11 Temmuz 2015

Özlemişsinizdir dedim filmlerimi :)


Bugün çalışıyorum...
Az sonra stop düğmesine basarak ver elini Akçay diyeceğim inşallah...
Zaman dolduruyorum anlayacağınız :))

Hazır boş zamanım varken de izlediğim filmleri yazıyım dedim...
Özlemişsinizdir belki :))) Tamam tamam çok ukalalık oldu bu kabul ediyorum...

Hepinize mutlu hafta sonları diler, filmlere geçerim ben :)




DELİHA (2014)

Gupse Özay'ın hem senaryosunu yazdığı hem de başroldeki kadın karakteri oynadığı film.. Deli Deliha...

Recep İvedik hiç izlemediğim halde (izlediğim fragmanlar yada görseller bile yetmiş anlaşılan film hakkında fikrim olmasına) sanki İvedik'in bayan versiyonu... Sadece küfürü az, hatta aslında yok denecek kadar az... Bu sebepten çoluk çocuk izlenebilecek filmler arasında...

Ama filmden çok şey beklememek lazım bunu da ayrıca belirtiyim...
Yorgun geçen bir günün ardından sırf zaman geçiriyim hem de azıcık gülüyüm diyorsanız evet bu film bana göre uygun :))  Ne cümle kurdum beeee :)))

Gupse Özay'ın Nurhayat'ı daha başarılıydı ama... Bunu da yazmadan edemeyeceğim...

Sonuç budur efem...
Eğlenmek için beklentisiz izlediğinizde sevebileceğiniz, ama arşiv niyetine hiçbir özelliği olamayan EEEEHHHHHHH kategorisine koyduğum filmdir kendisi ;)




KARNAVAL (2013)

Tülin Özen'i severim ben.... Işıl ışıldır gözleri her zaman...
İlk Beyaz Gelincik dizisinde Meryemce karakteriyle gönlüme taht kurmuştu... Ne güzel diziydi o :))) Hatırlıyorsunuz di mi? Mehmet Günsür'ü de ilk o dizide tanımıştım ben.. Nerden nereye ;)

İşte sırf bu sebeplerden dolayı aaaa bu film güzeldir diye izlediğim bir film bu...

Hayaller kasaba karnavalında geçen romantik aşk, gerçek elektrik süpürgesi ne kadar iyi çekiyor...
Alakasızlığa çay demleyebiliriz hep birlikte :)))

Öyle bildiğiniz karnaval falan yok filmde...
Çokça spoiler içerecek ama karnaval elektrik süpürgesi markası...
Baba mesleğini yapmak istemeyen Aliş (Serdar Orçin) baba evinden kovulunca arabasında yaşamaya başlar. Bildiğimiz araba...
Hayallerinin mesleğini ararken pazarlama firmasına işe girer ve bingoooo :) Eline karnaval süpürgeyi verip salarlar sokağa...

Demet'le (Tülin Özen) tanışırlar ve Demet'e aşık olur falan filan gidiyor işte...

Hani ben bu adam arabada yaşıyor demiştim ya... İşte o eski model arabaya hergün annesi kap kap yemeklerle gelip arabayı temizliyor... O kadınla pek bi empati yapasım geldi... Hatta yaptım bile... Ama yetmedi filmi sevmeme ne yazık ki...

Sonuç olarak ben HİÇ SEVMEDİM bu filmi...



MUCİZE (2015)

Mahsun Kırmızıgül'ü hiç sevmem... Benim için hep antipatiktir ve öyle de kalmıştır....
Her çektiği filme de burnumu kıvırtır bir süre görmezden gelirim...
Sonra aradan zaman geçer merakıma yenilirim ve oturur izlerim...

Evet kendisini sevmiyorum, dram seven bana bile çok dramatik geliyor filmleri, hatta bazen filmlerinde verdiği mesajlara da sinir oluyorum ama eğri oturup doğru konuşmak lazım adam iyi film çekiyor...
Can evinden vuruyor genelde izleyiciyi...

Bu film diğerlerine göre sanki daha bir farklıydı... Egeli karakter Mahir Öğretmen (Talat Bulut) sanki yumuşatmış filmi...
Karakterler de çok zengindi... İyi bir kadro var filmde... Karakterlerin hakkını vermişler...

Kız isteme seremonilerine bayıldım filmde... Gerçekte var mıdır hala o adetler bilmiyorum ama gülümseten hisler :) Gelinler birbirinden şahane :))) Burda ne demek istediğimi ancak izlediyseniz anlamışsınızdır ;)

Aziz karakterini canlandıran Mert Turak  kendini adamış... Bunu hissedebiliyorsunuz filmi izlerken... Bi ara gerçekten engelli olabileceğini bile düşündüm, o kadar gerçekçiydi..
Hele o bakışları...
Bakışlarıyla hissettiği her duyguyu geçiriyor...
Muhteşem bir oyunculuk...

Filmi anlatmıyorum...
İzleyin diyorum sadece...
Aziz için bile izlenir bu film...
Bu arada gerçek yaşamdan alıntı deniliyor film için ama ne kadar gerçeklik payı vardır, ne kadarı hayal ürünü eklemedir bilemiyorum tabiki...
Umudun filmi olmuş sonuçta....

Sonuç olarak ben bu SEVDİMMMMM diyor ve tavsiye de ediyorum...





SON UMUT (2014)

Nihayet izledim diyorum...
Oldukça merak ettiğim bir filmdi...

1. Dünya Savaşının ardından Anzak askeri 3 oğlunu aramak için Çanakkale'ye gelen çiftçi baba Joshua (Russell Crowe) ' nın hikayesini anlatıyor.

Bu filmle ilgili duyduklarımdan ve okuduklarımdan dolayı çokça negatif düşüncem vardı... Tarihi çok seven bir kadın değilim, ama Kuvay-ı Milliye ruhu benim için çok önemlidir. Filmde bu ruhu iyi yansıtamamalarından korkuyordum. Hatta hakkını vererek bu hissi yaşatmalarından dolayı mutluluk duydum açıkçası...

Yılmaz Erdoğan Binbaşı Hasan karakterinin hakkını gerçekten vermiş. Sevdiklerim arasında yer aldı bu filmde....

Cem Yılmaz (Cemal Çavuş) 'ın bu filmde sadece Av Mevsimi filmindeki "Hayde" şarkısını söylediği gibi bir sahne oluşturmak için koydukları hissine kapıldım nedense bir de:))


Fena da olmamış ama :)))

Anzak'ların açısından bakılan bir film çekilmemişti sanırım şu ana kadar.
Önyargılı davranmadan bunu yapabilmeleri gerçekten sevindirici...

Mesela bir sahnede "Çocuklarımı öldürdünüz" diyor çiftçi baba Joshua...
Binbaşı Hasan'ın buna verdiği yanıt Atatürk'ün anılarından alınarak güzel bir detay oluşturmuş;
"Burası bizim vatanımız, çocuklarınızın burada ne işi vardı!"

Diyeceğim odur ki sonuç olarak SEVDİMMMM ben bu filmi...
Hatta birkaç detay için tekrar izleyebilirim...


Tekrar Mutlu Hafta Sonları ♥

10 yorum:

  1. Maviye iz süren;

    Beğenmişsindir sende kesin :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de Tülin Özen sevengillerdenim ama madem film kötü denk gelirsem geçecem bu filmi. Mucize'yi seyretmiş ve çok beğenmiştim.Özellikle Mahsun Kırmızıgül filmlerinde olan harika görüntüler bu filmde de vardı.(Dağların ardından gözüken günbatımı, bembeyaz kar örtüsü...vs).
    Bu arada iyi tatiller :)

    YanıtlaSil
  3. Blogta güzel bir etkinliğe davet ettim seni, cevaplarını çok merak ediyorum.
    http://www.ailecekgezilecek.com/2015/07/hakkmda-bilmediginiz-1-1-sey.html

    Son Umut filmini merak ediyorum, izleyeceğim ilk fırsatta^^

    YanıtlaSil
  4. Mucize yi merak ediyordum ama nedense Son Umut filmine karşı bende önyargılıyım.Ama sen sevdiysen izlenir:)

    YanıtlaSil
  5. Mutlu bayramlar Şebnem.

    YanıtlaSil
  6. Gamze;

    Kırmızıgül evet görüntüleri çok güzel kullanmış bu filmde... bende çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  7. Kadriye;
    İzlediğinde ses ver :) Bakalım sen nasıl bulacaksın filmi ;)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)