı ,Gestapo'ya hürmet :-)

    YanıtlaSil
  21. Kadriye;

    Gestapo'ya hürmetlerini sunamıycam üzgünüm :)))) Savaş halindeyiz kendisiyle, şımarmasın :))
    Öpüldün..

    YanıtlaSil
  22. Şebnem çok güldüm Allahta seni güldürsün:)kolaylıklar diliyorum arkadaşım.

    YanıtlaSil
  23. Meltem;

    Gül arkadaşım gül :)) Kolaylık falan yok vallahi bana ;)
    Öpüldün...

    YanıtlaSil
  24. Okurken gülmekten bayıldım . Adam gerçekten Gestapo. Spor hiç bana göre değil zaten. Lise de Beden dersinin olduğu gün okula gitmezdim. Takla bile atamayan bana sandıktan atlamam için üç kişi yardım ederdi. Ama ben inatçı atlar gibi koşar koşar sandığın önüne gelince zınk diye dururdum. O yüzden ha komando eğitimi ha spor salonu aynı şey. Benden uzak. sana gestapoyla bol şans ona da insaf diyorum yaaa.

    YanıtlaSil
  25. Lila;

    Sende bizdensin haaa :)) Şu beden eğitimi dersleri ahhh... Derste takla atacağıma, derse girmemek için 40 takla atardım ben de ;)
    Gestapoyla evet şansa ihtiyacım olacak ;)

    YanıtlaSil
  26. benimde evde bisiklet var hergün yarım saat tepesinde dğ tepe geziyorum :))))
    sıkılaşmak çok zor geliyor :)
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  27. Allah seni 36 bedene dusursun emi, kahkaha attirdin bana. Hem sen yaparsin ne varki beee, sen sadece gestapoya takiksin o kadar, yoksa sporla aran muthis geldi bana:)
    Bu arada Gestaponun azmine sapka cikariyorum:)

    YanıtlaSil
  28. Bu blogda ciddi bir tembellik görmekteyim... Her yer tozlanmış..

    YanıtlaSil
  29. İyi bayramlar Şebnem:-)

    YanıtlaSil
  30. Tık tık Şebocum ben geldim önümde kocaman bir göbekle:)

    Keşke benim fırsatım olsa spora gitmeye. Ama evde iki kızan bir koca ile namümkün:)
    haydi gel de göster kendini.

    YanıtlaSil
  31. Handan;
    Ahhhhh hayırlı arkadaşım benim :))
    Bırak blogun toz tutmasını ben tozlanmışım feci halde... Bayramınızı bile kutlayamadım. Feci utandım bak şimdi

    YanıtlaSil
  32. Küçük mucizem;
    İnannnnmıyorummmmmm :))))))))))))

    YanıtlaSil
  33. Karikatüre bayıldım:) Blogumda seni bekleyen bir ödül var.

    YanıtlaSil
  34. :)))))) Allah kolaylık versin

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)