18 Temmuz 2017

haziran seçmeceleri ♥



Temmuzun ortasında çok güzel Haziran seçmecesi yaparım ben...
Karpuz seçer gibi hem de :)))
Hiç vakit, nakit demeden direkt konuya da atlarım üstelik :))
Anladınız siz beni ;)



Bir tatil masalının daha sonuna mı geliyoruz ne :((( 
Bitmeyen tatil olaydı iyiydi 😩😩😩

Tatil bitiyor....
Yarın paşa paşa iş başı...
En çok da bebelerimi bırakıp gitmek koyuyor
Buna da şükür gerçi
En azından her hafta sonu birlikteyiz...



Şimdi size kitap-kahve-deniz ohhh missss keyif demek isterdim 
ammmaaa velakin bizdeki durum taş atmaca, simitle debelenmece, bol oynaşmaca ✌✌✌ 
Harekette bereket varmış..

Analı oğullu kuzulu... 
Bu yaz miskinlik yapmak yok...




Mutlu bayraaammlaaarrrrr 😘😘😘😘

Sevdiceklerinizle musmutlu olun 💙💜💛💚💛💙💜💚


Bugün bayram..
Benim güzel çekirdek ailem...
Bu bayram mutlu bayram...





Gönlümün paşaları artistik bir çalışma yapar da ben buralara koymaz mıyım hiç ✌✌✌✌

Ak prens - kara prens
Parmağını yediğim kuzum
Aklını yediğim ergenim
Oytun'un artistik çalışmalarından
Bir buçuk anayım ben, hemide en mutlusundan :)





Bir ergen pazara kitap satmaya çıkarsa ne olur ???
Sessiz sakin oturur, sorana lütfen cevap verir, bekler bekler, boynunu büker arada... 
Bir kadın gelir , güneşte beyin hücrelerini öldürdüğünü söyler...
Koştura koştura şapkasını almaya gelir, ama kadın kitap almaz... 
Birileri pazarlık yapar üç kitaba dört kitap alır, 
Biri eksik verir, biri fazla verir derkeeen bir pazarın da sonu gelir :)))

Oytun halleri...
İlk ticaret...
Teklif bizden uygulama Oytun'dan 
Gitsin eski kitaplar..
Yenilere yer açılsın...




Deniz bizi özlemiş, biz denizi ❤❤❤

Analı oğullu kuzulu...
Deniz sezonu açılmıştır...
Su kuşu iki oğlum var benim...
Analarının da kara kuşu olduğu söylenemez...





😂😂😂😂😂

Az önce bunu Oytun'a gönderdim ✌✌✌ 
Ne demek istediğimi anlayacak mı çok merak ediyorum :)))))


Hain domdom anne...
Yaşasın kötülük...
Karnesi iyi olabilir...
Bu kıssadan hisse almayacağı anlamına gelmiyor..
Hala ses yok yalnız...
Ay çok eğlendim :))





Bu foto sonucu merak edenlere gelsin :)))) 
Büyük şapşirik küçük şapşiriği kaptı, uzunca bir süre beni havaalanında peşlerinden koşturdular hatta... 
Bir ara Oytunun peşinden avaz avaz bak gelmezsen çok feci olacak diye bağırmaktaydım.... 
Sonra boyutu bir yakalayayım döveceğim oğlum seni diye yırtınmaya taşıdım 😂😂😂😂

Bir dahaki sefere ben depar atacağım, oytun efendinin de ayaklarına da kurşun bağlayacağım 😝😝😝

İzmir havalimanı ahalisine verdiğimiz geçici rahatsızlıktan ötürü özürü borç biliriz efenim ❤

Ak prens - kara prens...
Aralarından su sızmıyor...
İki şapşiğin dayanılmaz çekiciliği bu olsa gerek..
Seviyorum sizi uleyn ♥






28 yorum:

  1. Kuzenler sanırım ve birbirlerine de benziyorlar :). Tatil bitmiş olabilir ama eğlenceniz, neşeniz bitmesin :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzenler evet birbirlerine azıcık benziyorlar :)))
      Tatil ara ara devam ediyor bende ama hiç çalışasım yok o kesin ;)

      Sil
  2. Ben de diyorum nerede bu Şebo :)) Ne güzel vakitler geçirmişsiniz :) Biz de sizi seviyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kocaman öpüyorum canım benim, döneceğim yakında inşallah eski rutinime ;)

      Sil
  3. Sevsinler onları, çok tatlı ikisi de :)

    Kitaplar satılıp yenileri alındı demek, ne güzel. Bizimkiler neredeyse birinci sınıf kitaplarını bile elletmiyorlar. Hoş kütüphanelerinin bir rafının annelerinin çocuk kitaplarına ayrılmış olduğu düşünülürse pek de sesimi çıkartmamam gerek sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmediği kitapları satıyor Handan, bak mesela saftrikler hala baş köşede :) Oğlum onları da sat istersen dedim anne onlar başyapıt satılır mı hiç dedi ahahaaaa :) başyapıtını yerim senin dedim ama içimden tabi :)

      Sil
  4. Son fotoğraf süper, en güzel:)))) Oytun'un kitap satması çok iyi olmuş. Bende Arda çalışsın istiyorum ama kardeşine bakıyor, bir nevi çalışıyor aslında:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet en güzel kardeş sarılması olmuş ♥ Mıncıklanası :))

      Arda bence çok zor bir görevi yerine getiriyor, hele ki yaşlarını düşünürsem en didişdikleri dönem sanırım. Daha fazla kıymayalım çocuğa ;)

      Sil
  5. Hoş enerji dolu bir paylaşım olmuş. Gülümsetti beni...en çok da Oytunun kitap satma hali. Sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  6. Sanırım tatil sonrası herkeste biraz rehavet oluyor.Çok ta hoş anılar bunlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tüm yaz gitmiyor bu rehavet galiba :) Teşekkürler ♥

      Sil
  7. Ne güzel geçmiş tatiliniz :D Çok güzel kareler üstelik

    YanıtlaSil
  8. Bu yaşlarda bazı çocuklarda ticaret kafası beliriyor. Benim kuzen de evde ne var ne yok yığmıştı daire önüne. Aşağı kapıya da reklam vermiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi sesli güldüm ahahahaaaa :)
      Kuzen bence tam ticaret ehliymiş :))

      Sil
  9. Bol dinlenmeli bir Temmuz olmuş. Ah o bitmeyen tatili bi türlü icat edemediler :))İyi haftalar diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitmeyen tatil olsa tatilden de bıkarmıydık Gamze çok merak ediyorum :)))

      Sil
  10. Özlemiştim arkadaşımı sefan bol olsun.

    YanıtlaSil
  11. İnstagramdan görmüştüm çoğu fotoyu tembellik yapma Şebo şuracıklara yeni taze kan foto koysana :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaaaa :)))
      Dur accuk kendime gelemedim daha :))

      Sil
  12. Kuzenler çok tatlı. İkisine de kocaman bir maşallah :-)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)