16 Ekim 2017

hafta sonları gelse mi gelmese mi kararsızım vallahi :)


Ben hafta sonları daha çok yoruluyorum... Gezmeceler olduğu zaman hadi neyse de evde olmak bir ömür törpüsü anacım...

Cumartesi yine işi kırdım, aman ne zevkliydi :))) Kafada planlar gıcır gıcır.... Alışveriş işleri tamamlanacak, biraz gezilecek, akşam eve gelindiğinde ortalık toparlanıp pazara hiç iş bırakılmayacak... Pazar da o koltuktan bu koltuğa devrilip kâh film izlenecek, kâh kitap okunacak... Misss misssss.... Kafada bu planları yapmak kolay da gerçeğe dönüştürmek maharet istiyor :))

Kızım o maharet sende ne gezer, otur sınıfta kaldın dedi pazar akşamı kafamdaki tilkiler. Pehhhh....

Cumartesi alışveriş ve gezmece işini layıkıyla yerine getirdim bak.... Ama akşam eve gelince değil ortalığı toparlayacak parmağımı kıpırdatacak halim yoktu... Ufak bir plan değişikliği ile pazar öğlene kadar işleri halletmeye karar verdim... Koskoca öğleden sonra keyif yapmak için neyime yetmiyordu ki zaten...

Peki pazar günü ne oldu.... Sabah erkenden kalkıp ev ahalisine kahvaltısını yaptırdıktan sonra başladım maratona... Yatakların çarşafları değiştirildi hemencecik, çamaşırlar öbeklenip yıkanmaya başlandı, sofrayı toparlarken koca süt şişesi mutfak halısına itina ile döküldü, havalar iyiyken halı yıkansın bari denildi.... Halı yıkandı güzelce, asıldı... Ayaklarım buz tuttu tabi :( Mutfağa ilave raf kestirmiştim bu hafta nihayet, hadi onlar da yerine takılsın denildi... Raflar boşaltıldı, ayarlandı, çakıldı... Ay bunların örtüleri ne kirlenmiş denildi.... Hepsi itina ile tabak çanak bozulmadan çekildi... Onlar da yıkandı... Oytun'un odasına geçildi bu arada... Bir güzel oğlum bu odanın hali ne diye çemkirildi... Azıcık trip atılarak stres atıldı... O odayı toplarken bir posta ev süpürüldü, toz almasam da olur denildi... Bu arada örtüler kurudu, hadi dolapları yerleştiriyim bari denildi....  3 bölüm yerleştirildi... Tam 4. ye geçerken evin çocuğu bağırdı -annneeeaaaaa ne zaman yemek yiyeceğiz- diye... Çocuğun buzdolabını gelip gidip kemirmesinin sebebi anlaşılmış çünkü saat 5 olmuş bu arada... Hadi bugün yemekler senden diye oğlan görevlendirildi, çocuk evden gönderildi... Bu arada 4. dolabın altından kalkılamayacağına karar verildi ve yeniden içine tıkıldı eşyalar... Oytun hazır yokken odası süpürüldü... Yaptığı ödevlere bir göz atıldı, Eksikler kafaya yazıldı... Bu arada lahmacun uygun görmüş paşam, sıcak sıcak mideye gömüldü... Oytun banyoya gönderildi, mutfak son toparlamacaları yapıldı... Bulaşık makinası çalıştırıldı... Mutfak süpürülüp silindi... Ödev kontrolüne gidildi, azıcık sesler yükseldi... O eksikleri tamamlarken balkondaki çamaşırlar toplandı... Katlandı, yine bir sürü ütü çıktı diye söylenildi... Hadi bir de kendimi temizleyeyim diye banyoya girildi... Banyodan çıktıktan sonra eksik kalan ödevler kontrol edildi, bu arada su kaynasın diye makinaya basıldı... Kahve yaparken, Oytun yatağa gönderildi.... Totomu sandalyeye koyduğumda saate bakmak aklıma geldi ; 21:45... Kahve içilirken bir kaç telefon görüşmesi yapıldı geçti yine bir saat... Kitap okusam bari denildi ama yok gözler kapanıyor... Keyif senin neyine diye söylene söylene yatağa gidildi... Offf düğmesine basıldı...



Nasıl bir gün ama, şahane bir pazar di mi :)) Neyse haftaya anamın yanına yazlığa gideceğim, o zamana dinlenirim artık... Hayat bana güzel zaten ahahahaaaa :)))

Yeterince gevezelik yaptım, bir de aşağıya bu hafta yapılacakları dökeyim de tam olsun...

1- Bu hafta şu gümüş takılara çözüm bul artık, her hafta listeye girmekle rekor kıracak bu gümüşler.
2- Kitabı geçen hafta bitiremedin, bari bu hafta bitir...
3- Mutfak dolaplarını bitiremezsin gerçi ama en azından üst bölümleri yap biraz biraz...  Üst dolaplarla kalmayıp tümünü temizledin, aferin Şebo ♥
4- Oytun'la uzlaşmaya çalış ve şu haftalık programı netleştir.
5- Annene film doldurtacaksın.
6- Kumaş alınacak, bir akşamüstüne sıkıştır.
7- Cumartesi doktor kontrolün var, randevunu sabitle...

Hadi ben köle isaura kaçar...
Mutlu haftalar efenim ♥






30 yorum:

  1. Çok tanıdık geldi bu haftasonu rutini :) bende gezmek dışındakileri yetiştirmekte pek becerikli değilim, ama gezme işini iyi yaparım, eskiden daha çok stres yapardım yapamadıklarım için, ev işleri için ama artık kabul ettim, olduğu kadar olmayanı yorgunluk, ama en sinir olanı da birşeylere başlayıp dökmüşken acıkıp yemek istenmesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gezme bizden sorulur desene :))))
      Aslında stres yapmıyorum sanıyordum ama bunu yazıya dökmeye başlayınca baya baya stresin alasını yapıyormuşum işleri yetiştiremedikçe. Bazen yazdıklarımız ayna oluyor böyle işte :))
      Ay evet tam konsantre olmuşuz, bozma dimi :)))

      Sevgiler Deryacım ♥

      Sil
  2. Pazar günü bayağı iş yapmışsınız tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Amann:) tam işin ortasındayken bişeyin dökülüp ekstra iş çıkarması ok mu:(
    en ifrit olduğum o.
    Kolay gelsin Şebnemciğim anne evi hep iyi gelir, selamlar şimdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sütü nasıl devirdim, çıldırdım resmen :( Allahtan çabuk çıktı, geçenlerde karnıyarık tenceresini alaşağı etmiştim, o feciydi işte :(

      Anne evi en sevdiğim ♥

      Sil
  4. sana iyi bir asistan lazım onca şeyi aklında tutup organize edecek, tek başına olmaz ona kanaat getirdim ben :-)))))

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaaaa :) BBenim asistanım olsa köşe olurdu ben sana diyeyim. Ben kimseye birşey yap diyemem çünkü. Kızım sana söylüyorum gelinim sen anla derim, tabi ki anlamazlar ve iş başa düşer ahahahaaaa :))) Bu akılla ben asistanın işlerini bile yapardım :)))

      Sil
  5. Hafta sonu boşa geçmiş sayılmaz ama böyle. O kadar çok ve önemli işi halletmişsin ki. Bir süre rahat edeceksin en azından:) Bu hafta sonu gönlünce keyif yaparsın inşallah Şebnemcim.
    Bir de o gümüşleri hallet hakikaten artık:)) Sana söylüyorum da benim de enfes bir gümüş kolyem var ve senelerdir tamirciye gitmeyi bekliyor:)
    Öptüm seni kuzu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu mutfağı tamamlasam evet baya bir rahat edeceğim Sezer. Ama bitirmek lazım tabiki :))
      Towwwannndaaaaa !!!! Gümüşleri verdim bugün tamire ahahahaaa :) İnşallah hayaller/hayatlar olmazsa yepyeni birşey çıkacak ortaya ♥

      Ben de komacan öptüm seni ♥

      Sil
  6. Hafta içi işten sonra halim kalmıyor diyerek işleri hafta sonu yapayım diyorum. O zaman da başka işler çıkıyor. Bu zaman niye yetmiyor :-(

    Kararımı verdim ama cumartesiye kadar evle ilgili her şeyimi bitireceğim, hafta sonu kitap, film, dizi ve blogtan başka bir şeyle ilgilenmeyeceğim. Yani inşallah :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de böyle bir giriş yapmıştım işte ve evin içinde 1 aydır debeleniyorum Şule :)) Ümitliyim bitireceğim artık.
      Sana da kolay gelsin canım benim, inşallah bitirirsin bir an evvel ♥

      Sil
  7. annene film doldurtmak ne demek yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahaaa :)))
      Şöyle ki ara ara anneme bir cd ciye gidip usb ye film ekletiyorum o da televizyonda keyifle izliyor :)))
      Cümle accuk garip olmuş, haklısın

      Sil
  8. Ay ayy dert anasi olmussun be anacım :) evde oturana her gün tatil dicem ama pekde ütüden camasirdan temizlikden yemekten cocuktan vakit kalmior. Kadin olmak ne kadar zormus yaa 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yahu evde oturmak feci... Bir gün evde kalıyorum da haşatım çıkıyor. İşyerinde oturuyorum hiç olmazsa :)))

      Sil
  9. Kadınımmmmm.Lalalala lalaaaaaaaaaaaaaaaa.KADINIMMMMMM...( Tanju OKAN )
    Canın sağolsun.
    Temponu beğendim kendine haksızlık ettiğini düşünüyorum.
    Bayağı beceriklisin bre arkadaş .Maşallah sana.
    Öpüldünüz gıdınızdan.
    Oytun'u az biraz kendine bıraksan diyorum üzerine çok mu gidiyorsun ne ?
    Yoksa bana mı öyle geldi..Bilemedim...
    belkide ben unuttum ergen hallerini oğluşların kimbilir...Yok yok ben de ne bağrışırdık şimdi hatırladım da içim cıııız etti birden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hhahaaaa :) Pek severim bu şarkıyı ben ♥

      Tıngır mıngır debeleniyorum işte Merih, hani gitmiş gitmiş ama bir arpa boyu yol katedememiş derler ya o cinsten işte :)))

      Oytun'u az serbest bırak adam nirvanaya ulaşıyor :))) Öyle feci oluyor durum yani. Birkaç sene daha bıdırdamama izin verir zaten, sonrasında o bana bıdırdanır :)))

      Cııızzz etme hiç, sen minnoş minnoş bağırmışsındır :D

      Öptüm cancan seni ♥

      Sil
  10. Ben de en çok pazar günü yorulduğumu fark ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pazar günlerini takvimden silelim bence Handan :)

      Sil
  11. Ev işleri her zaman dışarıdan daha çok yoruyor insanı. Baksan ortaoa yaptığın hiçbir iş görünmüyor ama bütün gün bitip gidiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten ev işini çok haz etmem, bir de böyle gün öldürmece olunca iyice insanın içini bayıyor. Ama mecbur yapıyorsun işte :/

      Sil
  12. Şebooo yaa ben de hic sevmiyorum haftasonunu off okurken bayilacaaadim haftasonlarim film şeridi gibi gecti gozumden.😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafta sonu işkencesi bitmeyecek farkındamısın :)) Bak daha bir karabasan haline getirdim durumu :)))

      Sil
  13. Maşallah kocaman bir maşallah, okurken yoruldum Pazar gününü. Ne güzel işte bir sürü iş bitirmişsiniz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gamze gün tükenir iş tükenmez :))) Kanıtlanan bir eylemi bir daha kanıtlamaya çalışıyorum ben :)))

      Sil
  14. eğlenceli işaretini içimdeki suçlulukla seçtim ama içeriğe gülümsedim hep okurken. Ayyyynı ben de dedim çok sık hem de ;-)) Bu hafta liste yapayım bari, kaç tane çizerim üstünü bakayım, bakayım da nirvanaya ereyim ;-))) yaşa varol...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahaaa :)
      Nirvanaya birlikte erelim ...
      Bu liste çizme konusunda Handan çok iyidir, deli gibi özeniyorum kadına vallahi :)))

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)