29 Mart 2017

günaydın ♥


Birkaç gündür feci halde miskindim... Hani olur ya sebepsiz, elin kolun kalkmaz....
Aklından bir sürü şey geçer de vazgeçip kalın bir battaniyenin altına gömülürsün ve sadece uyumak istersin...
Bu aralar bendeki hissiyat aynen böyleydi...

Evi, işi boşladığım gibi burayı da boşlamıştım...

Derken ilk önce Handan'dan bir kendine gel uyarısı geldi :)))
Hadi arkadaşımı kırmıyım, yazmasına yazamıyorum ama en azından geziniyim arkadaşlarımı... İki okuyum, ne var ne yok öğreniyim dedim... Malum blog okumak oldukça vakit alan birşey... Miskin miskin okumaya başladım... Kiminize kıpırdanıp yorum yazdım, kiminize yazamadım... Ama hemen hemen hepinizi okudum... Blog panelinde son 1 haftayı gözden geçirdim, keyiflendim....

Bayağı bir sineklenmişim saat öğlen olmuş blog okurken dedim... Tam işe başlayacağım... Dur yahu Şebo dedim yeni yazılanlara da bir bak dedim.... İyi ki demişim :)))



Kendi resmimi gördüm bir an blog panelinde, ben yazı yayınlamadım ki dedim, şaşırdım... Allah allah blog bile şaştı bugün benim gibi bile dedim :))) Saflığım tuttu azıcık... Sonradan anladım ki Merihciğimin yazısıymış ahahahaaaaa :))) İdrak etmekte oldukça güçlük çeksem de okuduklarım beni benden aldı ♥

Merih'in ilk önce pozitifliğine sonra da hayal gücüne hayranımdır hep.... İnatla inandıklarını savunmasına... Etrafına güç saçmasına....

Öyle güzel şeyler yazmış ki kendime geldim vallahi :) Ne miskinlik kaldı ne başka birşey... Pır pır kelebekler gibi dolanıp durdum dün ♥ Bülbül gibi şakıdım :)

İyi ki varsın Merihcim... Mutluluk gözyaşlarım ve enerjin için binlerce teşekkürler ♥
Üzerliğin çok seviyor seni ♥
Gönlün gibi güzel olsun her şey arkadaşım :)

Bu şarkı hepimize, tüm blog dostlarına gelsin benden ve Merihciğimden :)))




Merihciğimin güzel yazısı da burada, okumak isteyen olursa ♥ tıktık

31 yorum:

  1. Bahar hepimizi çarptı sanırım :) Valla Merih seni çok güzel anlatmış arkadaşım kucak dolusu sevgiler gönderiyor o güzel kalbinden öpüyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merih bir tane vallahi :))
      Ben de seni öpüyorum Gülşahcım ♥

      Sil
  2. Teşekkür ederim.Teşekkür ederim.Teşekkür ederim.

    Şarkımı dinleyip,eşliğinde,iyi ce de dans edip,üzerne de ağlayayım söyle biiir güzel dönüp saydıracağım...
    Az sonra ; Flaş...! Flaş...! Flaş...!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ancak geri gelebildim ;

      Öncelikle ( GÜL ) sayfana çok yakışmış.Ne güzel kokulu,kokulu....
      Tekrar tekrar kutluyor-öpüyorum seni özel günündü çünkü o gün senin.

      Şarkı da öyle güzel ki,mutluluk dansı yapıp duygulanmamak mümkün değil.
      Seni özlemiştik arkadaşım...

      Arayı uzatma,bundan sonra ya da,kapıya yaz. " AZ SONRA GELECEM "diyerek
      Merak ettirme,yoksa bloğumun üzerliği olarak kapımında asılı kalırsın,öyle.
      Artık tadında bırakıp,gidiyorum,mutluluk sepetimi doldura doldura Ohhhh rahatladım...

      Hosçakal...


      Sil
    2. Gülün en kokulusu senin içindi güzel kadın :))) Kokulu kokulu öpücükler göndermek istedim sana :)))

      Şarkı tam bizlik, bizim gibileri anlatıyor sanki... SEnin yazını okuduğumda bu şarkı aklıma gelmişti, biz bu kadarız işte demiştim :)))

      Bundan sonra söz bir tane tabela asacağım bloğa, bir yerlere gittiğimde. Ya da şımarmak için ara verirmişim ben ahahahaaaa :))) Vallahi yaparım :))))

      Kocaman, kocaman öpüyorum seni :))) Mutluluk iksiri gibi kadınsın vesselam ♥

      Sil
  3. Merih Hocam bir tanedir!! Dünyaya tekrar tekrar gelip emekli olmadan çocukların üzerine salınası bir öğretmendir :))) O yazıyorsa doğrudur :D
    Hoş, biz Şeboyu zaten tanıyorduk ama tescillenmiş oldum Şebocum :)))
    Kendine gelmene, birazcık keyif enerji yüklemene çok sevindim <3 Daim olsun ;)
    Sevgiler ikinize de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bu konuda kesinlikle haklısın, böyle bir öğretmen herkese nasip olmaz... Tekrar tekrar öğretmen yapalım biz onu :)))

      Sağolasın canımcım, öyle güzel şeyler yazıyorsunuz ki kendime gelmemem imkansız :)))

      Sil
  4. Bende senin resmini görünce yazı senin sandım. Hatta biraz okuyunca anlam veremeyip blog adresine baktım ki sen değilmişsin. Böyle güzellikleri çok seviyorum ben . Çok tatlı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merih şahane bir sürpriz yapmış Kadriye :)) Nasıl şok olduğumu anlatamam :)))
      Öpüyorum seni ♥

      Sil
  5. Yazıyı okudum.Ne güzel pozitif,enerji verici ve doping etkisi veren bir paylaşım olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle :))) Güzel bir nefes üflemiş bana :)))

      Sil
  6. Sessizliğin dikkat çekiyordu. Herkese bir Merih lazım😀❤️

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel yapmış Merih hanım çok zarif bir düşünce çok da güzel yazmış. İkinize de kocaman sevgilerimi bırakıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu blog beni hep özel insanlarla karşılaştırıyor :) Çok teşekkür ederim öce annem :)

      Sil
  8. Oradan geliyorum aynı dumuru bana da yaşattı. Sen diye Merih Öğretmenime gitmişim. Çok tatlı bir sürpriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatımızdan böyle güzel insanlar hiç eksik olmasın diyorum :)))

      Sil
  9. ben de yorgandan hiç çıkmak istemiyorum :D Halbuki sabahları işe giderken hava aydınlanıyor diye sevinecektim ama o bile etkilemedi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten aydınlıkta geldiğimiz gün sevinecektik :))) Bu seferde havalar mayıştırdı bizi... Hoş biz mayışmak için bahane arıyoruz bence :)))

      Sil
  10. Ya ben dün gelip şarkıyı dinlerken konudan kopup, yorum yapmadan dönmüş müyüm :) Bunamada son noktayı koyuyorum, yakında sen kimsinize de başlarım. Hayır bu kadar lafın üzerine yorum yapmadığıma da emin değilim, durum daha da fena.

    Şarkıya bayıldım.

    Bize de bayılıyorum zaten.

    İyi ki varız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakında Huriye-Nuriye-Düriye diyecekler bize ahahahaaaa :))) Biliyorsun değil mi o fıkrayı :)))

      Şarkı tim bizlik :))) İyi ki varız bence de ♥

      Sil
    2. Kız Düriye; gülü anladım benim içinde.
      Sen niye benim sayfamdasın onu unuttummm...Hiiiiih hiiii,
      Bu arada adım Nüriye memnun oldum...Bir çay bile ikram etmediniz aşkolsun...gidiyorum "BİR"ilerine belkide "İKİ"lerine,yoksa "ÜÇ" mü,
      4-5-6-7-8-....aman saya saya bulurum de mi kız Huriye nere gittin yine ?

      Sil
    3. ahahahaaaa :))) Nuriye çay içtiğini unutmuşsa vay halimize ahahaaaa :)))

      Sil
  11. Merihin yazisinda bende afalladim. Sen sandim once, ne diyor bu hatun dedim.:)) Sonra baktim Merih seni yazmis:))))
    Hahahahahaaa ne guldum kendime:))
    Bende miskinlesmek istiyorummmm, ama koca kisisi birakmiyor, ben ne anlarim araba restorasyonundan:( Biri anlatsin suna:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de sen beni düşün, leynnn ben yazı falan yazmadım diye kendi kendime söyleniyordum ahahahaaa :)))

      Koca kişisine bir panel düzenleyelim miskinlikle ilgili :))) Bu arada çaktırma böyle söylediğimi ama sen her birşeyden anlarsın cicim :))

      Sil
  12. O miskinlik bende de var, bahar falan bana yaramıyor:) Dağılıyorum iyice sanırım. Çok şey yapmak isteyip hiçbir şey yapmıyorum gibi bir durum:))
    Şarkı iyi geldi sabah sabah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkı bu sıralarda dilimde benimde :))
      Ben her bahar böyle olurum şarkısını da ekleyelim üzerine :))))

      Mucxxxx

      Sil
  13. Yazılar arasında gittim geldim, itiraf ediyorum duygulandım.
    Dar zamanlarda kısa yorum yazmayı sevmiyorum ama bu kez kısa olsun :) Sevgiler diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar güzel yazmışki Merihcim, duygulanmamak elde değil ♥
      İster kısa ister uzun yorum yaptın ya güzel güzel :)
      Öpüyorum seni Zulalcim ♥

      Sil
  14. Merih gercekten bir insani nasil mutlu edecegini cok iyi biliyor. (Sadece insanlari da degil) seni cok guzel yazmis. Sen her insanin sahip olmasi gereken bir anne bir teyze bir abla bir es bir dostsun.
    Operim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook hemde :)
      Öperim seni güzellik kattığın için ♥

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)