1 Nisan 2015

...

Hayat !!!!!

Lütfen bana 1 Nisan şakası yapmış ol....

14 yorum:

  1. Hayırdır canım? İyi misin?

    YanıtlaSil
  2. Hayat,

    Lütfen şaka yapmayı kes.
    Ciddi yaşıyoruz şurada bir sincap gibi mesela :))

    YanıtlaSil
  3. Handan;
    Bilmiyorum Handan... Sükunetimi kaybettim sanırım... Çokça kalp çarpıntısı var şu an ve beynimde vıdıvıdılar..
    Bol bol iyi dileğe ihtiyacım var galiba...
    Doktor kitleyi almak istiyor..

    YanıtlaSil
  4. şebnem;

    nasılsın şu an.

    bak biliyorum duyduğun anda dünya başına yıkılıyor ama belki kitlenin alınması senin için daha iyi olacak.
    bunu düşün.:(

    YanıtlaSil
  5. Mat;

    Yok bişey, yok bişey diye sakinleştiriyoruz ya kendimizi ben de 3 aydır bunu yaptım bekleme sürecimde. Şimdi tekrar olumsuz bir düşüncenin ihtimali say baştan yaptırıyor insana... Sabaha göre evet daha iyiyim ama aman ne biliyim işte...
    Sen anladın beni...

    YanıtlaSil
  6. Öncelikle derin derin nefes arkadaşım. Bütün iyi dileklerim seninle. Sihirli sözcükleri söylüyorum " Geçti, geçti "

    YanıtlaSil
  7. Handan;

    Canım arkadaşım sağolasın..
    Seviyorum seni ♥

    YanıtlaSil
  8. Canım benim. Dediğin gibi önce sakinlik. Habersiz bırakma.

    YanıtlaSil
  9. Hayır yani ne var ki doktor kitlen ile özel bağ kurmuşsa? Aman ver , kavuşsunlar , ne halleri varsa görsünler.
    Hem gidecek kitleden sonra tartı üzerinde azalacak miligramları düşünsene sen.
    Canını sıkma Şebnem , seviyorum seni.

    YanıtlaSil
  10. Sezer;
    İlk anda heyecana kapılıyor işte insan... Ve tüm felaket senaryolarını yazıyor peşpeşe...
    Bugün iyiyim ama... Merak etmeyin ;)
    Bırakmam habersiz..

    YanıtlaSil
  11. Keşke gerçek olsa;

    Her tırnak kesilmesinde tırnaklarımmmmm diye senelerce ağlayan bir evladın anasıyım ben :))))
    Doktorda duygusal bağ kuracak şey bulmuş yani :))) Şebonun her miligramı kıymetlidir bilmiyor o daha... Bak kilolarıyla bile vedalaşamadı bünye :))) Verdiklerinin hepsini katbekat aldı geri :))
    Bende seviyorum seni bebek ;)

    YanıtlaSil
  12. Ay Şebneem! Diğer yorumlarını okudum da... Orhun da aynı şekilde ağlardı:) Hiçbir şeyi çöpe atamazdım onun yanında. Çok benziyorlar ya:)
    Nasılsın bu arada? Aklım sende kaldı.

    YanıtlaSil
  13. Sezer ;
    Orhun ve Oytun işte :)))
    İyiyim canım ben.. Ayın 15 i gibi ameliyat olacağım. Sonrasında herşey iyi olacak inşallah.. İlk şoku atlattım yani... Opuyorum seni kocaman

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)