9 Ekim 2015

tembel işi instagram seçmecesi bunlar :)



Neden tembel işi derseniz Ağustos'da uyumuşum :)
Bende ne yapmalı dedim rutini bozmamak için iki ayı karıştıralım dedim...
Şebonun garip tembelliği işte...
İdare ediverin accuk bu hasta ve yaşlı kadını :)))



Erken ergenuslarımın erken erken köpük partileri 

Heytttttt beeeee :)))
Bizim zananımızda köpük vardı da bizmi yapmadık parti canım 
Börülce Zeynep / yakışıklı Oytun 
Köpüklerle denize atlamak da şahane olur :)



İki kıtır sincap bu akşam konsere mi gidiyorlarmışşşşş....
İrice olan kıtır sincap saatleri mi sayıyormuşşşşş :)))))
Saatler geçsin yola dökülelim 
Altınoluk bugün mest olacak
Sefamız olsun
Darısı diğer konserlerin başına




Günaydınnnn :)
Mutlu pazarlar 
Altınoluk 
Bugün yine deniz muhteşem ;)




Anneannesinin kuzusu ♥ ♥ ♥
Ahhhhh okul olmasaymış, şimdi oda gidermiş anneannesiyle... 
Hem teyzesi onu çok özlemişmiş... 
Geçmez bu altı ay bu söylenmecelerle....
Amerika 
Güle güle git annem ♥
Ailemizin en minik üyesine iyi bakın 
Küçük prens için geri sayım başladı artık
Bebiş gelince aklımız iyice onlarda kalacak :(




Bugün pazar dedik, evde sinema keyfine başladık ♥ ♥ ♥ 

Uzun zaman olmuştu böyle keyif yapmayalı  ;)

Film zamanı

Çocuk büyütme rehberi



Burda bir köy varmış... 
Bu köy bizim köyümüzmüş... 
Gelerek, giderek biz bu köyü daha çok severmişiz... 
Kalabalık, mutlu bayramlar geçirirmişiz hep... 
Mutlu, musmutlu bayramlar.... 
Hayatımızdan el öpeceğimiz insanların eksik olmaması dileğiyle....



Ortaokullu oldu artık... 
Ne de çabuk geçiyor zaman... Daha dün gibi halbuki okula başladığı ilk gün... 
Bu sene bakalım nasıl geçecek... Tescilli hunili olmazsam iyidir :)))
Tüm çocuklarımıza başarılı bir yıl diliyorum.. 
Annelere de bol bol sabır tabi ki ;)
Sabah diş macunu ağzımızı yaktı 
Ilık süt karnımızı ağrıttı 
Ayağı burkuldu sanki
Sivrisinek ısırığı zehirlemişmiydi acaba 
Daha saymayayım...
Tüm bunlar okula gitmemek içindi
Hayat çok zor ona
Ona mı? Bana mı?
Tescilli deliliğe az kaldı :))



MUTLU HAFTA SONLARI :))))

18 yorum:

  1. Oytun'un ortaokullu hallerini yerim:)

    YanıtlaSil
  2. Bahaneler çok iyi ya, biz sadece kolum yoruldu masaj yap, gözlerim acıdı uyumam lazım, öğretmen bunu yapmak zorunda değilsinizlerdeyiz. Gerçi 1. haftamıza göre bence hızlı başladık hakkını yemeyeyim değil mi. Sabır ve sonunda afiyet diliyorum cümle velilere:)) kolay gele.

    YanıtlaSil
  3. Oytun'u hep minik adam diye sevesim gelirdi, şaka maka büyüyor ya resmen bu çocuk, maşallah, hep güzel günler görsün, hep gülsün, okulu seven çocuk pek görmedim ama ilerde durumun değiştiğine çok şahit oldum. Adıyla büyüsün paşa^^

    YanıtlaSil
  4. Sezer;
    Senden alacağım çok tüyo var bundan sonra ;)

    YanıtlaSil
  5. Duru Ecrinin annesi;

    Amin canım amin :)
    Bizim bu bahaneler ilkokuldaydı :) Büyüdükçe değişime uğruyor bahaneler...
    Hızlı başladık ki ne başladık :) O kadar tatilden sonra müfredat yetişecek tabi ;)
    Öpüyorum sizi... Minik Duru ya başarılar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Aile albümü;

    Ahhh sorma büyüme hızına yetişemiyorum... Tekliyorum vallahi :)
    İnşallah dediğin gibi durumlar değişime uğrar da bu anne kişiside rahat bi nefes alır ;)
    Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  7. zaman nasıl hızla akıp geçiyor değilmi :)kocaman olmuş maaşalah çocuğunuz

    YanıtlaSil
  8. O bayram selfisi nekadar hos olmus öyle. Herkes nasil güzel gülmüs..öyle icten öyle sicak..sen dahil, hepsi nasil sempatik görünüyor öyle:)

    YanıtlaSil
  9. Atahan ile hayat;
    Çok teşekkür ederim ::)
    Zamanın hızına yetişemiyoruz maalesef...

    YanıtlaSil
  10. EQ;

    Ayşecim çok teşekkür ederim :)
    Bayram sabahı insan başka bir mutlu hissediyor galiba kendini :)

    YanıtlaSil
  11. Oy hepsi de çok güzel, severim sizi ben. Anneciğin de güle güle gitsin güle güle gelsin. Minik prenses de hoş gelsin :)

    YanıtlaSil
  12. En son resim çok güzeeellllll :)

    Rüzgâr gibi geçti oldu nasıl da anlatıverdin koca yazı 2 satırda valla helal :))

    YanıtlaSil
  13. Ha ha ha o son bahaneler var ya ömrümü yedi ömrümü:) Delirmezsin be Şebo. Bir şey olmaz:)

    YanıtlaSil
  14. ne şeker blopunuz var, takibe aldım bende bende beklerimm :)

    YanıtlaSil
  15. Handan;

    Canım çok teşekkür ederim :) Öptüm seni kocaman.

    YanıtlaSil
  16. Maigillerden Kadriye;

    Ahahahaaaa hızıma bende hayranım :)))

    YanıtlaSil
  17. Kadriye;

    Kötülere bişey olmaz diyorsun yani :)))
    Öptüm seni canım

    YanıtlaSil
  18. Ümran;
    Hoşgeldin, sefalar getirdin :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)