23 Ekim 2017

haftalık manifesto...


Bu hafta listemdeki maddelerin hepsini gerçekleştirdim, biri hariç;

Oytun efendiyle haftalık çalışma programını hazırlayamadık... Sebep bana göre yok ama ona göre çok... İlk hafta uzlaşamadık. Her akşama 2 saat TV, 1 saat ödev koyunca veto yedi... Benim tekliflerimi de o kabul etmedi...

2. hafta ise tutturdu ben rehberlik öğretmenimle program yapacağım diye.. Peki deyip beklemeye aldım kendimi... Sonuç tabi yok :) Bizimki uyanıklık peşinde anladığım kadarıyla.

Cumartesi rehberlik öğretmeni aradı, kibar bir dille Şebnem hanım her gün geç mi gidiyorsunuz eve, çok mu çalışıyorsunuz dedi. Büyük bir şaşkınlıkla yoooo, bu da nereden çıktı demişim :) Oytun'la program yapmakta zorlanıyoruz, yatış saatim 9:30 eve de geç gidiyoruz vaktim kalmıyor diyormuş benim paşam... Çok güldüm :)))

Evet eve okuldan hemen çıkışta gitmiyoruz, Oytun saat 5:30 gibi benim yanıma geliyor ve 1 saat benim yanımda kalıyor bu doğru dedim... Yazılı ödevlerinin bir kısmı bu saat diliminde yapılıyor evet... 7 gibi evde oluyoruz bu kısım geç olabilir belki ama konuyla ilgili yapacak bir şey yok... 1 saat nefes saati bırakıyorum ona bu da yemek, dinlenme faslı ama maalesef zamanı doğru değerlendiremiyor Oytun dedim.. Bıdı bıdı anlattım bir sürü şey...  Kıyamam kadıncağız da sabırla dinledi :)

Haftalık çalışma programını vakitsizlikten reddeden bir oğlum var anlayacağınız, spontane takılmak istiyor :))) Spontane takılınca da ödevler çantada halay çekiyor, bir türlü halayın sonu gelmiyor...

Tamam halledeceğim ben bu hafta dedi, ümitle bekliyorum :) Her akşam gerginlik yaşamayız belki, belki yani :))))

Bu hafta sonu dinlendik bol bol, yeni haftaya bomba gibi hazırız inşallah, maşallah :)



Yapılacaklar listesini de ekleyeyim tam olsun...

1- Banyo dolapları düzenlenecek.
2- Salon dolaplarının vitrin kısmı halledilse yeter bu hafta.
3- Göz doktorundan randevu alınacak.
4- Zeynep bebek büyüdü sen hala gidemedin görmeye. Bu hafta mutlaka git artık.
5- 29 Ekim etkinliklerine bak, neler yapılıyor... 2 konser dışında hiçbirşey yok maalesef. Her sene yapılan Cumhuriyet yürüyüşünün yapılıp yapılamayacağı bile belli değil hala. Vahhh halimize :(  Okul töreninden sonra gözüm kulağım açık bekleyeceğim artık. Bayraklarımı hazırladım ♥
6- Kitap okuma hedeflerinin çok gerisindesin, kültür sanat mevsimine uygun kitap seçip hızlan biraz. Hızlanamasam da henüz en azından okuyacağım kitapları belirledim 👏
7- Gemi turu fotoğraflarını düzenlemeye başla, bloga yazı yazacaksın daha.

Bu hafta bu kadar yeter...
Herkese iyi haftalar efenim ♥

33 yorum:

  1. Gemi turu fotoğraflarını daha üstlere taşısak?
    :))

    YanıtlaSil
  2. Ben de Bilgiç'in pazar akşamı yedi sekis gibi ödev başına geçmesine bir çözüm bulabilseydim. Bıraktım ipin ucunu artık,bir de ödev için boğuşamıyorum onunla.

    Kolay gelsin listene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yumurta kapı ikilisini çok güzel kullanıyorlar, delirijemmmmm :)))
      Bir yol bulacağız ama nasıl !!!!

      Sil
  3. Uyanık bır cocuk, güldürmeyi başarıyorlar 🤗☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşine geldiğinde çok uyanıktır sağolsun :))

      Sil
  4. Yok anacım biz bu yeni nesille baş edemeyiz:D teslim bayraklarını çıkaralım artık :)
    Ödev vermeseler olmaz mı yaa nefret ettim ben bu ödevlerden.:(
    Oytuncuğuma ve Şebocuğuma kolaylıklar ve uzlaşmalar diliyorum:) Ombudsmana mı başvursak acep:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teslim meslim yok Derya :)) Bacak kadar çocuk, yeneriz ayol :)) Tamam azıcık polyannacılık yapıyorum :)
      Ombudsmanda ne ola dedim sonra öğrendim ahahahaaaa :) Her türlü denetçiliğe varım cancağazım :))9
      Öperim çok ♥

      Sil
  5. Bu ders çalışma programı bizde de başlıbaşına bir sorun. Benim ki de ben biliyorum ne zaman ne yapacağımı deyip duruyor, ama birşey yapmıyor, zamanı kullanma ve değerlendirme bizde de çokzayıf ve bu yüzden sürekli çakışıyor tartışıyoruz, kolaylıklar bu konuda .. gemi turuyla ilgili postunuzu merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh ahhh vallahi her akşam haydi, haydi demekten yoruldum. Bizde ikaz yoksa çalışmakda yok maalesef. Allah hepimize kolaylıklar versin :))
      Gemi turunu fotoğrafları düzenler düzenlemez anlatacağım inşallah ;)

      Sil
  6. AKşam 2 saat ne seyrediyor ki televizyonda? Ben bu yaşımda izleyecek bir şey bulamıyorum o nasıl buluyor?:)))))Kolay gelsin canım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bıraksan 24 saat izler Müjde. Film buluyor, 24 saat çizgifilm buluyor olmadı bambaşka birşey buluyor. Buluyor da buluyor yani :))
      Sağolasın canım ♥

      Sil
  7. ha haaaa işte bir kurnaaz aferin onaaa :)

    YanıtlaSil
  8. Zaten eve geç saatte gelen çocuklara yüklü ödev verilmesini hiç doğru bulmuyorum. Az buz da verilmiyor.
    Gemi turu diyorum bir de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Veriliyor işte, aman yapma oğlum çokmuş zaten desem sorumluluk almayacak bir daha biliyorum. O yüzden her akşam aynı şeyler üzerine sesler yükseliyor :/
      Fotoğraf o kadar çok ki nerden başlayacağımı bilmiyorum Sezer, o sebeple bekliyor gemi turu :)

      Sil
  9. Yine cok yogunsun ama canm yaa 😘 gemi turuna benide götürsene. Bunaldim denizsiz yerden 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hafta olmasa da gelecek hafta mutlaka gezdireceğim seni ;)

      Sil
  10. Bizde de her akşam ne pazarlıklar oluyor ödevler konusunda :)) Bir yapılacaklar listesi de ben hazırlasam diye düşünmeden edemedim :)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapılacaklar listesi ile kısmen daha düzenli olmaya başladım son zamanlarda... Ertelediğim işler de eriyor yavaş yavaş, ona çok seviniyorum :)

      Sil
  11. Gemi turuna mı gittin? Deme ayyy ben heyecanla bekliyorum fotoları o zaman. Ah o gemide ben de olsaydım açık denizlere yol alsaydım lara laa la laaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoları düzenleyeyim yazısı hemen gelecek ;)

      Sil
  12. Yapılacak bu işler hiç bitmiyor... Hayırdır Şebo göz doktorunda ne yapıcaksın rahatsızmısın? Bu günlerde algıda seçicilik oldu bende resmen göz işi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bitmiyor sorma :/
      Gözlerimde bir fluluk var, görüyorum ama bir an geliyor görmüyorum. Yakın gözlüğüne başlamıştım zaten ama şimdi uzakta da bir sıkıntı var gibi..
      Sanada geçmiş olsun bu arada, göz işi ertelemeye gelmiyor...

      Sil
  13. Benim kucuk oglan 43 numara giyiyor, yeterlimidir, bir daha itiraz ettiginde?:)))
    Yapilacaklar listesini bosver, yapmaya gelecekmisin ondan haber ver:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahahaaa :))
      Yeterlidir bacım :)))
      Bu listeyi gördükçe yapmalara doyamıyorum Mevlüde sorma ahahahaaaa :))
      Utanma belası yapıyorum vallahi.

      Sil
  14. Çok tatlısınız ya :):). Hadi bakalım süper bir hafta olsun <3.

    YanıtlaSil
  15. Ödevlerin halay çektiği dönemlerimi hatırladım bir an :) Çok tatlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahaaa :)
      Halay çekmeye başladı mı bitmiyor değil mi Ezgi :)

      Sil
  16. Oytun ya canım benim :)) Çocuk erken gitse eve tüm işlerini halledecek hep senin yüzünden Şebo :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh ben Şebo :) Hepsi benden ötürü zaten :))

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)