9 Temmuz 2015

Uyku Mimi




Sevgili Blog Mimi mimlemiş :)
Demiş ki nasıl uyuyorsunuz anlatın bakalım :)
Bende ara vermeden yanıtlıyım dedim...

Sıradan bir günde kaçta yatıp, kaçta kalkıyorsun?

Erken yatıp, erken kalkarım demek isterdim ama maalesef...
Ben gece kuşuyum... 01.00 dan önce yatamıyorum... Sabah da allah ne verdiyse işte...
Bıraksalar uyurum da, en geç 09:00-09:30 :(

Kendiliğinden mi uyanırsın, yoksa uyandırılır mısın?

Bırakın kendi halime desem de başımda kaynana çok benim :))


Uykuya dalmadan evvel ne düşünürsün?

Düşünmemek için uzun zamandır kitap okuyorum... Yoksa o gün ne yaşadıysam üzerine felaket senaryoları yazma kabiliyetimin katsayısı oldukça yüksek :)

Kafanı yastığa koyar koymaz uyuyanlardan mısın?

Çoğunlukla 1 karış kala :))))

Uykun kaçtığında ne yaparsın?

Yemekkkk :))))
Yapmak eylemi değil ama yemek eylemi ;)
Ağırlık yapıyo ama ne yapıyım :))))

Rutin yatış pozisyonun nasıldır?

Mecburi yatış poziyonu diyelim buna..
Ana rahmindeki gibi toparlanıp yatabiliyorum...
Belimle ilgili sıkıntımı ancak böyle minimuma indiriyorum çünkü.

Uyuyakalıp da kaçırdığın/geciktiğin en büyük şey neydi?

Hatırlamıyorum iyi mi...
Hep ucundan bucağından yetişmişim sanki..
En azından şu an öyle hatırlıyorum...

Şimdiye dek yattığın en rahatsız yatak /gece hangisiydi, neredeydi?

Oturarak dahi uyuyabilme kapasitesine sahip olduğum için yok öyle birşey :)
Evet biliyorum çok gıcık bir durum :))
Ama ben böyleyim ;)


Gelelim kimleri mimlediğime :)) 
Yapmak isteyen herkesi diyeyim bu sefer en iyisi ;)

Hadi ben kaçar...
Hoşça ve dostça kalın...







10 yorum:

  1. Hamileyken bile yüzüstü yatmanın bir yolunu buluyordum ama şimdilerde ben de yan yatmak durumundayım. Bu sefer de omzum ağrıyor iyi mi!

    YanıtlaSil
  2. Ha ha ha Şebo . Aynı ben. Ben de her şartta uyurum nerdeyse.Yastığa da 5 kala uyurum. "Uyku diye bir meslek olsa mesaiye bile kalırım" sözünü bana yazmışlar zannımca:)

    YanıtlaSil
  3. Handan;
    Ahhhh o omuz ağrısı :((
    Bendede aynısı oluyor Handan...

    YanıtlaSil
  4. Kadriye;
    Eeeee öyle bir mesleği en kısa zamanda uygulamaya sokalım o zaman :)
    Uyumak gibi güzel bişey varmı ya :)))

    YanıtlaSil
  5. Ayyy yorum birakmaya utaniyorum, hala onceki mimi yapacagim ben:(
    Uyku konusunda ayniyiz, gec yatar, erken kalkarim ki ne saglik sorunum nede basimda horozum var:) Ama fazla yatinca belim agriyor, yatak bana batiyor.
    Bende her yerde, her turlu uyurum, annem beni arazi sartlarina uygun dogurmus diyorum:)) Gerci annem kadar olamadim henuz, o iki dakikada kapiya yaslanirken uyue, birde ustune ruya gorup horlar:)) O derece yani:))

    YanıtlaSil
  6. Ay inan ki çok güldüm okurken. Hele yapma eylemi olarak yemek yemek ve şu felaket senaryoları konusunda. Birçok şeyi de kıskanmadım değil hani.Bu kadar çabuk uyuyabilmeyi isterdim. Eşim öyledir. Benim uykum yok ama sabah zor kalkacaksın hadi erken yatalım der,gören sanki benim için erken yatıyormuş zanneder ama yatağa daha 10 santim kala derin iç çekişle ardından hafif bir horlama başlar. İyi ki uykun yok yani bu arada
    Ammmman 2 dakikada gömdüm adamı. Ne ayıp bana. Kendimi anlatacaktım oysa. Neyse iyi geldi yazını okumak. sevgiler canım. Oytun u kocaman öptüm

    YanıtlaSil
  7. Mevlüde;
    Bak benzer annelerin kızlarıymışız :))
    Annemin gözü açık horladığını bilirim ben ahahahaaa :))
    Mis uykular bize cicim ♥

    YanıtlaSil
  8. Lila;
    Kocayı iyi gömmüşsün hakikaten :)))
    Uyuyamayan bir insanla uyku problemi yaşayan bir insanın tezatlığı kadar kötü birşey yoktur bilirim...
    Benim kardeşim öyledir, deli ederim her tatile geldiğinde :)))
    Bizde seni kocaman öpüyoruz ♥

    YanıtlaSil
  9. Yaa cok eglenceliymis :) bende cenin gibi yatiyorum cok rahat oluyo. Kitap terapisi cok iyi ama uyumadan once kafaya hucum ediyo tum gun olanlar. Napicaz biz bu bilincaltlarini boyle yaa

    YanıtlaSil
  10. Cam misket;
    Bilinçaltı beter vallahi...
    Ne düşünürsem yatmadan önce kara basan gibi hoooppp rüyamda...
    Kitaplar iyi geliyor evet...
    Bol bol film çekiyorum rüyalarımda :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)